Perimeter
je inovativní RTS postavená na konceptu postupného obsazování území pomocí neustálé přeměny planetárního povrchu. Hra spojuje již osvědčené principy správy suroviny a jednotek s originálním nápadem
terraformingu, bez kterého nelze získávat energii tolik potřebnou stavbě jednotek a rozšiřování základního hráčova
perimetru (území jež je chráněno silovým polem a nemůže být dobyto a obsazeno základními jednotkami protivníka). Vítězem se stává ten, kdo většinu povrchu na jedné planetě obsadí a zbuduje si na něm svůj perimeter ze kterého čerpá energii. Soupeř sice má svůj malý kousek planety, jež mu ovšem nezajistí dostatek energie aby se pokusil o odpor. Tento titul prostě bude originální bez ohledu na to zda vedle originality bude i hratelný. Jak se sami můžete přesvědčit i grafická stránka hry je velmi povedená, alespoň dle screenshotů. Vše je zpracováno ve 3D a k tomu použitý engine by měl být schopen využívat nejnovější vymoženosti díky spolupráci programátorů z
KD-Labs s techniky od
Nvidie. Ostatně o schopnostech autorů se můžete přesvědčit i v tomto videu a
screenshotech z ECTS, jež opět patří mezi ty kvalitativně nadprůměrné kousky. Trvá přesně minutu a čtyřicet sekund , které v rychlém tempu uběhnou jako voda. Ze hry samotné zde sice neuvidíte ani jeden záběr, ovšem animovaná sekvence nadprůměrné kvality vám možná ještě lépe osvětlí náplň hry samotné. Dodám jen , že hudební doprovod taktéž není k zahození a jeho pulsující rytmy výborně gradují atmosféru v závěru videa.