12 nadějných adventur pro rok 2002

  12:00
Začátek nového roku je vhodným obdobím nejen pro hodnocení roku předchozího, ale též pro zamyšlení se nad rokem příchozím. Řada fanoušků stagnujícího adventurního žánru už pomalu zamáčkla slzu v oku s pesimistickými myšlenkami, které jim ale následující pohled do křišťálové koule zaručeně vyžene z hlavy.

Začátek nového roku je vhodným obdobím nejen pro hodnocení roku předchozího, ale též pro zamyšlení se nad rokem příchozím. Z hlediska adventur se domnívám, že můžeme být s úrodou uplynulých dvanácti měsíců vcelku spokojeni; Pravda - neobjevila se žádná výjimečně kvalitní hra jako v letech předešlých (1998 - Grim Fandango, 1999 - Gabriel Knight 3, 2000 - The Longest Journey), nicméně vyšla celá řada DOBRÝCH adventur, mezi než patří kupříkladu Myst III: Exile, Atlantis III: Nový svět, Stupid Invaders nebo Gilbert Goodmate. To všechno je již ale minulostí. Pohled do křišťálové koule budoucnosti se však může zdát mnohým dost zamlžený. Připravuje se vůbec nějaká kvalitní adventura? Ano - Broken Sword 3, to je samozřejmé, ale co dál? Kdepak - o budoucnost našeho oblíbeného žánru nemusíme mít žádné obavy. Ve vývoji je opět celá řada zajímavých projektů a troufám si tvrdit, že některé z nich předčí i ty nejlepší kousky z loňska. O pětici českých nejočekávanějších adeptů jsme se zmiňovali nedávno (v tomto článku), dnes jsem si pro vás připravil přehled deseti nejzajímavějších zahraničních adventur, které si v následujících týdnech a měsících určitě zaslouží vaši zvýšenou pozornost. Seřazeny jsou abecedně dle názvu jejich výrobce.

Poznámka: do následujícího přehledu jsem vybíral pouze logické, tedy NEAKČNÍ adventury, takže tituly jako Zanzarah, Call of Cthulhu a jim podobné zde určitě nenaleznete.

HeadFirst Productions: SIMON THE SORCERER 3D
Simon 3D od britského HeadFirstu (dříve Adventure Soft) je titulem, v jehož vydání až donedávna věřili jen ti opravdu největší optimisti. Patřil jsem mezi ně i já a proto jsem ho taky vloni zařadil mezi desítku nejočekávanějších adventur roku 2001. Žel jsme se znova nedočkali a naděje na vydání hry, která je již dva roky dokončená a smutně čeká na jakéhokoliv distributora, se přiblížila bodu mrazu. Pak to ale přišlo - světem proletěla zaručená zpráva, že se „někomu“ přeci jen Simona 3D zželelo a rozhodl se s tvůrci uzavřít smlouvu pro celosvětovou distribuci. Znamená to tedy, že konečně můžeme důvodně oslavovat příchod třetí a patrně i poslední dobrodružné pohádkové hry s mladým kouzelníkem Šimonem v hlavní roli. Jen mám určité obavy z „nového“ 3D kabátu, jenž vzhledem ke své zastaralosti nemá v dnešní době sebemenší šanci zabodovat. Podstatná je ale hratelnost a v tomto ohledu nás snad HeadFirstové tradičně nezklamou.
Eso v rukávu: v současnosti už asi jenom záruka kvality předchozích dílů
Datum vydání: EU & USA: Q2 2002
Oficiální stránka hry: www.simon3d.com
BonusWeb napsal: preview, screenshoty

Simon the Sorcerer 3D Simon the Sorcerer 3D Simon the Sorcerer 3D

Microids: SYBERIA
Belgický tvůrce komixů Benoit Sokal má již jednu adventurku za sebou - jmenovala se Amerzone a pojednávala o přepravě vzácného vejce Bílých ptáků do indiánské osady ve Střední Americe. Nyní je připraven nám prezentovat své představy podruhé a to ve hře Syberia, jejíž děj je zasazen do 21. století a pojednává o putování mladé právničky Kate Walkerové za zmizelým vynálezcem Hansem Voralbergem. Ten totiž zdědil po své sestře Anně továrnu na hračky a roboty v alpském městečku Valadilene, kterou musí Kate právně převést na nového majitele. Během pátrání navštíví řadu zajímavých lokalit, které se mohou pochlubit překrásnou renderovanou grafikou v rozlišení 800x600. Hra poběží na obdobném enginu jako Amerzone, jenž vám umožňuje se na všech lokacích otáčet o 360 stupňů. Jedinou obavu zatím máme z rozsáhlosti, která patrně nebude nijak závratná.
Eso v rukávu: zajímavý příběh a design prostředí pocházející z mysli Benoita Sokala
Datum vydání: EU: červen 2002
Oficiální stránka hry: www.syberia-thegame.com
BonusWeb napsal: novinka, screenshoty

Syberia Syberia Syberia

Microids: POST MORTEM
A máme zde ještě jednu adventuru od Microids. Tentokráte se bude jednat o temnou detektivku, na níž pracuje stejný tým lidí, který má na triku krátkou ale zábavnou hru Road to India. Příběh se odehrává v Paříži mezi dvěma světovými válkami - v čase, kdy se nový svět utkává se starým, kdy se jedni spoléhají na moderní vědu a jiní se naopak vrací a okultismu a magii. Hlavním hrdinou se stane původem americký detektiv Gus Macpherson, jehož si najme mladá a smyslná žena, aby vypátral vraha její sestry. Zdá se totiž, že byla zabita rituálním způsobem, na což odmítá brát místní policie ohledy. Z technického hlediska na tom bude Post Mortem obdobně jako Road to India nebo Syberia - pohybovat se budete po renderovaných 360 st. lokacích, na nichž potkáte řadu polygonových charakterů. Jako specialitky tvůrci uvádějí možnost hrát za dvě různé postavy a především svůj nový revoluční dialogový systém, během nějž si můžete otázky sami skládat dohromady z velkého počtu možností. Bohužel, slabinou hry zřejmě bude pro Microids tradiční krátká hrací doba, která určitě nepřekročí patnáct hodin.
Eso v rukávu: tajuplná atmosféra, revoluční systém konverzace
Datum vydání: EU & USA: listopad 2002
Oficiální stránka hry: n/a
BonusWeb napsal: n/a

Post Mortem Post Mortem Post Mortem

Pendulo Studios / TOP Distributor: RUNAWAY: A ROAD ADVENTURE
Osud, který postihl společnost Pendulo Studios na podzim loňského roku, bolestně zasáhl celou adventurní komunitu. Distributor jejich již prakticky dokončeného díla Runaway, společnost Dinamic, vyhlásila bankrot a doslova utopila práva na vydání jakékoliv jiné než španělské verze hry. Situace okolo anglické verze stále vypadá beznadějně, přesto ale čeští hráči nemusejí zoufat, neboť budou po Španělech druzí a nejspíš i poslední na světě, kdo se Runawaye přeci jen dočkají. Česká společnost TOP Distributor měla obrovské štěstí a jako jediná zakoupila práva na prodej hry v ČR těsně před krachem Dinamicu. Na lokalizaci se pak soukromě domluvila přímo s Pendulem, což nám osobně potvrdil jeho zástupce Rafael Latiegui. Překlad nejočekávanější adventury minulého roku již odstartoval a marketingový ředitel TOPu Martin Lévay nám přislíbil, že udělá vše pro to, aby byla kompletní lokalizace co nejkvalitnější. Nezbývá než před lokálním distributorem smeknout - jen díky jeho dravosti a nadšení si tuto fantastickou adventuru přeci jen zahrajeme a to snad již na konci léta tohoto roku.
Eso v rukávu: klasický point-and-click interface, skvělá 2D grafika, český dabing
Datum vydání: ČR: Q3 2002
Oficiální stránka hry: www.pendulostudios.com/english
BonusWeb napsal: novinka, preview, interview, screenshoty, trailer, demo

Runaway: A Road Adventure Runaway: A Road Adventure Runaway: A Road Adventure

Quantic Dream: FAHRENHEIT
Projekt Fahrenheit od tvůrců Omikronu patří určitě k těm vůbec nejzajímavějším. Ne snad proto, že se bude jednat o napínavý paranormální thriller, ale především z toho důvodu, že jej tvůrci chtějí vypouštět na svět pěkně po kouscích… obdobně, jako běží seriály v televizi. Abych byl konkrétní, Fahrenheit má vycházet během jednoho roku ve zhruba měsíčních intervalech a první z celkem třinácti epizod se dočkáme již letos na jaře. Děj je situován do New Yorku roku 2005, kdy zcela z nenadání začali obyčejní lidé vraždit své spoluobčany na veřejnosti a to všichni bez výjimky prazvláštním rituálním způsobem. Jedním z vrahů se stane i Lucas Kane, jenž zabije cizího chlápka na pánském záchodku. Aby nebyl dostižen policií, musí se sám pokusit přijít na to, proč a z čí vůle se ho zmocnila touha zabíjet a začne odhalovat roucho šíleného tajemství, jež zahalilo celý New York. Tvůrci slibují hru okořenit mnoha zajímavostmi, mezi něž patří velká nelinearita a možnost si v každé epizodě zahrát za jiného hrdinu (dokonce i za padoucha). Engine je kompletně ve 3D, přesto se však hra bude ovládat jen pomocí myši a mezerníku, což jistě potěší všechny adventurní staromilce. Náplň má být z drtivě většiny čistě adventurní (prozkoumávaní, dialogy, používání předmětů), ale několika akčnějším vložkám se patrně nevyhneme. Podstatné ale bude to, zda-li se tvůrcům vůbec vyplatí jejich riskantní tah vydávat hru postupně po epizodách a jaký to bude mít vliv na hratelnost a soudržnost dějové linie. Inu, necháme se překvapit.
Eso v rukávu: paranormální 3D thriller rozdělený na 13 samostatných epizod
Datum vydání: květen 2002
Oficiální stránka hry: www.fahrenheitgame.com
BonusWeb napsal: novinka, screenshoty

Fahrenheit Fahrenheit Fahrenheit

Revistronic: FENIMORE FILLMORE: THE WESTERNER
Určitě si ještě někteří z vás vzpomenou na nádhernou humornou kreslenou adventuru 3 lebky Toltéků, u nás vydanou v češtině v roce 1996. Již delší dobu si pro nás její tvůrce, španělská společnost Revistronic, připravuje pokračování s názvem, v němž figuruje jméno hlavního hrdiny předešlého dílu - mladého kovboje Fenimore Fillmore. The Westerner ale bude od svého předchůdce v mnohém odlišný, a to především co se zpracování týče. Zatímco „3 lebky“ byly klasickou ručně kreslenou point-and-click adventurou, druhý díl se přenese kompletně do 3D s možností přepínat se mezi 1st person a 3rd person pohledem. I přes tuto dosti drastickou změnu ale naštěstí zůstane klasickou adventurou se vším všudy, dokonce se ani nebude ovládat na klávesnici ale pouze myší! Zachová si též svůj specifický humorný výraz s dějem plným vtípků a komických situací. Příběh se tentokráte bude točit okolo zlomocného bandity Starka, jehož tlupa sužuje široké okolí divokého západu. A jelikož mezi „postižené“ patří i Fenimorův přítel farmář Banister, rozhodne se … zamilovat do místní vyhlášené krasavice … ale především vyrazit po stopách Starka a dát mu zavyučenou.
Eso v rukávu: stejně jako v prvním díle humorný děj, zbrusu nové 3D zpracování
Datum vydání: Q3 2002
Oficiální stránka hry: www.revistronic.com/English/games/The_Wensterner
BonusWeb napsal: n/a

Fenimore Fillmore: The Westerner Fenimore Fillmore: The Westerner Fenimore Fillmore: The Westerner

Revolution Software: BROKEN SWORD 3: THE SLEEPING DRAGON
Již třetí díl legendární klasické adventury Broken Sword (1996), která je dle mnohých nejlepší dobrodružnou hrou vůbec, patří bezesporu mezi nejtajuplnější a zároveň nejočekávanější projekty tohoto roku. Ve výrobě je již jeden a půl roku a původně byl plánován pouze pro konzole, ale posléze si vývojáři naštěstí uvědomili, že zavrhnout všechny uživatele PC by bylo kacířství. Informací o hře je známo velmi poskrovnu, protože tvůrci o svém projektu nechtějí prozrazovat téměř nic právě z toho důvodu, že má být stejně revoluční, jako byl kdysi jeho první díl. Jisté je to, že hra bude kompletně ve 3D a bude se ovládat pouze na klávesnici (přeci jen je primárně vyvíjena pro konzole). Přestože ale má být BS3 po všech stránkách novátorský, tvůrci slibují, že si zachová ducha, styl a atmosféru předchozích dílů. Stále se má v drtivé míře jednat o adventuru v pravém slova smyslu, nicméně se nejspíš nějakým menším akčněji laděným vložkám nevyhneme. Podrobnější informace o hře a snad už i první screeshoty bychom měli ukořistit na letošní E3, takže se již moc těšíme a jsme zvědaví, do jaké míry se slova tvůrců naplní. Doufejme, že příznivci adventur nebudou novým konceptem hry zklamáni.
Eso v rukávu: slibovaná revolučnost, návrat Georga a půvabné Nico na herní scénu
Datum vydání: Q4 2002
Oficiální stránka hry: www.brokensword3.com
BonusWeb napsal: novinka

Broken Sword 3 Broken Sword 3 Broken Sword 3

Trecision: THE WATCHMAKER
Adventuru The Watchmaker postihl téměř shodný osud jako chudáka Simona 3D. V Itálii - zemi svého vzniku - vyšla již v létě loňského roku a před vánoci se dostala taktéž na Polský a Ruský trh, kde mimochodem obdržela až překvapivě vysoké hodnocení od většiny internetových magazínů. Anglická verze ale byla stále nejistá a už to pomalu vypadalo, že se jí nikdy nedočkáme. Na společnost Trecision se ale přeci jen usmálo štěstí a v lednu tohoto roku podepsala smlouvu se společností Sales In Action, která se postará o distribuci hry na území USA. Zatím to tedy vypadá, že se do České republiky hra oficiálně nedostane, nicméně zde bude alespoň možnost objednat si anglickou verzi přes internet. O tom, že se bude jednat o vskutku povedený kousek, se můžete přesvědčit již nyní z naší exkluzivní recenze, kterou jsme uveřejnili v předstihu na podzim loňského roku. The Watchmaker totiž jako by z oka vypadl monumentálnímu Gabriel Knightovi 3 a nabídne vám tajemný a velmi atmosférický příběh zasazený do prostředí středověkého rakouského hradu.
Eso v rukávu: tajuplný příběh, 3D zpracování ve stylu hry Gabriel Knight 3
Datum vydání: USA: Q2 2002
Oficiální stránka hry: www.trecision.com/videogames/games/wmf.html
BonusWeb napsal: novinka, preview, recenze, interview, screenshoty

The Watchmaker The Watchmaker The Watchmaker

Saturn+ / 1C / Bohemia Interactive: JAZZ & FAUST
Dost možná, že se nám v Rusku rodí jedno z největších překvapení tohoto roku. Tamní společnost Saturn+ totiž vyvíjí výpravnou klasickou point-and-click adventuru Jazz and Faust, která je svým zpracováním velmi podobná úžasné The Longest Journey. Zahrajeme si hned za dva hlavní hrdiny - Jazze a Fausta - a s každým můžeme hru projít zvlášť, samostatně a především velmi rozdílně. Během cesty za bohatstvím orientu se oba hrdinové projdou po čtyřech odlišných světech a namočí se do nespočtu problémů a patálií. Kromě dobrodružného příběhu a romantického prostředí slibuje Jazz & Faust slušnou rozsáhlost a nádhernou renderovanou grafiku s detailními polygonovými postavami. A to nejlepší na závěr - hry se již ujal český distributor Cenega a pracuje na její kompletní lokalizaci! Ta by navíc měla být hotova již v březnu, tedy ještě dříve, než spatří světlo světa anglická verze. Těšte se, tahle hra bude stát zato!
Eso v rukávu: hra ve stylu The Longest Journey, dva hrdinové, kompletně v češtině
Datum vydání: ČR: březen 2002
Oficiální stránka hry: hra nemá vlastní oficiální stránku
BonusWeb napsal: novinka, screenshoty

Jazz & Faust Jazz & Faust Jazz & Faust

Saturn+ / Buka Entertainment: MIDNIGHT NOWHERE
Ruský developerský tým Saturn+ je vskutku aktivní a kromě skvěle vypadajícího Jazze & Fausta připravuje ještě jednu adventuru - tentokráte ale pro jiného distributora, jímž je Buka Entertainment. Zcela jinak bude pojatá i samotná hra, která se zařadí do kategorie temných sci-fi hororů. Děj je situován do moderního města, v němž jsou od jisté doby brutální vraždy na denním pořádku. V ulicích řádí šílený maniak, lidé město ve zmatku a panice opouštějí a policie s vojskem jsou samozřejmě naprosto bezradní. Vy, jakožto prozatím blíže neurčený hlavní hrdina, se jednoho krásného dne probudíte v márnici… a kolem sebe uvidíte obrovský nepořádek a mrtvá těla. Co se zde jen mohlo stát? A co tu vlastně pohledáváte? Vaše paměť je vygumovaná a na všechno budete muset přijít pěkně postupně. Tato atmosférická adventura nabídne k řešení množství puzzlů ve více než šedesáti renderovaných lokacích a desítkami 3D charakterů. Příběh ani grafika nevypadají špatně, takže se snad můžeme těšit na další nadějnou adventuru.
Eso v rukávu: hororová atmosféra, litry krve, dobrá grafika
Datum vydání: EU: Q4 2002
Oficiální stránka hry: www.buka.com/games/midnight_nowhere
BonusWeb napsal: screenshoty

Midnight Nowhere Midnight Nowhere Midnight Nowhere

Vinayak 4Dgames: ATMA: THE MYTHIC LIGHT OF INDIA
Přestože je Atma prvotním projektem mladého ambiciózního amerického týmu Vinayak 4Dgames, získala si pozornost celého světa díky skutečně netradičnímu kroku - tvůrci se totiž rozhodli postavit mírumilovnou neakční adventuru na Unreal Tournament enginu od Epic Games, jenž je přizpůsoben pro 3D akční střílečky. Volba padla na tento engine především díky jeho excelentním grafickým schopnostem a hlavně schopnosti zobrazovat rozsáhlé exteriéry. Hra by tak měla být po grafické stránce velmi podobná realMystu, k němuž ji i sami výrobci přirovnávají. Příběh bude situován do prostředí historické Indie a zavede nás do všech jejích krajů, včetně mohutných Himalájí. Děj se bude točit okolo staré indické mytologie, takže na řadu přijdou místní bohové a samozřejmě i nějaká ta magie a kouzla. Setkáme se z řadou herních postav, jež budou velmi detailní a každá se bude skládat z více než 3000 polygonů! Chybět pochopitelně nebude množství logických puzzlů a také nepatrné množství jednoduché akce.
Eso v rukávu: úchvatný příběh vsazený do úchvatného 3D prostředí Unreal enginu
Datum vydání: Q2 2002
Oficiální stránka hry: www.4dgames.com
BonusWeb napsal: novinka, screenshoty

Atma: The Mythic Light of India Atma: The Mythic Light of India Atma: The Mythic Light of India

Lucas Arts: ???
Ty otazníčky jako název hry jsou vám podezřelé, že ano? Já vím - ale prostě jsem si nemohl odpustit nezmínit se v tomto článku o „tajných“ projektech této slavné americké adventurní líhně. Tak tedy - přestože oficiálně Lucasové žádný z adventurních projektů neohlásili a ani jejich tvorbu nepotvrdili (stejně tak činili předloni s MI4), z důvěryhodného zdroje víme, že pracují hnedle ne dvou adventurách. Známo je prozatím pouze to, že obě dvě poběží na vylepšeném enginu z Escape from Monkey Island (renderované pozadí + polygonové postavy + ovládání na klávesnici) a že jedna bude zbrusu novým titulem a druhá pokračováním některé z Lucasovských úspěšných sérií. O tom, která série to je, můžeme prozatím pouze spekulovat, ale nejpravděpodobnější se jeví buď pátý Monkey Island nebo další Indiana Jones, o jehož návratu od tombraiderovky zpět k adventuře se jednu dobu v kuloárech hodně šuškalo (hovořilo se dokonce o dvou Indyho hrách, z nichž jedna - ta akční - byla před nedávnem oficiálně ohlášena). Na skutečnost a hlavně na potvrzení informací si musíme počkat do letošní E3, kde by měly být oba projekty oficiálně představeny. Vydání alespoň jedné z nich je plánováno již na konec tohoto roku.
Eso v rukávu: budou to hry od skvělých LucasArts, to vám nestačí?
Datum vydání: Q4 2002
Oficiální stránka hry: n/a
BonusWeb napsal: n/a

Tak a je to. Dozvěděli jste se základní informace o dvanácti nejzajímavějších adventurách, připravovaných pro rok 2002. Pochopitelně se kromě zmíněných titulů kutí ještě řada dalších, o nichž ale prozatím nemáme dostatek informací. Za všechny mohu jmenovat například Stupid Invaders 2 + jednu další novou adventuru od Xilamu (obou se nejspíš dočkáme až v roce 2003) nebo erotickou LULU 3D od CDV, francouzští Wanadoo zase připravují historický Inquisition, Cryo pracuje na projektu inspirovaném dílem Julese Verna „20 tisíc mil pod mořem“ s pracovním názvem Nautilus a zapomenout nemohu ani na Arxel Tribe, kteří ve svém brlohu vyvíjejí nadějný Ring 2 a Hannibala (na motivy stejnojmenného filmu). Letos se tedy mají všichni fanouškové adventur nač těšit. A to je jedině dobře.

Autor:
  • Nejčtenější

Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us

Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...

Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí

Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně

Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...

Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky

Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova

V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...

Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák

Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...

Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry

Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...

Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost

Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...

PRVNÍ DOJMY: Stellar Blade nabízí daleko víc než jen sexy zadek hlavní hrdinky

Po první hodině strávené v nelítostném světě akční hry Stellar Blade můžeme být zatím spokojení....

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...