Bless nabídne středověké fantasy téma, deset různých ras, každou s vlastní historií a teritoriem. Rasy jsou rozdělené do znepřátelených říší.
Hra nabídne různé styly hraní, živé majestátní prostředí a detailní animace nejenom výrazů ve tvářích, ale i nepatrných pohybů prstů. Přitom je hra stavěná pro obrovské množství hráčů.
Bless podle svých tvůrců cílí nejenom na to překonat limity současných on-line her na hrdiny, ale her jako takových. "Když jsme se dali do této hry s obří rozlohou, nejdůležitější pro nás byl robustní engine jako pracovní nástroj," říká Jacob Han, producent Bless.
Vývojáři si vybrali Unreal Engine 3 kvůli jeho kapacitám. Speciálně pro jejich hru vytváří Epic Games Korea upravený engine pro svět o velkých rozměrech, přičemž musí být zachovány detailní animace. Kdy hra vyjde se zatím vývojáři nešíří.
Zdroj: worthplaying