Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Paradise - Návod - 2.část

  12:00aktualizováno  1. srpna 10:17
Minule jsme Ann opustili po ošklivém pádu do rokle. Dnes jí provedeme džunglí, skrz vesnici domorodých Molgravů až do důlního městečka Zamrat.

Rychlá navigace: první část návodu, recenze

Cesta džunglí

Poté co se Ann probere ze strašlivě vypadající havárie prozkoumejte zem u předku automobilu. Seberte ostrý střep a vydejte se po cestě do džungle. U obrovského stromu si nejprve prořežte střepem otvor v neprostupných liánách, prolezte tunelem a jděte po dolní větvi tak daleko, dokud se před vámi nezlomí. Vraťte se tedy zpět do koruny a tentokrát vylezte po horní větvi. Odmotejte liánu a ze spodní větve se po ní spusťte na zem. Pokračujte roklí dokud se nedostanete k bahnitému jezírku, které chrání jakési příšerky. Ty se bojí prolétajícího sokola, vyčkejte si tedy na okamžik kdy se první vpravo schová pod zem a rychle přeběhněte doprostřed jezírka. Nyní se stačí jen držet po pravé straně a opatrně přeběhnout až na druhý břeh. Obdobným způsobem překonejte i druhou bahnitou plochu a jděte džunglí dokud se nedostanete k vodní ploše plné obrovských leknínů, po nichž musíte přeskákat na druhou stranu. Bylo by asi zbytečné zde popisovat, které jsou ty správné, metodou pokusů a omylů však bez problémů tuto překážku během chvilky překonáte. Nyní dále do džungle, dokud u cesty nepotkáte majora Goodmorninga stojícího u mrtvé gaseliny. Po dlouhém rozhovoru od něj zjistíte nepříjemnou novinu. Gazelinu rozsápal Váš leopard a chlapci, který se na ní vezl, se jen tak tak povedlo schovat se v korunách stromů. Ann cítí potřebu se tajemným obyvatelům džungle žijícím v korunách stromů – Molgravům – omluvit. Sledujte tedy stezku až k velikému dutému stromu. Když Ann vstoupí vrhnou se na ní podivné létající obludky, Polopolové, a vyženou jí ven. Rozbijte tedy plot a seberte větve na podpal. Znovu vstupte do stromu a položte větve na aktivní místo na podlaze, zapalte je a vykuřte ty odporné tvory ze stromu. Počkejte až vyvane kouř a ještě jednou se vraťte do stromu a vylezte po stěně do vesnice Molgravů.

Vesnice Molgravů

Hned u chatrče seberte u sudů dřevěnou násadu na kterou použijte střep z inventáře, vznikne cosi podobné malému kopí. Dejte se doleva kolem chatrče, přeskočte díru v podlaze a opusťte obrazovku. Nyní si blíže prohlédněte zvláštní zařízení po pravé straně. Přeřízněte „kopím“ vzpěrnou tyč, a po spadlém chodníčku jděte dokud můžete. Zde nepřehlédněte pařez, na který se pokuste vyšplhat. Ann neudrží rovnováhu a spadne, otevře si však výhled na hliněnou stěnu. Prozkoumejte jí blíže a do měkkých částí vyhlubte kopím otvory, po kterých vylezte výše. Nahoře však Ann podklouzne noha a ona se zřítí přímo do centra Molgravské vesnice. Nezdržujte se diskuzí s domorodci, stejně vám nerozumí a vlezte do chýše náčelnice. paradise Promluvte si s ní a vyčerpejte všechny možnosti dialogu. Sdělí vám, že máte jediný den na to svého leoparda chytit, poté vyšle své lovce aby ho zabili. Ann omdlí…
Proberete se v obydlí místního šamana se kterým hned zapřeďte hovor. Zjistíte šokující informaci (myšleno ironicky) – jste dcerou krále Rodona! Vyjděte z chýše a pokračujte dokud se nedostanete na křižovatku s žebříkem, odkud můžete jít do třech směrů. Doporučuji si celou vesnici nejprve projít, abyste si zapamatovali, kde se co nachází. Vylezte po žebříku nahoru, dejte se doprava a v chýši vyzbírejte všechny kokosy a hák.
Vraťte se a tentokrát jděte cestou nahoru doprava až k chatce, ve které je jakýsi zvláštní mechanismus s kokosovými ořechy. Cestou si ještě prohlídněte ceduli zobrazující návod na jakýsi primitivní bungee-jumping. Uvnitř si stoupněte na váhu – Ann váží v místní měrné soustavě dva a půl kokosu – a pak jděte k té části mechanismu s ostrým bodcem. Položte ořech na připravený držák a zatáhněte za páku. To samé zopakujte i s druhým kokosem. Třetí rozdělte na poloviny a opět zatáhněte za páku. Teď s již jen přesuňte na konec místnosti a pokud jste vše udělali správně můžete konečně otočit kolem. Seberte hotový provaz, opusťte chatku a na obrazovce s mladým chlapcem se dejte poslední zbývající cestou až na její konec, kde seberte popínavou rostlinu. Slezte ze žebříku dolů a zkuste to tentokrát doleva. U chatky, kterou hlídá domorodec seberte další rostlinu.
Zpět na křižovatku a doprava, až k jakémusi bubnu přidělanému ke stromu. Prozkoumejte ho – je rozbitý. Cestou zpět si všimněte provazu, na kterém je zavěšený jakýsi pytel. Otočte navijákem a z pytle naberte trochu tuku. Jděte zpátky na poslední rozcestí a tentokrát zkuste druhou cestu vlevo. Ohradou s gazelinami lze projít což učiňte a dojděte až k princovu obydlí. Vylezte po žebříku a promluvte si s ním - požádá Vás abyste mu opravili buben. Vraťte se k ohradě a nyní již pokračujte rovně po cestě, dokud nedojdete k chatrči u níž stojí „rybář“. Sedněte si k prutu – vaším úkolem je chytit jednoho z placatých písečných platýzů. Klikami po stranách se otáčíte do stran, pomocí šlapek se pohybujete dopředu a dozadu, můžete měnit i barvu návnady, nejsem si ale jistý jestli to má nějaký vliv. Chce to chvilku tréninku ,ale nic těžkého to není. Až platýze chytíte, odneste ho do chatrče – je zde major Goodmorning, s nímž si promluvte. Vysvětlí Vám plán, jak chytit leoparda do pasti, na to však budete potřebovat návnadu – nejvhodnější bude mrtvý Polopolo. Požádejte tedy blízko stojícího rybáře o pomoc při opravě bubnu. Dejte mu mrtvého platýze, následně i obě rostliny, které u sebe máte a nakonec ještě tuk. Nechte ho o samotě, jděte se projít a když se po chvíli vrátíte bude vysušená kůže již připravená. Seberte jí a zaběhněte k bubnu na nějž kůži připevněte. Než na něj konečně zabubnujete, skočte se ještě dohodnout s princem. Nyní již Vám nic nebrání buben použít. Po krátké animaci si zajděte k princovi pro uloveného polopola.
Teď již zbývá jen připravit past na uteklého leoparda. Zajděte si k místu kde jste chytali písečné ryby a slezte po žebříku dolů. Aby jste to neměli tak jednoduché, upustí nešikovná Ann při lezení hák. Přivažte tedy liánu k prknům u žebříku a plavným skokem ho opět seberte. Pověste ho na provaz a napíchněte na něj mrtvého polopola. Pomocí páky otevřte propadlo a zamaskujte ho větvemi. Vylezte po žebříku a nechte si Ann odpočinout. Až Vás přestane bavit pobíhat s leopardem po džungli, stiskněte escape a pokračujte v dobrodružství. Doběhněte na centrální náměstí vesnice a promluvte si s šamanem. Vysvětlí Vám, že Vás sledovali dva muži a zabili majora Goodmorninga. Za to je stihl nejtvrdší trest. Nastal čas loučení… Ještě si přečtěte dokumenty, které po nich zůstali a vydejte se na cestu…

Důlní městečko Zamarat

Po krásné animaci dojede Ann až k rozbouřené řece, přes kterou se dá dostat pouze s pomocí přívozu. Ten je bohužel v dosti dezolátním stavu, musíte se ho tedy pokusit opravit. Z korby vraku nákladního automobilu vezměte prázdný kanystr. Jděte k přívozu, ale nevstupujte na něj, místo toho pokračujte po jeho pravé stráně dál a vstupte na molo. Na potopenou příď lodě použijte prázdný kanystr, trochu se tím nadzvedne. Celou proceduru ještě dvakrát opakujte (opravdu nechápu, proč nelze vzít všechny tři kanystry najednou) paradise – konečně je přívoz opět provozuschopný. Doveďte gazelínu na loď a přeplujte na druhou stranu. Jak už to tak bývá, opět s něco pokazí, loď se ve vodě převrátí. Ann se jen tak tak zachrání, leopard je však opět pryč. Sice nevím, jak to dokázal, ale dostal se ze zamčené klece a Vaším úkolem je opět ho najít.
Vydejte se tedy po cestě směrem k městu, dokud nepotkáte dva diskutující muže, za nimiž se cesta rozděluje. Jděte směrem doprava a pak stále rovně, dokud nedojdete k budově důlního předáka. Vstupte dovnitř a promluvte si s ním v jeho kanceláři. Jmenuje se John Harambee a vysvětlí Vám nelehkou situaci, v jaké se nyní důl nachází. Největší ložiska smaragdů jsou již vytěžena, král Rodon se o důl již nezajímá a hlavní inženýrka Dada se zabarikádovala v nejspodnějším patře a přes výslovný zákaz kope stále hlouběji. Po rozhovoru opusťte kancelář a vyjděte před budovu. Vyslechněte rozhovor několika horníků a běžte zpátky za Harambeem promluvit si o nové situaci. Pokuste se ho přesvědčit, že se musíte dostat do dolů, abyste si mohli vyzvednout leoparda. Naštve se a zamkne Vás ve své kanceláři. Jak se teď dostaneme ven? Prozkoumejte skříň a seberte všecko co lze – hornický oděv, násady na cepín a několik zrezivělých nástrojů. Schovejte se za paraván a převlékněte se do nových šatů. V inventáři zkombinujte novou násadu, s jedním z nástrojů a vzniklým cepínem proražte ztrouchnivělá prkna vedle stolu. Vylezte po nosorožčí hlavě ke stropu a schovejte se mezi trámy. Až Harambee odejde, slezte dolů a běžte podle dolů až k nejbližšímu výtahu, stiskněte tlačítko v levé části a sjeďte do temných hlubin...
A tam Ann pro dnešek necháme opuštěnou. Jak zachránit leoparda a dostat se zpět na denní světlo se dozvíte až příště.

Autor:


Témata: Loď

Nejčtenější

Nejvtipnější chyby z českého hitu Kingdom Come: Deliverance

Kingdom Come: Deliverance

Kingdom Come je obrovská a propracovaná hra, ale její autory čeká ještě spousta práce při odlaďování mnoha chyb, které...

RECENZE: Kingdom Come naučí svět milovat českou historii

Kingdom Come: Deliverance

Nejočekávanější česká hra poslední dekády nezklamala. Je to sice o dost náročnější záležitost, než na jaké jsme si v...



Hrajete už Kingdom Come: Deliverance? Jak se vám zatím líbí?

Kingdom Come: Deliverance

Dnešní anketa je určena pro ty z vás, kteří už se ponořili do české hardcore hry na hrdiny Kingdom Come: Deliverance....

Dosáhl maximální úrovně ve střílečce Call of Duty jen pomocí nožů

Call of Duty

Lidé se u počítačových her baví různými způsoby. Hráče s přezdívkou TheseKnivesOnly baví hrát střílečky bez toho, aby...

Ubisoft cenzuruje nahé sochy ve výukovém módu Assassin’s Creed: Origins

Cenzura v Assassin’s Creed: Origins

Až příliš puritánsky se zachovali autoři hry Assassin’s Creed: Origins. V jinak historicky přesné hře totiž...

Další z rubriky

Mobilní Fire Emblem Heroes vydělal za první rok téměř 300 milionů dolarů

Fire Emblem Heroes

Free 2 play mobilní taktická hra na hrdiny Fire Emblem Heroes vydělala za první rok 295 milionů dolarů.

Něco pro fandy World of Warcraft: rozdáváme pět sběratelek Legion

World of Warcraft

Aktuální expanze on-line hry na hrdiny World of Warcraft je na konci své cesty, do vydání další však zbývají měsíce....

Americký politik chce zavést vyšší daň na násilné hry

Grand Theft Auto 5

Po střelbě ve škole na Floridě se opět objevují návrhy na omezení prodeje videoher.

Už víte, kam do školky?
Už víte, kam do školky?

Také vás čeká tento rok zápis do školky? Poraďte se, jaká školka je nejlepší ve vašem okolí, či jestli zvolit státní nebo soukromou.

Najdete na iDNES.cz