Project IM využívá slibný Unreal Engine verze 3.0.
Pokud tedy konkurence nedostane od vývojářů z id Softu omlazující injekci v podobě přidání lepší fyziky, umělé inteligence a dalších serepetiček. UE 3.0 totiž mimojiné obsahuje novou verzi fyzikálního modelu a nástroje LOD (level of detail). Ale hlavní jsou grafické hody, jež hry běžící na tomto enginu slibují. Engine podporuje HDR (High Dynamic Range), vylepšenou architekturu stínování a další vymoženosti jenž z nejdražších grafických karet a procesorů vymáčknou maximum. Veškeré povídání a technické detaily jsou na nic, pokud se ta nádhera nevidí v reálu nebo alespoň v nějakém videu. Takže místo povídání vás odkážu na okolní obrázky a jedno video. Video ale bohužel ukazuje akci jen asi v jedné vteřině, autoři si celou tu nádheru schovávají na časy budoucí, hra totiž bude hotová až někdy ke konci roku 2007. Příběh hry se bude odehrávat v budoucnosti. Skupina teroristů přepadne na jedné vzdálené planetě která není jmenována, výzkumné středisko. Zde jsou pod přísným dohledem vlády vyvíjeny zbraně hromadného ničení přesně nespecifikované kategorie, a vše je přísně tajné.Project IM bude hlavně týmová akce a bez taktiky se daleko nedostanete.
Pro likvidaci teroristů je tak povoláno speciální komando mariňáků, které musí vědce - zbraňové odborníky vysvobodit a zabránit tak budoucím teroristickým útokům. Jako jeden z členů máte na starost několik mužů z jednoho týmu. Project IM bude hlavně týmová akce a bez taktiky se daleko nedostanete. Před každou misí je třeba prostudovat plány lokality, instruovat podřízené a pak hurá do akce. Ostatním členům v průběhu mise zadáváte příkazy, ale je možné, aby postupovali také samostatně. Tím se ale můžete dostat do situace, kdy budou ostatní dělat úplně něco jiného než bylo původně v plánu a celá mise skončí neúspěchem. Takže bude platit pravidlo taktizovat, taktizovat a v neposlední řadě taktizovat. Project IM bude pravděpodobně vydávat společnost THQ, ale zatím není nic jisté. Jestli opravdu bude vše takové, jak se dá zatím předpokládat z okolních obrázků, vyšvihne se Zero Point Software na přední příčky mezi vývojáři. Nezbývá než jim držet palce a popřát brzké podepsaní smlouvy s vydavatelem, aby projekt neskončil předčasně, jak se již mnohokrát v minulosti stalo.