Diskuze
Pillars of Eternity 2 všichni pochválili, ale nikdo nekupoval
Děkujeme za pochopení.
V81i28k10t58o71r 26Š76p25i72č73k15a
Nedohrál jsem ani jedničku , takže dvojka nebyla ani na pořadu dne ....;)
P95a92v24e46l 83K79a88f55k33a
Já podobně. Jedničku jsem podpořil i přímo během vývoje, bavilo mě to, ale neměl jsem na to dost času vcelku abych si to užil a nedohrál jsem to. Třebas se k tomu ještě někdy vrátím, i když dost pochybuji :). Takže dvojku taky nemám..
J21a53k18u14b 38B94o25h29o65n41ě59k
Jak jsem strávil stovky hodin u Baldur's Gate série nebo Planescape: Torment, dokonce i Neverwinter Nights 2, tak tyhle nové Obsidian hry mě prostě nechytli.
Pillars of Eternity byl pro mě učebnicový příklad toho, jak to dopadne, když se hra dělá na kickstarteru lidmi, co až příliš milují svoje tvůrčí schopnosti. Obří dungeon, ze kterého přímo dýchá "už jsme nevěděli, co slíbit za víc peněz," pevnost, která je dohry hozená jenom tak, protože se to jinde líbilo a svět, ke kterému by člověk potřeboval encyklopedii, aby se ve všech těch "úžasně tvůrčích" věcech vyznal. Jeden takový malý, ale vypovídající příklad: protože jsou až moc cool na použití klasických známých monster, tak prostě nemám nejmenší tušení, jak moc silné nebo ne jsou moje postavy, když zabijí nějakého toho "insert random name here."
Tyranny, nebo jak taky říkám Wikipedia: the game, zkoušela tenhle problém obejít, ale ve výsledku mě to hrozně vytrhávalo ze hry a nemohl jsem se do toho příběhu ponořit. No, příběhu... celé to působilo tak, že měl někdo ve 3 ráno super nápad a než si uvědomil, že to nikam nepovede, tak už o tom všem řekl, takže tu hru udělat musel.
Po takové zkušenosti jsem PoE2 prostě ignoroval.
K70a25t76e66ř84i80n16a 72D97r17a51h55o37k64o52u73p72i23l62o17v70á
Dohrála jsem oboje, ale u PoE2 to trochu kazilo to pirátské téma, které je pro mě nuda a také trochu debaty s "bohy". Ta změna mi trochu připoměla Risen 2. Oproti prvním dílům moc velká změna kurzu, když použiji námořní termín.
K64a71r64e69l 75C11h77a93r80v52á29t
Miluji Infinity Engine klasiky, hlavne BG2.
V PoE1 se mi hodně líbil herní systém.
Inspirovali se v tom, co bylo dobré ve hrách na Infinity Enginu, předělali koncepty, které nebyly úplně šťastné nebo logické, či narušovaly herní vyváženost, zavedli per rest a per encounter ability, omezení ddpočinku atd.
Povolání také nabízela zajímavou variabilitu a celkem originální přístup.
Největší slabinou byl příběh hlavní linie. Byl sice originální a zajímavý, ale nějak mu chybělo tempo, napětí a tah na branku, hlavně v pozdějších vázích hry.
PoE2 si možná někdy zahreju, ale nebyla to hra, na kterou bych se nedočkavě těšil a hned po ní skočil, asi i proto, že mám v poslední době na hry celkem málo času.
J86a24k67u30b 68H96o80z48a
Měl jsem s tím ten samý problém. Hlavní příběhová linie netáhla.
M85a30r51t16i12n 34B87e64n37e21š
Osobně jsem nedokázal dohrát ani jeden díl, a to mám cRPG rád. Nedokážu přesně identifikovat, kde byl problém, nicméně např. Divinity OS 2 jsem neskutečně hltal a každý den se vyloženě těšil domu z práce, až budu pokračovat v hraní. Do PoE jsem se musel naopak nutit, až to nakonec ani nešlo. Neni to asi špatná hra, ale její finanční neúspěch mě moc nepřekvapuje.
A93d29a20m 39L70a30c23k69o
Joshua Sawyer nie je zakladatel studia Obsidian - do studia vstupil o hodne neskor po jeho zalozeni v roku 2003. Sawyer bol v tom case (az do polky decembra 2003) stale v Black Isle Studios
A17l46e21x 27K96o40l77l29e56r
Mám PoE1 a až se tim jednou prokoušu tak jdu hned na PoE2. Jednou...
O47n66d94ř73e83j 30M89a80c35h
Já osobně PoE2 vidím jako takové největší "meh" celé této éry obrození cRPG. Prostě přišlo, ukázalo a zase odešlo. Vlastně s ním nebylo vůbec nic špatného, naopak, ale jako celek se hra moc nepředvedla. cRPG nejsou FPS, ty alespoň zaujmou akční zábavou, i když nic jiného nemají. Hry jako PoE, Baldur ́s gate nebo Divinity prostě musí něčím vyniknout, nebo naprosto zapadnou a nikdo po nich neštěkne (až na pár nostalgiků). Asi nejvíc to podtrhuje fakt, že když se kamarádů ptám na to, co si z PoE2 pamatují, většinou to je "byla tam loď". Nestačí už se jen vézt na vlně nostalgie, je potřeba sáhnout hlouběji do herních mechanik a systémů a vytvořit jedinečnou identitu.
Právě krásně je to vidět na Divinity:OS a PoE. Obě frančájzy zabodovaly prvním dílem, ale zatím co Larian se nebál kopnout do věcí, co úplně nefungovaly, některé mechaniky (třeba i s prvotní nelibostí fanoušků) úplně předělat atd., Obsidian dvakrát vkročil to téže řeky a asi se očekávalo, že zopakuje úspěch prvního dílu. Po řemeslné stránce dobrý, ale... (viz. článek :))
J87a77r28e40k 62W13o44l80f
Mě dvojka taky rychle přestala bavit, hlavně mi tak nějak nevoněl systém rozčlenění země na malé ostrůvky. Nic proti pirátskému nádechu, ale k RPG tohodle typu mě to prostě nepasuje... Jednička byla výborná, skoro jsem jí dohrál, nicméně člověk pak chvíli nemá čas na hraní a už se k takovýhle komplexní hře plné informací a souvislostí k zapamatování těžko vrací a je lepší ji rozehrát znova.
O62n73d56ř52e47j 17K97o93z72á12k
Jako fanousek zanru se rozhodne necitim prejeden, prestoze jsem PoE2 kupoval hodne dlouho po vydani a ve sleve. PoE1 mne totiz zklamala. Podle mne to zdaleka neni tak dobra hra jak naznacuji hodnoceni novinaru. Fanousci si toho samozrejme vsimli a proto dvojka selhala, prestoze byla paradoxne na vyrazne vyssi urovni.
Nastesti jsou tu i dalsi vyvojarska studia, kterym zrejme prodeje z prejedeneho zanru staci ke spokojenemu zivotu (Owlcat, Larian).
Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us
Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...
Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí
Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně
Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...
Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky
Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova
V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...
Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?
Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...
Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák
Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...
Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry
Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...
Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost
Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.