Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Oznámeno Elemental: War of Magic

  8:09aktualizováno  8:09
Je zajímavé, že časté téma počítačových her je svět po apokalypse různého druhu, kde místo hledání nápravy konflikty pokračují. Tak je tomu i ve strategii Elemental: War of Magic.

Pokud patříte mezi relativní pamětníky na poli her, možná si vybavíte tahovou strategiï Master of Magic od vývojářů ze Simtexu. V roli kouzelníka jste se snažili ovládat dva světy. Patnáct let uplynulo a tým Stardock se pokouší jít ve stopách Master of Magic. Oznámil vývoj tahové strategie Elemental: War of Magic, která nás zavede začátkem roku 2010 do světa po válečné apokalypse, realizované magickými silami, kde jako osoba, ovládající fragmenty tehdejší mocné magie budete tvořit vlastní království.

Elemental: War of Magic Elemental: War of Magic Elemental: War of Magic

Sice jako správný čarovník můžete zasazovat nepřátelům údery sami, tvůrci tvrdí, že jediný úspěch spočívá v mixu diplomacie, vojenství, vývoje technologií a dalších klasických prvků tahových strategií. Jak úspěšný budete král, závisí na tom, jak silná města vybudujete, na průzkumu dungeonů a samozřejmě na válečném štěstí. A až si budete sakra jistí, pusťte se do multiplayeru a ukažte okolním panovníkům, že jsou pouzí cápkové, kteří mají jen na to platit vám daně a nebo sloužit jako předložka k vašemu trůnu.

Zdroj: worthplaying

Autor:




Nejčtenější

Layton's Mystery Journey
Nová hrdinka, stará a dobrá hratelnost. Recenze Layton's Mystery Journey

Další díl z hádankářské série Professor Layton vyměnil hlavního hrdinu za hrdinku, je o něco víc „casual“, jinak ovšem zachovává všechny dobré stěžejní prvky....  celý článek

Naughty Dog
Herní vývojář nařkl svého zaměstnavatele ze sexuálního obtěžování

Ani videoherní průmysl není osvobozen od kauz sexuálního obtěžování. Vývojář David Ballard zveřejnil nařčení, že byl v prestižním studiu Naughty Dog vystaven...  celý článek

Middle-earth: Shadow of War
RECENZE:Tolkienův svět utopený v krvi. Shadow of War hraje na jistotu

Pokračování výborné řežby na motivy Tolkienova Pána prstenů se drží při zdi a příliš změn nepřineslo. To však neznamená, že by nebylo zábavnou hrou.  celý článek

Cuphead
RECENZE: Nesnesete pomyšlení na to, že prohráváte? Cuphead není pro vás

Kdyby ve 30. letech existovaly videohry, určitě by byly dvourozměrné a zatraceně těžké. Stejně jako Cuphead.  celý článek

Tekken 7
Lidé chtějí tutoriály, ale pak je ani nehrají, říká producent Tekkena

Jak donutit hráče, aby se vaši hru opravdu naučili, když se jim nechce trénovat? Nejlépe speciálním příběhovým módem, myslí si Katsuhiro Harada, producent...  celý článek

Další z rubriky

Assassins Creed 4
Autor Assassin's Creed opět opouští Ubisoft. Tentokrát dostal výpověď

Kariéra herního návrháře Patrice Desiletse by vydala na menší knihu. Nejprve opustil společnost Ubisoft, aby pomohl vydavatelství THQ vytvořit nový projekt,...  celý článek

Getaway
Kam se hrabe virtuální realita. Vyzkoušeli jsme fenomén „exit games“

V pražském podzemí se objevila nová varianta „adventuření naživo“. S kamarády nebo rodinou se pokoušíte utéct řešením hádanek z uzavřeného prostoru, máte na to...  celý článek

World of WarCraft: Mists of Pandaria
World of WarCraft ztratil 1,3 milionu předplatitelů, nejvíce v Číně

Populární on-line hra na hrdiny World of WarCraft zaznamenala za čtvrt roku propad 1,3 milionu předplatitelů. Aktivní předplatné má nyní 8,3 milionu hráčů.   celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.