Perry Rhodan (PC)

Perry Rhodan (PC)

Perry Rhodan: Myth of the Illochim - návod 1. část

  • 4
Vydání české verze této povedené adventury se dá očekávat každým dnem. Náš návod tak jistě příjde mnoha hráčům vhod.

Hned zpočátku se chci omluvit všem fanouškům Perryho Rhodana pokud zkomolím nějaké jméno, případně se jinak prohřeším proti zavedenému názvosloví. Česká verze nebyla v době psaní návodu k dispozici a žádnou z knížek jsem bohužel nečetl (i když po dohrání hry mám velikou chuť to napravit). Každopádně to snad nebude mít vliv na poslání tohoto návodu – pomoci k hladkému průchodu hrou. Pokud někde zakysnete, použijte nejprve klávesu S, jež Vám zobrazí všechny aktivní předměty v lokaci. Spoustu důležitých informací také můžete najít v deníčku, návod by měl být až tím posledním řešením.

1. Kapitola – Solar Residence

Po dramatickém intru se ocitnete v Solární rezidenci, kde jste pro vlastní dobro uvězněni. Jako správný hrdina ale přeci nemůžete zůstat sedět na zadku když je vaše přítelkyně v nebezpečí. A tak začíná nové dlouhé dobrodružství.

 Opusťte halu dveřmi vlevo (pozor, jsou opravdu špatně vidět) a síní slávy projděte až před Mondřinu kancelář. Jelikož je zamčeno, vstupte do teleportu vlevo. Místo do velícího střediska, kam měl Perry namířeno, se dostanete do lokace známé z intra – na místo, odkud byla unesena Mondra. Vraťte se do haly, kde jste začínali a vstupte do dalšího teleportu. Tentokrát se ocitnete na střeše budovy. Vychutnejte si nádherný výhled a následujte vojáka, který se teleportoval po vás. Uprostřed hangáru si promluvte s mechanikem Yurim a použijte na něj z inventáře ikonku Mondry. Poté co se dozvíte nové informace, vstupte do místnosti s terminálem ovládajícím dveře od pokojů. Klikněte na tlačítko SWITCH a zapnete záložní generátor, poté si ještě prohlídněte bepečnostní terminál vlevo – jeho ikonka se přidá do inventáře. Pokud jste si nezapamatovali číslo Bullyho pokoje, běžte se na něj znovu podívat do haly – je to 938.

 Perry Rhodan (PC)Nyní musíte na terminálu nastavit vstupní údaje tak, aby se otevřeli dveře jak Perryho i Bullyho místnosti. Stačí se podívat na dva již nastavené sloupky vlevo a z nich okopírovat mimozemské symboly. Pro jistotu se podívejte na náš obrázek U Bullyho nezapomeňte i dole naťukat číslo 938. Jděte se podívat do nově otevřených pokojů. Cestou potkáte opraváře, kterého pošlete spravit bezpečnostní terminál. Zapamatujte si, že má termální brýle, později se budou hodit. Bullyho místnost pořádně prohledejte, najdete zaheslovaný počítač, spoustu modelů lodí a dálkové ovládání, které si hned přivlastněte. Zkoušením hesla se nenamáhejte, na to je ještě brzy. Nyní do Perryho místnosti – na informačním terminálu si nechte přehrát vzkaz od Mondry a Martela, který se poté přidá do inventáře. Uprostřed místnosti se nachází Lao Tse – Perryho superpočítač, u nějž si lze nechat analyzovat všechny věci z inventáře. Jestli již máte v inventáři postavu Ulana Sosa, použijte ji na počítač. Pokud ne, dozvíte se o ní v jednom z počítačů v síni slávy. Každopádně získáte omega decimální kód.

 Zaběhněte si před místnost Mondry, kde potkáte technika pískajícího na zpívající krystaly. Požádejte ho aby zprovoznil bezpečnostní terminál. Na střešní plošině dejte technikovi decimální kód a seberte termální brýle.Podívejte se jimi na číslo nad Mondřinou kanceláří – 256. Perry Rhodan (PC)Nastavte na terminálu tato čísla (viz obrázek), seberte technikovi jeho svačinu a pak místnost prohledejte. V průzkumu Vám ale brání masožravá rostlina. Zeptejte se na ní vševědoucího počítače, který máte v pokoji. Po rozhovoru s Tamirou se dozvíte, že květinu lze odlákat pomocí speciálních much, které Mondra pěstovala. Vyběhněte k bezpečtnostnímu terminálu, který je nyní již opravený. Cestou bohužel budete muset vrátit termální brýle. Pomocí terminálu pošlete čistící roboty na terasu, zbavíte se tak otravných vojáků. Konečně můžete terasu pořádně prozkoumat. Seberte chybějící část z Bullyho modelu, hlavu bojového robota, náboje proti štítům a několik much. Ty nasbíráte tak, že položíte krabičku se sendvičem do veliké mísy pod mouchami.

Zbavte se rostliny i štítu v Modřině pokoji a ze sarkofágu seberte rozbitého robota a podivný symbol. Na jejím stole pak naleznete zápisníček. Hned si ho přečtěte, do inventáře Vám přibude nové téma. Jakmile opustíte místnost, potkáte technika – požádejte ho, ať opraví rozbitý Perryho hologram. O kousek dál potkáte dalšího technika, který vám vrátí termální brýle. V Bullyho kanceláři spravte rozbitý model kouskem nalezeným na terase. Tento model nyní dejte analyzovat počítači v Perryho místnosti. Pomocí klávěsnice nyní napište heslo Leclerc do Bullyho zaheslovaného počítače. Příběh se zase posune o trochu dál...

 Až zase dostanete Perryho pod kontrolu vyběhněte do hangáru a ukažte Yurimu rozbitého robota z Mondřiny kanceláře. Teď už stačí jen poslat opravený hologram, aby zabavil hlídače v hangáru a odletět do další kapitoly.

2. Kaptola – Warringerova Akademie

Vydejte se směrem ke dveřím, Perry si automaticky změní identitu na člověka, jménem Laszlo Daikonu. Prohlédněte si plošinu, přivolejte si dopravní prostředek a odjeďte do hlavní místnosti akademie. Promluvte si s recepční, dostanete 24 hodinovou propustku, se kterou ovšem samozřejmě nesmíte do zabezpečených prostorů. Použijte na recepční tváře Martela a Kari z inventáře – pustí Vás do kanceláře Malcolma Daelliana, kam se přesunete blízkým teleportem.

 Kari je nejlepší kamarádka Mondry, takže se s ní dejte do řeči o následujících tématech - Martel, hlava robota a zvláštní artefakt. Upraví vám za to ID kartu. Ještě seberte zpívající krystal a mouchami ze stolu zabavte kytku, abyste mohli vzít ze země trochu hnojiva. Až budete zpátky v hale, poptejte se recepční na institut robotiky – dozvíte se o dvou zaměstnancích, z nichž jeden by právě mohl být v kantýně. Ještě než se tam vydáte, zjistěte si v jednom z počítačových terminálů informace o hnojivu.

 V kantýně si promluvte s mimozemšťanem stojícím u Hubera. Objednejte si u prodavače espresso a nasypte do něj hnojivo. Dejte ho Huberovi a promluvte si s ním o robotí hlavě – zavede vás do robotických laboratoří. Uvnitř Huberovy laboratoře si nabijte dálkové ovládání přístrojem, který leží na stole vlevo. Seberte i hlasový modulátor. Prozkoumejte zařízení, s kterým si Huber hrál, jedná se o jakýsi scanner. Vezměte plastovou krabici a položte jí na scanner, na ní pak umístěte neznámý artefakt. Až se všichni seběhnou, opusťte místnost. Vlezte do druhé místnosti a přivlastněte si ID kartu. Podívejte se na monitor vpravo a získáte seznam robotů, poté ale bude Perry z kanceláře vyhozen.

Znovu se ocitnete ve vstupní hale, takže se teleportem vydejte do Daellianovy kanceláře, snad již bude mít čas. Postupně se ho zeptejte na Mondřin deník, neznámý artefakt a plány Robotické laboratoře – dozvíte se spoustu nových informací. Na odchodu si ještě promluvte se sekretářkou o bezpečtnostních kartách. Nyní musíte modifikovat svojí ID kartu, abyste se mohli nepozorovaně infiltrovat do Robotické laboratoře.

 Zajeďte si do kavárny a kupte mimozemskému hackerovi hamburger z červů. Až Vám pomůže, vzhůru do laboratoří. Bohužel, ani s kartou to nebude nic jednoduchého. Ukažte hlídačovi kartu, pustí vás dále. Jenže pro vstup do laboratoří budete potřebovat i číselný kód, a to bude horší. Vraťte se ke vchodu do lokace, k otevřenému ventilačnímu systému. Seberte ze země datový záznamník a data z něj použijte na plány robotické laboratoře. Překryjí se. Nyní vložte Bullyho model létajícího talíře do šachty. Vaším úkolem je navádět model tak, aby doletěl do místnosti s výbušninami a tam ho na dálku odpálit. Využívejte přitom právě vyrobené mapy. V případě zákysu postupujte takto:

3x dopředu, 1x doprava, 4x dopředu, 1x doleva, 7x dopředu, 1x doprava, 12x dopředu, 1x doleva, 3x dopředu.

Perry Rhodan (PC)Až budete na místě stiskněte tlačítko detonate. Strážný u dveří odeběhne, takže můžete vstoupit do jeho místnosti. Povšimněte si konzole ovládající bezpečtnostní kamery. Použijte na ní hlasový modulátor a nahrajte tak Martelův hlas. Přes zakódované dveře se dostanete tak, že se na klávesnici podíváte termobrýlemi. Ze zvýrazněných barev již jednoduše přečtete heslo – 06284. V první místnosti vpravo seberte torzo robota a multifrekvenční čip. Doběhněte na konec chodby a u teleportu se dejte doprava. Rozbité dveře zablokujte torzem robota a vstupte do hangáru. Vypněte projektor a vraťte se zpět.

Teď zkuste vstoupit do teleportu – je hlasově zabezpečený. Použijte na něj hlasový modulátor nahraným hlasem a vstupte dál. Prohledejte Marteho mrtvolu a seberte mu datový krystal. Ze stolu seberte prázdnou skleničku. Přehrajte si datový krystal na počítači ve stole. Opusťte místnost teleportem a zase se tam hned vraťe, někdo vás však zezadu omráčí...

 Ocitnete se ve vězení. Seberte ze stolu plastovou lžičku, šálek vody a tác s jídlem. Vylijte vodu na stěnu vlevo a přečtěte si nápis. Z kanálku u zdi vyprostěte drátek. Přibližte se k elektronickým dveřím a promluvte si se strážným. Poté šťouchejte drátkem do elektronického pole tak dlouho, dokud se hlídač nenaštve a nepustí Rhodanna ven. Seberte si věci (vedle nich je malé tlačítko) a utečte dveřmi doprava...

A to by pro dnešek stačilo. Teď to zase chvilku zkuste sami. Druhý díl návodu čekejte brzy...