Na PS2 a Xbox si původní hra vysloužila hodnocení 90% a 92% .
Pokud se vám zdá název povědomý, tak se nepletete, hra se stejným názvem vyšla již na konzole minulé generace, a to jak pro PlayStation 2, tak pro Xbox. I na těchto konzolích vypadá hra úžasně a v recenzi si vysloužila hodnocení 90% a 92%. Oba recenzenti tento, již čtvrtý díl série Burnout, označili jako nejlepší a hlavně nejrychlejší konzolovou závodní hru. A osazenstvo společnosti Criterion, tvůrci Burnoutu, se chystá opět pokořit hranice rychlosti a předvést nejrychlejší závody, čímž (znovu) pokoří své vlastní hranice, technické parametry nové konzole jsou k tomu totiž uzpůsobeny. První obrázky X360 verze jsou okolo článku, takže si je můžete porovnat s obrázky v recenzi. Největší změny se dočká model poškození, který sice ani v původní verzi nechyběl, ale jen v případě čelního nárazu. X360 verze se honosí novou generací vyobrazení poškození a nejefektnějšími bouračkami v historii Burnoutu. Nebude se jednat jen o deformace plechu, ale i každé malé škrábnutí bude na kapotě nablýskaných závodních aut dobře vidět. Kromě modelu poškození kladou autoři velké úsilí do online hraní, které je v dnešní době, kdy má každý druhý pařan doma rychlý internet, podmínkou pro úspěch většiny her. I když v našich končinách nebyl původní Xbox oficiálně ze strany Microsoftu podporován, nová generace se podle dostupných informací oficiální podpory dočká, a díky tomu se snad dočkáme rozšíření hraní přes Xbox Live! A právě prostřednictvím této služby si užijete asi nejvíce zábavy. S ostatními můžete sdílet záznamy ze závodů, výsledky a pořádat závody. Jednotlivé jízdy nejsou jen o vítězství, ale také o odplatě. Za každý závod je hráč odměňován body a postupuje po žebříčku, a pokud toužíte po odplatě, můžete hráče nad sebou vyzvat na férovku.Xbox360 verze se honosí nejefektivnějšími bouračkami a modelem poškození v historii Burnoutu.
Technická stránka doznala několika změn, tou první, jak jsem již uváděl je model poškození, dále tu najdeme podstatné změny v grafickém kabátu Burnoutu, a také v počtu okolních aut. Okolní doprava bude podstatně hustší než v předchozích dílech a pro úspěšné dokončení závodů bude skoro nezbytné bourat do okolních aut, v podstatě je tím využijete jako zbraně proti soupeřům. Na tratích se kromě husté dopravy budou vyskytovat v hojné míře také zkratky a masivní skoky. To vše si užijete v několika typech aut, ty jsou rozděleny do třech kategorií - race, muscle a crash. Každý asi ví, jaký styl jízdy mu vyhovuje, a tak zvolí nejvýhodnější typ vozidla. Pokud se vše povede alespoň stejně dobře jako v předchozím dílu, bude devátý březen svátek všech závody posedlých majitelů konzole Xbox360.