Zahrání druidských karet Wild Growth a Nourish stojí nyní o jednu manu více. Důvod? Prozatím to byly v podstatě povinné karty při stavbě balíčků, což chtějí vývojáři změnit. Od zdražení si slibují, že najdou místo v pozdější fázi hry u kontrolních balíčků. Jinými slovy: že nebudou tak používané.
O manu zdraží paladinská karta Level Up!, díky čemuž ji nebude možné používat v balíčcích složených pouze z lichých karet. Oslabení přímo cílí na Odd Paladina, který patří k nejsilnějším od vydání expanze Witchwood.
Drobná změna textu u Saronite Chain Gang nabourává interakci u otravného Shudderwocka.
Nakonec to odnesl i Rogue, konkrétně balíčky postavené na zbrani Kingsbane. Leeching Poison sice zlevní o manu, efekt Lifesteal už ovšem nebude trvalý a platí pouze v zahraném kole. Vývojáři přímo říkají, že si nepřejí, aby Rogue měl trvalý self-heal efekt.