Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Nejočekávanější akční hry roku 2004 #2

  12:00
První část přehledu očekávaných akcí tohoto roku představila takové pecky jako Doom III, Far Cry nebo Unreal Tournament 2004. V dokončení se podíváme na zoubek zejména Half Life 2, Breed, Men of Valor: Vietnam a mnoha dalším.

První část našeho přehledu nejočekávanějších akcí pro již slušně načatou dvanáctiměsíční periodu představila jména o nic menší, než je Doom III, Unreal Tournament 2004 nebo S.T.A.L.K.E.R.: Oblivion Lost. Věříme, že i dnešní dokončení ukrývá dostatek favoritů pro každého čtenáře.

Advent Rising
Výrobce: GlyphX Software | Vydavatel: Majesco Sales Inc. | Datum vydání: listopad 2004 | Homepage
BonusWeb píše:
Preview
Stáhněte si:
Screenshoty
Video
Index očekávání - 80%

      

Promyšlenou symbiózu všech tří současných médií, tedy filmu, knihy a počítačové hry, přinesl naposledy Pán prstenů. I v tomto roce bychom se měli dočkat prohloubení soužití především druhých dvou jmenovaných organismů. Pro čtenáře sci-fi nebude jistě žádnou neznámou jméno Orsona Scotta Carda, jenž se po své cenami ověnčené Enderově hře vydává na pole počítačových her s původním scénářem k zajímavě vypadající akci z pohledu třetí osoby, Advent Rising. Vesmír Adventu tak slibuje skutečně promyšlené vztahy mezi početnými rasami, mezi kterými je člověk paradoxně štvanou zvěří na lovu převládajících seekerů. Ti se již po staletí snaží lidskou rasu vyhubit v obavách z jejích někdejších nadpřirozených schopností, které však nyní spí spánkem do hlavy střeleného nešťastníka. Tedy až do příchodu Gideona Witha, jenž se jako hráčovo ztělesnění proplete všemi třemi díly hry. Autoři se skutečně rozhodli vytvořit z Advent Rising plynule navazující trilogii, nabízí se ovšem otázka, zda dokáží udržet vysokou laťku hratelnosti i kvality ve všech třech pokračováních, zvláště vezmeme-li v úvahu, že se toto mnohdy nedaří již v rámci jediného, samostatného projektu. Ve prospěch Advent Rising nicméně mluví nejen profesionálně zpracovaná zápletka, ale rovněž řada RPG prvků vyvíjejících se v závislosti na hráčových akcích nebo množství futuristických zbraní, jež časem nahradí Gideonovy procitnuvší schopnosti. V duchu povinně přítomného matrixovství se proběhneme po zdech nebo zakusíme množství speciálních pohybů stylu kung-fu. Hru by mělo zpestřit několik miniher, mezi něž lze zařadit projížďku v různých typech vozidel, a to vše bude zabaleno do nejnovější verze enginu Unreal. Zajímavostí by se mělo stát knižní zpracování vydané souběžně se hrou, k němuž charakter projektu přímo vybízí. Dosavadní adaptace Diablo či Warcraft tedy nezůstanou na policích knihkupectví osamoceny.

Advent Rising Advent Rising Advent Rising

Breed
Výrobce: Brat Designs | Vydavatel: CDV | Datum vydání: únor 2004 | Homepage
BonusWeb píše:
První dojmy
Stáhněte si:
Screenshoty
Demo
Video #1, #2, #3, #4,
Index očekávání - 80%

      

Týmová akce Breed poslední dobou upadá více a více v zapomnění, a to zejména díky jejímu neustálému odkládání. Od zařazení do rezavějící vaporware sekce jí jen tak tak zachránilo přibližně čtvrt roku staré demo, které prokázalo, že se na hře skutečně pracuje a že je dosud o co stát. Breed byl od počátku označován jako Halo killer a je velká šance, že svému názvu dostojí, zejména po rozporuplné PC konverzi někdejšího Xboxového hitu. Stejně jako v Halo se i zde setkáme s mimozemskou rasou, tentokráte zvanou Breed, jíž se podařilo dosáhnout matičky Země, kterou nyní przní destruktivním terraformováním, respektive breedomorfováním. V čele jednotky posledních přeživších humanoidů se hráč vydává na trestnou výpravu, jejímž hlavním lákadlem se stává především týmový boj s možností přepínání mezi jednotlivými svěřenci. Geneticky modifikovaní vojáci jsou rozděleni do tříd podle preferovaného stylu boje, můžeme tak očekávat klasického odstřelovače, rychlého zvěda nebo těžkopádného obrněnce s rotačním kulometem ve svalnatých rukou. Komunikace se spojenci probíhá intuitivně pomocí osmi příkazů nadefinovaných na funkční klávesy, nabízí se tak široká možnost taktizování na povrchu rozlehlých úrovní. Jak již bývá u žánrově podobných akcí zvykem, ke zpestření přibudou těžké stroje nejen pozemní (tank, terénní bugina, APC), ale také vzdušné a vesmírné. Bohužel, vizuální dojem je díky neustálému odkládání vzhledem k dnešní konkurenci průměrný. Doufejme tedy, že zatím poslední potvrzené datum, 6. února, již bude tím konečným. Nasvědčuje tomu ostatně i ohlášený datadisk, který hodlá Brat Designs vydat již v září tohoto roku.

Breed Breed Breed

Half Life 2
Výrobce: Valve Software | Vydavatel: Vivendi | Datum vydání: duben 2004 | Homepage
BonusWeb píše:
První dojmy
Stáhněte si:
Screenshoty
Video #1, #2, #3, #4, #5,
Index očekávání - 95%

      

Pokračování matky novodobých akcí, Half Life, vyvolalo za krátkou dobu svého prenatálního života pořádný rozruch. Přestože ještě před rokem hra neopustila dimenzi zbožných přání fanoušků, koncem září, kdy měla být vydána, o ní díky fiasku se zcizeným zdrojovým kódem věděl již celý svět. Posledními světlicemi do ohňostroje senzací se stala nedávná zpráva zátahu FBI v San Franciscu, jenž byl spojen vyšetřováním úniku kódu, nebo informace o regulérním prodeji raných betaverzí coby plných her na ukrajinských tržnicích. Ale vraťme se zpět ke hře, o které je již tak či tak známo téměř vše. Half Life 2 přenese hráče v roli starého známého Gordona Freemana do fiktivního východoevropského městečka City 17, jež si stejně jako vědecký komplex Black Mesa z minula vybrala banda krvelačných mimozemšťanů pro trávení své mezidimenzionální dovolené. Vynikající výpravu příběhu, tak jak ji známe z prvního dílu, zprostředkuje řada naskriptovaných sekvencí, které díky použité technologii vypadají dle dosavadních ukázek nadmíru organicky a postrádají tak jakýkoliv náznak uměle strojového dojmu. Kromě velice výkonného Source enginu zajišťujícího vynikající grafický zážitek (ovšem chudáku hardwaru zajistí maximálně rozžhavené peklo) se tvůrci chlubí novým stupněm implementace všudypřítomného fyzikálního enginu Havok, jenž se v řízné střílečce uplatní daleko lépe než například naposledy v Deus Ex: Invisible War. Tvůrce modů jistě potěší vývojářský Software Development Kit (SDK), který by měl být zájemcům poskytnout již v průběhu několika nejbližších týdnů. V době vydání hry tedy můžeme očekávat řadu samostatných přídavků čítajících s velkou pravděpodobností rovněž mohutnou podporu multiplayeru (viz nestárnoucí Counter-Strike). Aktuální datum vydání je stanoveno na 30. dubna 2004, nezbývá než jen doufat.

Half Life 2 Half Life 2 Half Life 2

Manhunt
Výrobce: Rockstar North | Vydavatel: Take 2 | Datum vydání: N/A | Homepage
BonusWeb píše:
PS2 recenze
Stáhněte si:
Video
Index očekávání - 75%

      

Ačkoliv se brutální akce Manhunt objevila na PS2 již před nějakou dobou, díky nedávno ohlášené konverzi si místo v našem výčtu jistě zaslouží. Ve spojení s Manhunt lze bez servítků říci, že po nenápadném vraždění Haiťanů v GTA: Vice City autorům z Rockstar Games definitivně ruplo v bedně a hráči tak servírují krvavou obloženou mísu s vnitřnostmi nadívanými hlavami a chlebíčky potřenými vrstvou rozmačkaného mozku. Podobně jako starší akce Devil Inside nás hra staví do role hlavní hvězdy undergroundové televizní show, ve které jde jen o jedno – nabídnout obecenstvu co nejvíce akce a tím pádem i krve. V případě Manhunt se ovšem těmi nejbrutálnějšími způsoby nevraždí shnilé zombie, nýbrž regulérní druh homo sapiens. Na scénu se díváme prostřednictvím průmyslových kamer, jež svým nekvalitním záznamem dodávají atmosféře ten správný šmrnc. Pohled na hlavního hrdinu, který se ve stylu Thief plíží za svou obětí a v kritický okamžik používá igelitový pytlík nebo ocelový drát skutečně evokuje snad jen zvrhlá snuff videa. Stejně tak použití konvenčnějších zbraní typu mačety, brokovnice nebo nastřelovačky hřebíků spadá do kategorie „neprovádějte po jídle“. Hráč si užije odlákávání protivníků pomocí useknutých hlav a kromě standardních vyvražďovacích misí jej čeká například eskorta zpitého bezdomovce či záchrana příbuzných (naštěstí pouze těch virtuálních). Jedinou slabinou je datum vydání, jež nyní podle zprávy Take 2 překračuje horizont jednoho roku, čímž utrpí zejména grafická stránka, která se již nyní neřadí k žádné špičce.

Manhunt Manhunt Manhunt

Medal of Honor: Pacific Assault
Výrobce: EA Games | Vydavatel: Electronic Arts | Datum vydání: březen 2004
BonusWeb píše:
Preview
Stáhněte si:
Screenshoty
Video #1, #2, #3
Index očekávání - 85%

      

Dosud žádná akce nepřinesla tak syrový a ničím nepřeslazený zážitek válečné atmosféry jako série Medal of Honor. Slušná konkurence se objevila teprve nedávno v podobě Call of Duty, což si vývojáři ze studia 2015 nemohou nechat líbit a po dvou velmi podobných datadiscích k PC záležitosti Allied Assault konečně přicházejí s něčím novým. Stejně jako byl Allied Assault inspirován Spielbergovým snímkem Zachraňte vojína Ryana, Pacific Assault bude nejvíce inklinovat k Pearl Harboru Michaela Baye. Scény vylodění na pláži Omaha z minulého dílu nebo bitva u Stalingradu v Call of Duty se již staly legendami brilantních designérských kousků a Pacific Assault je na nejlepší cestě přidat k nim hned několik masivních výjevů z dálnovýchodní fronty. Hráč se coby řadový vojín Tom Conklin zúčastní nejkrvavějších bojů o Guadalcanal nebo ostrov Tarawa a to vše v neustávajícím spádu, tak jak jej známe z minulých her série. Snad proto autoři již nyní přiznávají poněkud kratší délku, která by se ovšem i tak mohla přiblížit patnácti hodinám hracího času. Velkým přínosem se má stát propracovanější výprava, kdy příběh již nebude podáván prostřednictvím nemastných brífinků, nýbrž skrze šťavnaté a propečené enginové sekvence. Samotné technické zpracování staví na firemním enginu doplněném povinným systémem Havok pro co nejrealističtější fyziku. Můžeme se tak připravit na detailně zpracované džungle nebo travnaté pláně, které spolehlivě prověří potenciál jakéhokoliv hardwaru. Samozřejmostí série Medal of Honor je realistický arzenál, jenž bude nyní čítat rovnou 21 zbraní včetně poněkud nekonvenčního plamenometu (jen škoda, že v Pacifiku nerostou vetřelci :o). Na výsledek si budeme muset počkat minimálně do března, nicméně již nyní stojí Pacific Assault za pozornost především díky vzrůstající kvalitě her od EA a opětovné přítomnosti kapitána Dale Die v roli odborného poradce.

Medal of Honor: Pacific Assault Medal of Honor: Pacific Assault Medal of Honor: Pacific Assault

Men of Valor: Vietnam
Výrobce: 2015 | Vydavatel: Vivendi | Datum vydání: Q3 2004
BonusWeb píše:
Novinka
Stáhněte si:
Screenshoty
Index očekávání - 80%

      

Men of Valor: Vietnam je po patologicky známém Medal of Honor: Allied Assault další hrou z produkce týmu 2015. Jak již název napovídá, stejně jako připravovaný MoH: Pacific Assault nás hra přenese na frontu dálného východu, kde se jako řadový voják zúčastníme událostí kolem roku 1965. Autoři si zakládají na vysoké míře dobové autentičnosti, herní mise se tak budou odehrávat pod přísnou taktovkou skutečných událostí. Hráč se připlete do operací v okolí letecké základny Dan Nang, podpoří útok na Tet nebo na Hue. Herní realismus se neomezí jen na historicky přesné kopie zbraní a uniforem, ale například také na dobovou hudbu nebo slang buzerujících seržantů. Men of Valor přinese, podobně jako tomu bylo v případě českého Vietcongu, týmový boj za asistence počítačem řízených spolubojovníků. Velký důraz je proto kladen na umělou inteligenci, která by měla ke svému prospěchu plně využívat detailně vymodelovaného terénu. K vizualizaci je použita poslední verze enginu Unreal, jež podle screenshotů zaručuje věrné vymodelování organické džungle včetně zrakem neproniknutelného podrostu skrývajícího stovky špičatých slaměných kloboučků. Podobně jako v Allied Assault bude i zde přítomno několik plně ovladatelných dopravních prostředků, z nichž jmenujme například obrněný transportér, džíp či dokonce helikoptéru. Letecká podpora by ostatně měla rovněž hrát klíčovou úlohu, často bude nepřátelům možné objednat kurýrní službou F4 Phantom dárkové balení napalmu. Mírné obavy se vkrádají z důvodu současného vývoje hry pro Xbox, nicméně dosud nic nenaznačuje tomu, že bychom se z hlediska nutné optimalizace mezi oběma verzemi měli bát fiaska, jaké předvedl Deus Ex: Invisible War. Men of Valor: Vietnam vyjde v polovině roku.

Men of Valor: Vietnam Men of Valor: Vietnam Men of Valor: Vietnam

Z české a slovenské
akční kuchyně

Conan: The Dark Axe
Výrobce: Cauldron | Vydavatel: TDK Mediactive | Datum vydání: březen 2004 | Homepage
BonusWeb píše:
Preview
Stáhněte si:
Screenshoty
Beta demo
Video #1, #2, #3
Index očekávání - 80%

      

Jen co se naši východní sousedé z Cauldronu vzpamatovali z relativně kladného přijetí jejich první 3D akce Chaser, okamžitě počali pracovat na neméně zajímavém projektu vycházejícího ze snad stokrát zpracovaných knih Roberta E. Howarda. Herní postava barbarského válečníka Conana vychází daleko spíše z letitého komixu marvelovské produkce než z povedené Arnoldovy filmové reklamy na anabolika. Dočkat bychom se měli propracovaného příběhu jenž se sice opírá o klišé vypálení Conanovy rodné vesnice, přesto však nebude nouze o notnou porci dějových zvratů a spolupráci s NPC. Zajímavostí je, že se na scénáři podílí Jan Kantůrek, jenž nezaměnitelný způsobem přeložil nejen původního Conana, ale zejména celé dílo Pratchettovy Zeměplochy. Ale zpět ke hře. Ta na první pohled připomíná nejvíce starší fantasy akci Severance: Blade of Darkness od španělského týmu Rebel Act. Stejně jako v ní i zde budou soubojovou složku prezentovat jednoduchá komba lišící se v závislosti na použité zbrani z dosavadní nabídky dvaceti kousků. Zpestřením syrové fantasy atmosféry se má stát vývoj postavy a zejména četné pasti a hádanky, kterými bude Conanův svět podle slov tvůrců naplněn přibližně z jedné třetiny. Během úctyhodného počtu šedesáti úrovní navštívíme starobylé pevnosti nebo temné džungle ústící do finálního chřtánu bouřící sopky. O kvalitách technického zpracování nás mohla nedávno přesvědčit hratelná demoverze a lákavě zní také příslib, že by se v plné verzi mělo objevit několik skladeb z výborného filmového soundtracku Basila Poledourise. The Dark Axe si bere příklad ze Severance i v případě hry více hráčů, v níž se setká až 16 bojovníků prostřednictvím krvavé arény nebo klasického deathmatche. Dvoumetrový svalovec překročí česko-slovenské hranice v březnu tohoto roku.

Conan: The Dark Axe Conan: The Dark Axe Conan: The Dark Axe

Shade: Wrath of Angels
Výrobce: Black Element Soft. | Vydavatel: Cenega | Datum vydání: Q2 2004 | Homepage
BonusWeb píše:
První dojmy
Stáhněte si:
Screenshoty
Video #1, #2, #3
Index očekávání - 80%

      

Hororová akce s prvky fantasy Shade: Wrath of Angels z dílen pražského studia Black Element je ve vývoji již poměrně dlouhou dobu, což je také důvodem, proč se hra v přehledu nejočekávanějších akcí objevuje již podruhé. Autoři se během minulého roku mohli pochlubit nejen sadou nových screenshotů, ale zejména hratelnou ukázkou, jež byla rozpitvána našimi prvními dojmy. Hra se může pochlubit především velice obstojným technickým zpracováním, za kterým stojí vlastní engine n-force (podobnost s chipsety nForce firmy nVidia je nejspíše čistě náhodná), a rovněž hustou hororovou atmosférou. Příběh prezentovaný množstvím in-game animací vypráví o vyslanci Vatikánu, jenž za podivných okolností přijíždí do italské horské vesničky, aby prošetřil údajný zázrak. V zázracích by se ovšem obyčejný smrtelník neměl příliš hnípat a tak se hlavní hrdina dostává do křížku se čtveřicí padlých andělů, kteří tvoří zároveň hlavní bosse čtyř časově odlišných kapitol. Hra v tomto ohledu velice připomíná průměrný polský Archangel, ve prospěch Shade nicméně mluví propracovaná grafika a příslib zakomponování asi čtyřiceti procent jednoduché adventurní činnosti. Jelikož bude hráčův avatar postupem času posednut starověkým démonem, jisté zpestření kromě zbraní ladících s daným herním obdobím nabídne množství speciálních schopností. Nezbývá než doufat, že se vývoj opět neprotáhne a do poloviny tohoto roku okusíme ten pravý hněv andělů.

Shade: Wrath of Angels Shade: Wrath of Angels Shade: Wrath of Angels

Vietcong: Fist Alpha
Výrobce: Pterodon | Vydavatel: Take 2 | Datum vydání: leden 2004 | Homepage
BonusWeb píše:
První dojmy
Stáhněte si:
Screenshoty
Index očekávání - 75%

      

Ačkoliv český Vietcong na zámořském trhu nesklidil takový úspěch jako v našich končinách, rozhodně není na vině kvalita hry jako spíše historický podtext války ve Vietnamu, ke které se pojídači hamburgerů jen neradi obracejí. Nicméně i tak se všichni ostatní hráči, kteří nad nadmíru realistickou hrou proseděli dlouhé hodiny a neztratili přitom nervy, mohou těšit na netrpělivě očekávané rozšíření opět z dílen brněnských Pterodonů. Jak již nastínily naše první dojmy, Fist Alpha se odehrává před událostmi zachycenými v původním Vietcongu a tak se hráč vysvléká z kůže starého známého Stewa Hawkinse, aby se ujal komandýrování původního člena jednotky SF A-126, Warrena Douglase. Kromě něj nás očekává řada dalších nových postav, zůstanou ale i staří známí. Například velitel Rosenfield, jenž již nemá vypadat, jako by si při ranním holení strhl půlku obličeje a který nás provede zbrusu novou kampaní pro jednoho hráče. Zásadních změn však dozná i multiplayer, jenž kromě nového herního módu nabídne zejména propracovanější inteligenci botů a množství čerstvývh map. Ty nyní budou o něco větší a propracovanější než minule, ostatně i v kampani bychom se měli dočkat jistého pokroku v level designu, především omezení v minulosti častého „koridoru“. Po technické stránce bude jistě potěšeno oko každého botanika realisticky vypadající trávou, oko každého řezníka zase bajonety na většině ze zbraní včetně několika nových kousků. Dobrou zprávou je, že se v současné době není nutné obávat dalšího odkládání. Čtete-li tyto řádky, Fist Alpha je již na pultech obchodů a my vám co nejdříve přineseme obsáhlou recenzi.

Vietcong: Fist Alpha Vietcong: Fist Alpha Vietcong: Fist Alpha

Vaporware 2003/2004

Vyhlašování vaporware, tedy software, který byl oficiálně ohlášen, netrpělivě očekáván, avšak jeho vývoj je bez udání jasného důvodu dlouhá léta protahován, v sobě vždy nese kapku hořkosti a nostalgie. Většina hráčů již s úšklebkem tuší, že se na řádcích níže dočtou o čestném členu těchto rubrik, Duke Nukem Forever. Druhou hrou je nadějná a slibně vypadající hororová akce Call of Cthulhu, jejíž instalace se již měla dávno povalovat na plotnách harddisků. Původně bylo zvažováno také začlenění podobně laděné české Bloodline, která o sobě nedala vědět vpravdě dlouho, nicméně nedávné obnovení homepage a potvrzené pokračující práce autorů ze Zima Software uchránily hru od tohoto imaginárního předpeklí.

Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth
Výrobce: Headfirst Productions | Vydavatel: Bethesda Softworks | Datum vydání: N/A | Homepage
Stáhněte si:
Screenshoty
Index očekávání - 70%

      

První informace o připravované hororové akci na motivy povídek H. P. Lovecrafta Call of Cthulhu spatřily temnotu světa již před více než čtyřmi lety. Od té doby bylo kromě několika sporadicky vydávaných screenshotů ticho po pěšině a jen donedávna se vkrádaly obavy, zdali hru ještě někdy uvidíme dokončenou. Drobnou náplastí na časem krvácející rány se stala prezentace na loňské E3, kde si hra odnesla hned několik ocenění světovými periodiky, což naznačuje, že by budoucnost této akce nemusela být tak temná, jak se dosud zdálo. Temná jako samotný námět čerpající z Lovecraftových knih rozhodně ne. Dějištěm herního Call of Cthulhu je do roku 1922 zasazená malebná vesnička Innsmouth. Tedy malebná byla do chvíle, než začala postupně podléhat vlivu spícího pána temnot Cthulhu. Hráč se vžije do role detektiva vyšetřujícího záhadná zmizení místních obyvatel a slůvko „vžije“ by mělo být v pravdě dovedeno k jeho plnému významu. Dark Conners of the Earth má daleko spíše inklinovat k žánru survival hororu ve stylu Resident Evil než ke klasické střílečce. Lze tedy očekávat atmosféru mrazivější než večer strávený v mrazáku, jíž ozvláštní nejen množství obskurních kreatur, které se budou vyskytovat v menším počtu, zato však v daleko promyšlenějších situacích, ale postupem času také projevy detektivových duševních pochodů. Vysoce koncentrovaný pláč nemluvňat a krvavé nápisy na zdech budou mít za následek například rozostřené vidění nebo zpožděně reagující ovládání. Zajímavostí je nepřítomnost jakéhokoliv HUDu, tedy zobrazení aktuálního stavu nábojů do velkého počtu dobových zbraní nebo samotného zdraví hlavního charakteru. To, včetně i na dnešní dobu ucházejícího technického zpracování, může jen umocnit skvělou atmosféru a nezbývá než věřit, že se konečně dočkáme již počátkem tohoto roku.

Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth

Duke Nukem Forever
Výrobce: 3D Realms | Vydavatel: Take 2 | Datum vydání: N/A | Homepage
Stáhněte si:
Screenshoty
Video
Index očekávání - ?!

      

Čestné místo při vyhlašování nejdéle odkládaného kusu softwaru nemůže obsadit nikdo jiný než svalnatý Duke. Ačkoliv se práce na šest a půl roku očekávané akci oficiálně nikdy nezastavily, je dnes již jasné, že velkohubé „Až to bude, tak to bude“ z úst pohlavárů 3D Realms již asi ve skutečnosti nikdy nebude. Nostalgický úsměv mohla vyvolat nedávná zpráva Take 2, ve které je přiznáno možné vypuštění Duka nejdříve počátkem roku 2005, ovšem otázka zní, zdali je ještě někdo, vyjma ryze nostalgické vzpomínky, na technologicky zaostalou hru zvědavý. Poslední dva a půl roku starý trailer sice nevypadá nijak zle, a to zejména díky divokému střídání stráží enginů (nejdříve to měl být Quake II, poté zase Unreal), nicméně slibované propriety a hlavní taháky se dnes již staly tuctovým artiklem. Například slibované dopravní prostředky nalezneme v každé druhé akci, i když z druhé strany je nutné uznat, že hummer, vodní skútr, osel nebo důlní vozík znějí poměrně zajímavě. Stejně jako příběh a prostředí, jež mělo být dle Dukova gusta opět přeplněno ufony, vilnými děvami a drsnými hláškami komentovanou operou smrtících nástrojů v čele s motorovou pilou. Je jen v rukou osudu, zda 3D Realms alespoň ze solidarity vůči hráčům vydají byť nedokončenou nebo zastaralou verzi. Ovšem s ohledem k Dukově pověsti by možná bylo lépe zanechat Forever v intencích smutné vzpomínky na jednu nikdy nenarozenou legendu.

Duke Nukem Forever Duke Nukem Forever Duke Nukem Forever

Letošní přehled nejvýraznějších akcí budoucnosti je úspěšně za námi. Nezbývá než připomenout, že kromě titulů uvedených v našem seznamu lze očekávat několik neméně zajímavých záležitostí, mezi kterými vyčnívá zejména Hitman 3: Contracts, očekávaná Counter-Strike: Condition Zero nebo středověké rubanice s rytíři Knights of the Temple a Wars and Warriors: Joan of Arc. Nuže, rychlé reflexy a spoustu raket v zásobníku!

Data vydání očekávaných akcí pro rok 2004 (aktualizováno k datu 03.02.2004)

Jméno titulu Výrobce / Distributor Datum vydání Index

Advent Rising GlyphX / Majesco Sales Inc. listopad 2004 (USA) 80%

Alias Acclaim / Acclaim květen 2004 (USA) 60%

Battlefield Vietnam Digital Illusions / Electronics Arts březen 2004 (USA) 85%

Bloodline Zima Software / N/A Q2 2004 (USA) 70%

Breed Brat Designs / CDV únor 2004 (USA) 80%

Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth Headfirst Productions / Bethesda Softworks březen 2004 (USA) 70%

Conan: The Dark Axe Cauldron / TDK Mediactive březen 2004 (USA) 80%

Counter-Strike: Condition Zero Ritual / Cenega březen 2004 (USA) 70%

Doom III id Software / Activision Q2/Q3 2004 (USA) 90%

Driv3r Reflections / Atary březen 2004 (USA) 90%

Far Cry Crytek Studios / Ubi Soft březen 2004 (USA) 85%

Half Life 2 Valve Software / Vivendi duben 2004 (ČR) 95%

Hannibal Arxel Tribe / Strategy First březen 2004 (USA) 60%

Hitman 3: Contracts IO Interactive / Eidos Interactive duben 2004 (USA) 80%

Knights of the Temple Starbreeze / TDK Mediactive březen 2004 (USA) 70%

Medal of Honor: Pacific Assault EA Games / Electronics Arts březen 2004 (USA) 85%

Men of Valor: Vietnam 2015 / Electronic Arts Q3 2004 (USA) 85%

Painkiller People Can Fly / Dreamcatcher březen 2004 (USA) 80%

Psychotoxic Nuclear Vision / N/A únor 2004 (USA) 50%

Rainbow Six: Athena Sword UbiSoft / Playman listopad 2004 (USA) 80%

Shade: Wrath of Angels Black Element / Cenega Q2 2004 (ČR) 85%

Söldner: Secret Wars Wings Simulation / JoWooD únor 2004 (ČR) 80%

Splinter Cell: Pandora Tomorrow Ubi Soft / Ubi Soft březen 2004 (USA) 80%

S.T.A.L.K.E.R.: Oblivion Lost GSC Gameworld / THQ květen 2004 (ČR) 80%

Star Wars: Battlefront Pandemic Studios / LucasArts Q4 2004 80%

Unreal Tournament 2004 Digital Extremes / Atary březen 2004 (ČR) 85%

Wars & Warriors: Joan of Arc Enlight Software / Hypermax únor 2004 (USA) 75%

Autor:
  • Nejčtenější

Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us

Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...

Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí

Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně

Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...

Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky

Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova

V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...

Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák

Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...

Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry

Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...

Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost

Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...

PRVNÍ DOJMY: Stellar Blade nabízí daleko víc než jen sexy zadek hlavní hrdinky

Po první hodině strávené v nelítostném světě akční hry Stellar Blade můžeme být zatím spokojení....

FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika

Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...