PC

PC

Analýza: o růst zisků z her se starají nejvíce hráči na PC

  • 5
Zisky z her překonají v roce 2017 sedmdesát miliard dolarů, což je zhruba 1,4 bilionu korun. Hlavními kupujícími je tvrdé jádro hráčů, a to zvláště na PC. Tvrdí to nejnovější analýza trhu.

Nejnovější studie trhu s počítačovými hrami předpovídá růst zisků z konzolí, mobilů, PC a v internetovém prohlížeči hraných titulů z 52 miliard dolarů (asi 1 bilion Kč) v roce 2011 na 70 miliard v roce 2017. Ačkoliv dosavadní zprávy tvrdily, že o růst zisků z her se postarají hlavně příležitostní hráči, ve skutečnosti je to tvrdé jádro, hráči od 12 do 30 let. Právě tato část mužské populace urychluje růst zisků.

"Digitální distribuce, dostupná mezi jádrem hráčů po celém světě, šíří přístup k produktům a stará se tak o zrychlení růstu herního průmyslu," uvedl šéf analytické firmy DFC David Cole. Předpovídá, že digitální distribuce se postará o 66 procent nárůstu. Cole tvrdí, že je nutné zaměřit se s tituly hranými v internetovém prohlížeči a sociálními hrami na jádro hráčů, pokud chtějí mít firmy nárůst zisků.

 "Jádro hráčů šetří peníze na produktech ze stránek, jakými je Facebook, které je jednoduše neoslovují," tvrdí analytici. Podle firmy se o největší část výdělků, 39 procent starají hráči na PC. Jako ukázku byly vedle on-line her na hrdiny uvedeny hry Diablo III či Minecraft.

Zdroj: vg247


Témata: Diablo, Průmysl, Zisk