Od Microsoftu se na letošní E3 čekají veliké věci a vzhledem k absenci konkurenční Sony se předpokládá, že si celou show ukradne pro sebe. Množí se spekulace o nových dílech sérií Fable a Forza, oznámení by se mohla dočkat i novinka ze světa Hry o trůny a ti největší optimisté doufají i v představení nového Xboxu.
Na oficiální potvrzení si musíme počkat až na nedělní tiskovou konferenci, jedno malé překvapení však Microsoft představil už teď.
Jde o vlastní kosmetickou řadu nazvanou Xbox Lynx, která cílí převážně na hráče počítačových her. Podle magazínu Gamespot, který s informací přišel, bude obsahovat celkem čtyři produkty. Mýdlo, deodorant, sprchový gel a antiperspirant. Vonět prý bude po zelených citrusech, mátě a šalvěji.
Na kolik je propojení herních a hygienických produktů marketingově dobrý nápad ukáže až čas, ovšem „otec Xboxu“ Seamus Blackley z toho moc velkou radost nemá. Na svém Twitteru zveřejnil, že má chuť se z té informace opít.