Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

The Westerner – 2. část návodu

  12:00
V předešlé části návodu na humornou adventuru The Westerner jsme se s hlavním hrdinou Fenimorem Fillmorem dostali na ranč zloducha Stareka. Dnes si povíme, co bude následovat dále.

V předešlé části návodu na humornou adventuru The Westerner jsme se s hlavním hrdinou Fenimorem Fillmorem dostali v převlečení za doktora na ranč zloducha Stareka. Dnes si povíme, jaká dobrodružství budou následovat dále.


STAREKŮV RANČ

Po krátkém setkání s Rhiannon a nepříjemném vypadnutí z okna zůstanete na Starekově ranči uvězněni – hlavní vchod totiž hlídá jeden ze Starekových pistolníků. Musíte se tedy z ranče dostat jiným způsobem.

  • Jděte doprava a z terasy vejděte zadními dveřmi do kuchyně.
  • Promluvte si s Livy a vyčerpejte všechna témata – zjistíte, že z ranče vede tajná chodba.
  • Požádejte Livy, aby otevřela okno v Rhianonině pokoji, neboť je to jediná možnost, jak se dostat zpět do domu.
  • Dolary (kuchyně): Otevřete dva šuplíky u zadního stolku a z každého vytáhněte Dolar. Otevřete horní a dolní část bílé skříně a z každé seberte dolar.
  • Opusťte kuchyni a vraťte se pod okno Rhiannonina pokoje – mělo by již být otevřené. Vlezte do něj.
  • Dolary (Rhiannonin pokoj): Peníze se zde nacházejí v přihrádkách skříňky poblíž okna, ve skříni u zdi a v šuplíku u psacího stolu.
  • Vyjděte ven z Rhiannonina pokoje a na chodbě sejděte po schodech dolů do přízemí rezidence.
  • Dolary (hala v přízemí): Naleznete je v šuplících malého stolečku u stěny.
  • Vejděte do prvních dveří nalevo – dostanete se do pracovny. Zde seberte z pohovky nalevo od stolu fotoaparát.
  • Dolary (pracovna): Nacházejí se v šuplících pracovního stolu a ve skříni nalevo od dveří.
  • Projděte dveřmi do knihovny. Prozkoumejte poličku na knihy vedle dveří vedoucích na chodbu. Všimněte si, že v ní 5 knih chybí. Tyto knihy nyní musíte získat.

    Kniha o starém Římě: leží na stole v kuchyni. Když se ji pokusíte sebrat, Livy vám to nedovolí. Promluvte si s Livy o knize – řekne vám, že ji ochotna vyměnit za kost svatého. Dejte jí tedy doktorův zub, který máte v inventáři.
    Kniha o renesanci: leží na psacím stole v rohu Rhiannonina pokoje.
    Kniha o středověku: leží na stoku na chodbě v horním patře rezidence.
    Kniha o pravěku: leží na posteli v pokoji Livy (jedna z místností v horním patře rezidence).
    Kniha o antickém Řecku: leží na židli u pracovního stolu v pracovně.

  • Použijte jednu z knih na poličku v knihovně, čímž do ní vložíte všech 5 knih.
  • Znova klikněte na knihovnu, načež můžete jednotlivé knihy, které jsou mírně povysunuté, zasunovat. Zasunout je však musíte ve správném pořadí, a to určíte podle stáří časového období, o němž knihy pojednávají.
  • Správné pořadí je následující: 1. Kniha o pravěku (červená), 2. Kniha o starém Egyptě (oranžová), 3. Kniha o antickém Řecku (žlutý), 4. Kniha o starém Římě (zelená), 5. Kniha o středověku (modrá), 6. Kniha o renesanci (tmavě modrá) a 7. Kniha o moderní historii (růžová).

    Fenimore Fillmore: The Westerner

    Pokud jste zasunuli všechny knihy ve správném pořadí, polička s knihami se otevře a odhalí tak tajný východ z rezidence. V podzemí je však tma jako v pytli a do té Fenimore odmítá vejít.

  • Pokud jste tak již neučinili, z lavečky na dvorku Starekova ranče (pod oknem pokoje Rhiannon) seberte lampu.
  • Vejděte do podzemí a na schodech použijte lampu v inventáři.
  • Vylezete ven kanálem a objevíte se před vchodem na Starekův ranč, kde už na vás čeká váš větný koník Blesk. Nasedněte na něj a uhánějte do města (Pokud má kůň prázdný ukazatel nasycení a vy u sebe nemáte žádnou mrkev, seberete jednu ze stolu v kuchyni na ranči - víc než 1 vám ale Livy nedá).


    Jakmile se vám podaří uniknout z ranče, je nejvyšší čas věnovat se plnění hlavních úkolů hry. Pro připomenutí jsou to tyto: 1) sehnat dalšího muže, který pomůže ochránit Alvinovu farmu, 2) zastavit vlak jedoucí z Abilene a 3) sehnat dostatek peněz na nákup materiálu na obranu farmy. Pokud si s řešením nevíte rady, doporučuji zajít do obchodu ve městě a zde koupit tři staré, ale informacemi cenné noviny – The Morning Sun s návodem, jak vyhodit do povětří železniční most (cena 5 Dolarů), The Evening Star (cena 6 Dolarů) s popisem vyloupení banky v Toledu, a The Nightly Moon (cena 7 Dolarů), kde píšou o útěku mexického toreadora z vězení.

    Rozesílání telegramů:
    Z novin též získáte kontakty na osoby, jimž si můžete napsat o peníze. Prostřednictvím telegrafisty na nádraží můžete poslat telegramy následujícím lidem a získat od nich celkem 100 Dolarů:

  • Tetička Filoména: pošle 10 Dolarů
  • Pan prezident: pošle 20 Dolarů
  • Pianista Sam: nepošle nic.
  • Promovaný býk (kontakt z novin): pošle 40 Dolarů
  • Dr. Hengelhoffer (kontakt z novin): pošle 30 Dolarů
  • Edgar P. Allan (kontakt z novin): pošle novou hádanku do souboje v pití sarsaparrily.
    Odpověď na telegram dorazí vždy, když opustíte město a při dalším návratu se zeptáte telegrafisty, zda-li vám nedorazila nějaká zásilka.

    Úvěry v bance:
    Další finanční prostředky, celkem 30 Dolarů, lze získat od banky. Tam si ovšem nejdříve musíte otevřít účet. Požádejte tedy o založení účtu bankéře a do začátku vložte minimálně 1 Dolar. Poté se vás bankéř zeptá na adresu, kam má poslat vkladní knížku. Odpovězte, že bydlíte ve městě, v hotelu Saloon. Jako důkaz po vás však bude chtít stvrzenku od zaplacení hotelového pokoje. Tu bohužel získat nemůžete, ale vystačíte si s klíčem od hotelového pokoje. Ten můžete zcizit doktorovi – leží na stole v doktorově ložnici v Saloonu. Předejte klíč Bankéři, načež dostanete vkladní knížku. Od této chvíle si můžete v bance vybrat tři částky – 5 Dolarů (Dojte mi tolik, kolik můžete), 10 Dolarů a 15 Dolarů (Jaký je můj limit?).


    VYSVOBOZENÍ TOMA POSTOMA

  • Obejděte šerifovu kancelář zezadu – tam, kde postává mohutný býk.
  • Klikněte na zamřížované okénko vězení – promluvíte si tak s vězněm Tomem. Vyčerpejte všechny možnosti dialogu - dozvíte se, že Tom má jít před soud za údajně zcizení Starekova dobytka, a tam se dostane ihned, jak si pro něj přijede komisař. Důležitá je především informace, že Šerif očekává každým okamžikem od komisaře telegram.
  • Vejděte do šerifovy kanceláře a promluvte si s ochráncem zákona o všem možném. Zdá se, že abyste dostali šerifa z kanceláře ven, musíte doručení telegramu uspíšit.

    Odlákání šerifa:

  • Zajděte do obchodu a zde kupte mobilní telegraf (je ve skříni poblíž pultu) za 8 dolarů.
  • Dále ještě budete potřebovat šplhací opasek, který lze též koupit v obchodě, ale pokud chcete ušetřit, můžete ho získat i zadarmo. Obejdete-li obchod zezadu, budete stát před skladem. Pokuste se obrovská vrata otevřít, ale závora je na Fenimora příliš těžká. Nad vraty je ovšem kladka. Použijte na ni provaz, díky jemuž Fenimore závoru odstraní. Otevřete vrata a uvnitř skladu naleznete další provaz a šplhací opasek.
  • Odjeďte drezínou k železničnímu mostu.
  • Podél tratě stojí řada telegrafních sloupů. Vylezte na kterýkoliv z nich pomocí šplhacího opasku.
  • Jakmile vylezete na sloup, použijte na vedení mobilní telegraf a pošlete telegram šerifovi Slukovi od komisaře Smithe (v němž komisař žádá šerifa, ať jej jde čekat na vlakovou stanici).
  • Slezte ze sloupu a vraťte se drezínou zpět do města.
  • Zaskočte k telegrafistovi a promluvte si s ním – předá vám vámi poslaný telegram, který máte odnést šerifovi.
  • Neztrácejte čas a odneste telegram šerifovi. Ten neprodleně odejde čekat na stanici. Vchod do své kanceláře však za sebou zamkne.

    Vysvobození Toma z cely:

  • Promluvte si s Tomem přes okno jeho cely – zjistíte, že uvnitř na zdi visí nějaký klíč, ale že na něj Tom nedosáhne. Potřebuje nějaký dlouhý předmět.
  • Předmět, který potřebujete, je skládací pravítko, které naleznete uvnitř přihrádky jedné z dětských lavic ve škole.
  • Předejte pravítko Tomovi a ten díky němu získá klíč. Do zámku cely však nepasuje, a tak vám Tom klíč dá.
  • Zkuste klíčem odemknout vchod do šerifovy kanceláře. Dnes máte šťastný den :o).
  • Uvnitř kanceláře otevřete prostřední šuplík pod skříní se zbraněmi a seberte z něj červený plášť.
  • Dolary (šerifova kancelář): Nachází se v pravém šuplíku pracovního stolu, v šuplících pod skříní se zbraněmi, v malé skříňce nalevo od vstupních dveří a v šuplících malého stolku napravo od vstupních dveří.
  • Vyjděte ven z kanceláře, jděte dozadu k Tomově cele a použijte červený plášť na býka – ten, přesně jak je uvedeno v novinách, se rozeběhne proti zdi cely a prorazí ji. Tom je volný a půjde se ukrýt na Alvinovu farmu. První z hlavních úkolů je tímto splněn.


    VYHOZENÍ ŽELEZNIČNÍHO MOSTU DO POVĚTŘÍ

    Budete-li se řídit postupem z novin, zjistíte, že k vyhození mostu do povětří potřebujete dvě věci – dynamit a winchestrovku.

    Obstarání dynamitu:

  • Zajděte do obchodu a zeptejte se obchodníka, zdali prodává zbraně. Následně se zeptejte na paklíky dynamitu. Dozvíte se, že k jejich zakoupení potřebujete speciální povolení od šerifa a ověřený šek na 100 Dolarů, který vám vypíší v bance.

    Fenimore Fillmore: The Westerner

    a) Jak získat povolení s šerifovým podpisem?

  • Odejděte do Saloonu, kde oslovte cizince. Odmítne se ale s vámi bavit.
  • Promluvte si o cizinci s barmanem. Zjistíte, že je to pašerák jménem Willy. Barman vás s ním může seznámit, ale znáte to – zadarmo ani kuře nehrabe.
  • Použijte na barmana peníze a nabídněte mu 5 dolarů.
  • Promluvte si s Willym a řekněte, že máte zájem o povolení na nákup dynamitu. Nabídne vám ho za 40 dolarů. Pokuste se smlouvat a řekněte, že máte jen 10. Willy srazí cenu na 25 dolarů, což je již přijatelné.
  • Povolení je však ještě třeba nechat podepsat šerifem. Přitom dobře víme, že šerifa k podpisu nikdy nepřinutíme. Víme ale také, že námi osvobozený Tom Postom je dobrý falšovatel.
  • Vydejte se za Tomem na farmu Alvina Jonese. V domě se Alvina zeptejte, kde Tom je – dozvíte se, že se ukryl nahoře ve skříni.
  • Vyjděte po schodech do ložnice a otevřete velkou skříň u zdi.
  • Promluvte si s Tomem a pak mu dejte povolení na nákup dynamitu. Tom je ochoten zfalšovat šerifův podpis, ale potřebuje vidět vzor šerifova podpisu a taky nějaké pero.
  • Šerifův podpis naleznete na jeho jmenovacím dekretu, který visí na zdi v jeho kanceláři ve městě. Seberte jej.
  • Pero lze získat dvojím způsobem. Buď si ho můžete koupit za 3 dolary v krámku ve městě, nebo ho zadarmo seberte z šuplíku učitelského stolu u tabule ve škole.
  • Předejte Tomovi postupně povolení na nákup dynamitu, šerifovo jmenování a pero. Tom se na chvíli ve skříni zavře. Po pár vteřinách skříň otevřete a podepsané povolení na nákup dynamitu je vaše.

    a) Jak získat povolení s šerifovým podpisem?

  • Ve městě zajděte do banky. Promluvte si s bankéřem a požádejte ho o ověřený šek na 100 dolarů. Bankéř po vás bude chtít nějakou záruku, například něčí doklady o majetkovém vlastnictví.
  • Vypravte se na farmu Joe Bannistera. Vejděte do domu a pokuste se vejít do ložnice – dveře jsou však zamčené. Použijte tedy na ně univerzální klíč.
  • V ložnici otevřete skříňku u postele a seberte z ní majetkové doklady.
  • V bance předejte majetkové doklady bankéři, načež od něj obdržíte ověřený šek.

    S ověřeným šekem a podepsaným povolením na nákup dynamitu odejděte do obchodu a obě věci předejte obchodníkovi – paklíky dynamitu jsou vaše.


    Obstarání Winchestrovky:
    Nasedněte na drezínu a odjeďte ke střelnici. Zde si promluvte se střelmistrem – nabídne vám zasoutěžit si ve střelbě s jeho robotem Arturitem. Hra má celkem pět kol – v každém musíte sestřelit určitý počet terčů (banditů v červené vestě) nutný k postupu do kola dalšího. Pokud v časovém limitu jedné minuty určený počet terčů nezasáhnete, nebo pokud trefíte civilistu, hra končí. V opačném případě vyhrajete za každé úspěšné kolo peníze, v případě závěrečného vítězství nad Arturitem získáte hlavní cenu – Winchestrovku! Minimální počet terčů a případné výhry jsou následující:
    1. kolo – 15 terčů – výhra 1 Dolar
    2. kolo – 20 terčů – výhra 2 Dolary
    3. kolo – 25 terčů – výhra 4 Dolary
    4. kolo – 30 terčů – výhra 8 Dolarů
    5. kolo – 50 terčů – výhra Winchestrovka
    Projít prvními čtyřmi koly by neměl být větší problém, alespoň pokud máte jakýs-takýs postřeh. Přestřílet Arturita je však již úkol vpravdě nadlidský. Lze to dokázat, ale mnohem pravděpodobnější je, že to bude nad vaše síly. V takovém případě si povšimněte kanistru, z něhož se robot před započetím střelby napil.

  • Promluvte si o robotovi se střelmistrem a zeptejte se především na to, co robot pije. Dozvíte se, že je to posilňující olej, který mu vylepšuje mušku. Dozvíte se též, že existuje i nový, tzv. pančovaný olej, který je ovšem na nepřeprogramované roboty příliš silný.
  • Vraťte se drezínou do města a zamiřte do Saloonu.
  • Promluvte si s Willym a chtějte po něm pančovaný olej – Willy vám ho nabídne za 30 Dolarů. Opět smlouvejte a řekněte, že nemáte víc než 10 – Willy sleví na přijatelnějších 20 Dolarů.
  • Vraťte se drezínou na střelnici a použijte pančovaný olej z inventáře na kanistr oleje, který stojí před střelnicí na zemi – tím oleje prohodíte.
  • Oslovte střelmistra a řekněte, že si chcete zase zahrát. Ve hře se prostřílejte až do pátého kola, v němž Arturito po požití pančovaného oleje odpadne a vy kontumačně vyhrajete. Winchesterovka je vaše!

    Fenimore Fillmore: The Westerner

    Zničení mostu:

  • Než vyrazíme s dynamitem a Winchesterovkou k mostu, zastavte se ještě ve městě v obchodě a kupte vystřelovací opasek za 12 Dolarů – za okamžik se vám bude hodit.
  • Odjeďte drezínou k železničnímu mostu. Sejděte k řece až úplně pod most a pokuste se použít na most dynamit – Fenimore řekne, že by ho bylo vhodné připevnit ho na jeden z nejvyšších trámů. Sám tam ale nikdy nevyleze.
  • Použijte na most vystřelovací opasek.
  • Jakmile bude Fenimore viset na laně pod mostem, použijte na most dynamit.
  • Nyní nezbývá, než najít vhodné místo, odkud na most vystřelit. Tím místem je skalní výběžek nad řekou napravo od břehu, kde roste strom a je zde též velký kámen (viz obrázek).
  • Jakmile budete stát poblíž kamene, klikněte v inventáři na Winchesterovku – hra se přepne do zaměřovacího módu.
  • Zaměřte hledáček přesně na dynamit a vystřelte. Zasáhnete-li ho, most vyletí do povětří. Důhý ze tří důležitých úkolů tím bude splněn.


    VYLOUPENÍ BANKY

  • Ve městě zajděte do obchodu a zeptejte se obchodníka, zdali nemá materiál na obranu farem. Dozvíte se, že k nákupu takového zboží potřebujete platební kartu SISA, a tu vám mohou vydat jedině v bance.
  • Zajděte do banky a požádejte bankéře o kreditní kartu SISA – bohužel si ji nemůžete dovolit. Nezbývá tedy, než banku vykrást a to způsobem, který je popsaný v novinách.
  • Zeptejte se Bankéře, kolikrát už jeho banku vykradli – dozvíte se tak o bezpečnostní kameře na zdi, která posílá každých 30 vteřin snímek z banky do bezpečnostní agentury.
  • Použijte na bankéře fotoaparát (pokud ho nemáte v inventáři, naleznete jej v pracovně na Starekově ranči). Budete předstírat, že jste fotograf z časopisu Národní bankéřství, a přepážku banky si vyfotíte.
  • Získaný fotografický plát je třeba ještě vyvolat. Jděte tedy do obchodu, vejděte dveřmi do sekce s oděvy a slezte do podzemí fotografické komůrky.
  • Použijte fotografický plát na vyvolávací stroj (stojí na stole) a posléze stroj použijte – získáte tak fotografii banky.
  • Vraťte se do banky a pokuste se fotografii použít na kameru na zdi – bankéř vám v tom však zamezí.
  • Promluvte si s bankéřem a řekněte mu, aby vypnul nebo zapnul větráky, čímž ho na okamžik zaneprázdníte.
  • V nestřeženém okamžiku se znova pokuste fotografii použít na kameru, ale tentokráte vám v tom zamezí Kraťas, který vás neustále a všude sleduje. Musíte se tedy Kraťase nějakým způsobem zbavit.
  • Odejděte do Saloonu a počkejte, až sem Kraťas vejde a usadí se ke stolku u okna. Promluvte si s ním a zeptejte se ho, co pije. Kraťas vás vyzve na souboj v pití ostré sarsaparrily. Přijměte, ale protože je Kraťas v téhle soutěži široko daleko nejlepší, prohrajete.

    Fenimore Fillmore: The Westerner

    Souboj v pití ostré sarsaparrily:
    Souboj spočívá spíše než v pití v chytrosti. Na vtipnou urážku soupeře musíte odpovědět stejnou mincí, ale tak, aby se obě urážky rýmovaly. Poté „zaútočíte“ na soupeře jinou vtipnou urážkou, na niž zase on musí rýmovaně odpovědět. Cílem je naučit se od slabších soupeřů všechny urážky, které znají, abyste si vytvořili solidní „slovní zásobu“ na finální souboj s Kraťasem.

    Vaši „výukoví“ protivníci se budou postupně střídat u baru, a prvním z nich je Kníráč. Ten vás naučí vůbec první verš, z něhož musíte vyjít. Zpočátku musíte nesčetněkrát prohrát, abyste se naučili všechny verše, které daný protivník ovládá (jak otázky, tak odpovědi). To, že už jste tohoto cíle dosáhli, poznáte jednoduše – když protivníka porazíte, musíte ze Saloonu odejít a zase se vrátit. Když tentýž protivník zůstane stát u baru, znamená to, že jste od něj ještě nepochytili všechno. Pokud ho ale vystřídá protivník jiný, lekce byla kompletní.

    Od prvního protivníka – Kníráče – se musíte naučit následující verše:

    Na tohle seš, hochu, krátkej. / Seš samý kecy, ale krok máš vratkej.
    Málem už jsem tě porazil. / Leda ve snu! Mám ještě hodně sil.
    Nechceš s tím trošku pomoct? Vypijem to spolu! / Nechci tě trápit. Vím, že seš spíš na dietní kolu.

    Koukám, že se celý třeseš./ ? (Kraťas odpověď nezná = vždy prohraje)

    Jakmile se tyto tři verše naučíte, Kníráč zmizí a u baru se místo něj objeví Špekoun. V souboji s ním postupujte stejně, jako s Kníráčem. Naučit se musíte následující verše:

    Koukám, že se celý třeseš. / Divíš se, když mi další sklenku neseš?
    Když hraju proti tobě, nemám se čeho obávat. / Tak to si asi zvyklej pořád prohrávat.
    Nemám ti přinést bryndáček? / Jen mi ho přines... utřu ti s ním rypáček.
    Je čas vyslovit poslední přání. / Tak si pospěš... stará už tě doma shání.

    Co to cítím... snad nemáš plný kalhoty? / ? (Špekoun odpověď nezná = vždy prohraje)

    Po Špekounovi přijde do Saloonu Střelmistr (ovšem až poté, co od něj na střelnici vyhrajete winchesterovku!). Od něj se naučte následující verše:

    Co to cítím... snad nemáš plný kalhoty? / Chceš se podívat? Ale ne abys dělal drahoty.
    Kopni to do sebe... nemám čas se s tebou párat. / Spěcháš domů? Snad se ti nebude fenka hárat?
    Vypadá to tak, že nezvládneš další sklenku. / O to ty se neboj, a vyměň si radši plenku.
    Porazit tě je pro mě úplná hračka. / Určitě menší než s ranní hygienou rvačka.

    Jakou máš adresu? Pošlu na ni tvý mrtvý tělo. / ? (Střelmistr odpověď nezná = vždy prohraje)

    Po střelmistrovi už k baru nikdo další nedorazí, což znamená, že „učení“ skončilo. Je načase postavit se Kraťasovi. Ten už vás žádnými novými kompletními verši nepřekvapí – může na vás pouze vychrlit několik nových otázek, na něž sám nezná odpovědi. Jakmile se tedy jednu z nových otázek naučíte (a prohrajete), v další hře s ní na Kraťase zaútočte a máte vyhráno.

    Jakou máš adresu? Pošlu na ni tvý mrtvý tělo. / Abych já neposlal tvoje... seš nalitej jak dělo.
    Piješ hůř než ňákej malej cucák. / ?
    Vypadáš bledě. Nechceš to radši vzdát? / ?
    Kdybys chodil do školy, naučil by ses rýmovat. / ?
    Máš místo mozku z piva kostku. / ?

    Výhrou nad Kraťasem jste se tohoto otravy jednou provždy zbavili. Jděte tedy do banky dokončit připravované přepadení.

  • Řekněte bankéři, aby vypnul nebo zapnul větráky, čímž ho na okamžik zaneprázdníte.
  • V nestřeženém okamžiku použijte na bezpečnostní kameru fotografii.
  • V inventáři klikněte na pistole, čímž přepadení zahájíte. K vaší smůle vás ale bankéř převeze a sám se uzamkne do sejfu. Alespoň nám ale vyklidí v bance prostor pro naše další „řádění“.
  • Dveře, které vedou za přepážku, vylomte tyčí. Pokud ji nemáte, naleznete ji buď v prasečinci na Alvinově farmě, nebo opřenou o stěnu vedle krbu v přízemí Alvinovy farmy, nebo opřenou o stěnu pod oknem za budovou školy.
  • U stolu za přepážkou otevřete šuplík a seberte z něj hledanou SISA kartu.
  • Dolary (banka): nachází se ve velké skříni v rohu místnosti.
  • Jděte do obchodu a ukažte obchodníkovi, že vlastníte SISA kartu – budete odvedeni do skladu zbraní, kde spolu s Alvinem a Joem nakoupíte vše, co k obraně farem potřebujete. Tím je splněn poslední hlavní úkol hry.

    Komplikace v zavaleném průsmyku:
    Během návratu z nákupů vás ale přepadnou Starekovi pistolníci a zavalí průsmyk balvany. Alvin vám přikáže pistolníky (jsou celkem) zneškodnit a poté vyhodit balvany do povětří. Časový limit na splnění tohoto úkolu je rovná jedna minuta. Těžko poradit nějakou účinnou taktiku – prostě musíte postupovat cestou k závalu a zastřelit všechny čtyři bandity, kteří se vám v postupu snaží zabránit. Postupujte pomocí levého tlačítka myši a střílejte pravým tlačítkem myši. Přeju hodně štěstí.


    USVĚDČENÍ SUPERFARMÁŘE

    1. důkaz pro šerifa (u zničeného mostu)

  • Po přestřelce v průsmyku se objevíte ve městě. Nasedněte na drezínu a odjeďte k mostu.
  • Sejděte dolů k řece a promluvte si s šerifem. Dozvíte se, že šerif zde hledá stopy – nejlépe nějaké nakousnuté jídlo. Žádné ale nemůže najít, takže mu v tom musíme trochu pomoci.
  • Můžeme šerifovi podstrčit dva různé důkazy: nakousnuté jablko nebo nakousnutou mrkev. Jablko seberete v kuchyni na Bannisterově farmě a nakousnete ho tak, že ho nabídnete k snědku vašemu koníkovi. Totéž lze učinit s mrkví, ale jen v případě, že má kůň plný ukazatel nasycení.
  • Položte nakousnuté jablko nebo nakousnutou mrkev na břeh u řeky. Šerif to bude považovat za důkaz proti Superfarmářovi, a odejde ho analyzovat do své kanceláře.
  • Nasedněte na drezínu a vraťte se do města.

    Fenimore Fillmore: The Westerner

    2. důkaz pro šerifa (u probourané cely)

  • Ve městě jděte dozadu k probourané zdi šerifovy kanceláře.
  • Promluvte si s šerifem – dozvíte se, že hledá další důkaz, tentokráte nějaký velký otisk šlápoty.
  • Odjeďte na koni na farmu Alvina Jonese, která už je plně připravená k boji.
  • Můžete si promluvit s Joem, ale hlavně seberte z příkopu nohu Toltéka.
  • Vraťte se do města za šerifovu kancelář a na bláto na zemi použijte nohu Toltéka. Šerif bude vzniklou šlápotu považovat za nezvratný důkaz proti Superfarmářovi a odjede o něm informovat Stareka.

    I vy se vydejte na lokaci ranče Johna Stareka. Hopsněte do kanálu a projděte tajnou chodbou do knihovny. Odtud vyjděte na chodbu, po schodech nahoru do Rhiannonina pokoje a z něj vylezte oknem ven na dvorek. Když se pak vydáte směrem ke kuchyni, spustí se dlouhá animace, která nejdříve představí dialog mezi šerifem a Starekem, a posléze setkání Fenimora s Rhiannon, kteří společně odjedou na Alvinovu farmu. Zde se již schyluje k boji.


    ZÁVĚRČNÁ PŘESTŘELKA

    Vaším úkolem je „zneškodnit“ všech 6 útočníků tak, aby jejich portréty v horní části obrazovky byly zbarveny červeně. Přitom je nutné se ve správných chvílích přepínat mezi Fenimorem, Rhiannon, Almou, Alvinem a Joem. Přepnete se tím, že kliknete na jejich portréty v dojní části obrazovky. Přepnout se lze pouze na postavy, které nejsou vybarveny červeně.

    Fenimore Fillmore: The Westerner

    1) S Fenimorem sestřelte Stareka, ukrytého za modrými bednami (miřte na jeho ruku, kterou vytahuje na bednu), a Floyda, ukrytého za stromem (miřte na jeho nohy). Pozor – oba dva se po nějakém čase zase „osmělí“ k útoku, takže je budete muset zneškodnit vícekrát.
    2) Přepněte se na Rhiannon a sestřelte dřevěnou věž.
    3) Přepněte se na Toma. S rotačním kulometem střílejte do hromady beden, dokud neokryjete Kníráče. Toho při následném útěku zastřelte.
    4) Přepněte se na Alvina s vyhoďte do vzduchu prostřední strom.
    5) Přepněte se na Joea a zastřelte chlapa, který se skrýval za stromem, který před chvíli vyhodil do povětří Alvin.
    6) Přepněte se na Almu a vystřelte do základny zničené věže, která spadne na posledního žijícího chlapíka.

    Vyhráli jste! Starek je poražen, farmáři zachráněni a Fenimore se může vydat vstříc zapadajícímu slunci za novými dobrodružstvími… I když tentokráte nebude sám :o).

  • Autor:
    • Nejčtenější

    Odešla z Twitche, přesto je Amouranth stále nejsledovanější streamerkou světa

    novinky 20. 4. 2024 52

    Kaitlyn Michelle Siragusa, vystupující na internetu pod přezdívkou Amouranth, se stále sluní na...

    Nejlepší česká hra dekády se vrací. Kingdom Come 2 vyjde ještě letos

    novinky 18. 4. 2024,  aktualizováno 19. 4. 2024 130

    Dlouhých šest let museli fanoušci ohromného českého hitu Kingdom Come: Deliverance čekat na...

    {NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

    {POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

    Populární stránka pro sdílení modifikací nevydržela nápor fanoušků Falloutu

    novinky 22. 4. 2024 7

    Stránka Nexus Mods, která je hlavním uzlem pro sdílení modifikací počítačových her, zaznamenala...

    KVÍZ: Jak dobře znáte českou historickou hru Kingdom Come: Deliverance?

    magazín 21. 4. 2024 18

    Čerstvě oznámené pokračování české hry na hrdiny Kingdom Come: Deliverance bude přímo navazovat na...

    {NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

    {POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

    Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu

    novinky 18. 4. 2024 9

    Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...

    Hry ze známých sérií najdete i v mobilech. Co si zahrát?

    magazín 25. 4. 2024 11

    Zlatá éra mobilních her je sice dávno pryč, ale i tak se dá najít celá řada mobilních variant her...

    Škoda představila závodní elektroauto, objeví se ve hře Gran Turismo

    novinky 24. 4. 2024,  aktualizováno  8

    Poprvé ve víc než čtvrt století dlouhé historii závodní série Gran Turismo dostanou její hráči...

    Autoři prvních The Elder Scrolls chystají novou hru. Má být zase obrovská

    novinky 24. 4. 2024 10

    Dvojice herních vývojářů, která stála u zrodu dodnes oblíbené série The Elder Scrolls, představila...

    85 %

    RECENZE: Stellar Blade je poctivá řežba, která se nebojí násilí ani erotiky

    ps5 24. 4. 2024 5

    Měla to být jen klasická výplňovka vydavatelského plánu ve slabším období roku, nakonec se však...

    Akční letáky
    Akční letáky

    Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

    Manželé Babišovi se rozcházejí, přejí si zachovat rodinnou harmonii

    Podnikatel, předseda ANO a bývalý premiér Andrej Babiš (69) s manželkou Monikou (49) v pátek oznámili, že se...

    Bývalý fitness trenér Kavalír zrušil asistovanou sebevraždu, manželka je těhotná

    Bývalý fitness trenér Jan Kavalír (33) trpí osmým rokem amyotrofickou laterální sklerózou. 19. dubna tohoto roku měl ve...

    Herečka Hunter Schaferová potvrdila románek se španělskou zpěvačkou

    Americká herečka Hunter Schaferová potvrdila domněnky mnoha jejích fanoušků. A to sice, že před pěti lety opravdu...

    Největší mýty o zubní hygieně, kvůli kterým si můžete zničit chrup

    Možná si myslíte, že se v péči o zuby orientujete dost dobře, přesto v této oblasti stále ještě existuje spousta...

    Tenistka Markéta Vondroušová se po necelých dvou letech manželství rozvádí

    Sedmá hráčka světa a aktuální vítězka nejprestižnějšího turnaje světa Wimbledonu, tenistka Markéta Vondroušová (24), se...