Diskuze

Pillars of Eternity 2 všichni pochválili, ale nikdo nekupoval

K čemu jsou vývojářům skvělé recenze a pochvaly od hardcore hráčů, když se jim vývoj povedeného RPG finančně nevyplatil?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nedohrál jsem ani jedničku , takže dvojka nebyla ani na pořadu dne ....;)

1 0
možnosti

P95a92v24e46l 83K79a88f55k33a

14. 11. 2019 12:37

Já podobně. Jedničku jsem podpořil i přímo během vývoje, bavilo mě to, ale neměl jsem na to dost času vcelku abych si to užil a nedohrál jsem to. Třebas se k tomu ještě někdy vrátím, i když dost pochybuji :). Takže dvojku taky nemám..

0 0
možnosti

Jak jsem strávil stovky hodin u Baldur's Gate série nebo Planescape: Torment, dokonce i Neverwinter Nights 2, tak tyhle nové Obsidian hry mě prostě nechytli.

Pillars of Eternity byl pro mě učebnicový příklad toho, jak to dopadne, když se hra dělá na kickstarteru lidmi, co až příliš milují svoje tvůrčí schopnosti. Obří dungeon, ze kterého přímo dýchá "už jsme nevěděli, co slíbit za víc peněz," pevnost, která je dohry hozená jenom tak, protože se to jinde líbilo a svět, ke kterému by člověk potřeboval encyklopedii, aby se ve všech těch "úžasně tvůrčích" věcech vyznal. Jeden takový malý, ale vypovídající příklad: protože jsou až moc cool na použití klasických známých monster, tak prostě nemám nejmenší tušení, jak moc silné nebo ne jsou moje postavy, když zabijí nějakého toho "insert random name here."

Tyranny, nebo jak taky říkám Wikipedia: the game, zkoušela tenhle problém obejít, ale ve výsledku mě to hrozně vytrhávalo ze hry a nemohl jsem se do toho příběhu ponořit. No, příběhu... celé to působilo tak, že měl někdo ve 3 ráno super nápad a než si uvědomil, že to nikam nepovede, tak už o tom všem řekl, takže tu hru udělat musel.

Po takové zkušenosti jsem PoE2 prostě ignoroval.

1 1
možnosti

Dohrála jsem oboje, ale u PoE2 to trochu kazilo to pirátské téma, které je pro mě nuda a také trochu debaty s "bohy". Ta změna mi trochu připoměla Risen 2. Oproti prvním dílům moc velká změna kurzu, když použiji námořní termín. ;-)

1 0
možnosti

Miluji Infinity Engine klasiky, hlavne BG2.

V PoE1 se mi hodně líbil herní systém.

Inspirovali se v tom, co bylo dobré ve hrách na Infinity Enginu, předělali koncepty, které nebyly úplně šťastné nebo logické, či narušovaly herní vyváženost, zavedli per rest a per encounter ability, omezení ddpočinku atd.

Povolání také nabízela zajímavou variabilitu a celkem originální přístup.

Největší slabinou byl příběh hlavní linie. Byl sice originální a zajímavý, ale nějak mu chybělo tempo, napětí a tah na branku, hlavně v pozdějších vázích hry.

PoE2 si možná někdy zahreju, ale nebyla to hra, na kterou bych se nedočkavě těšil a hned po ní skočil, asi i proto, že mám v poslední době na hry celkem málo času.

1 0
možnosti

J86a24k67u30b 68H96o80z48a

12. 11. 2019 8:38

Měl jsem s tím ten samý problém. Hlavní příběhová linie netáhla.

0 0
možnosti

Osobně jsem nedokázal dohrát ani jeden díl, a to mám cRPG rád. Nedokážu přesně identifikovat, kde byl problém, nicméně např. Divinity OS 2 jsem neskutečně hltal a každý den se vyloženě těšil domu z práce, až budu pokračovat v hraní. Do PoE jsem se musel naopak nutit, až to nakonec ani nešlo. Neni to asi špatná hra, ale její finanční neúspěch mě moc nepřekvapuje.

1 0
možnosti

A93d29a20m 39L70a30c23k69o

11. 11. 2019 19:53

Joshua Sawyer nie je zakladatel studia Obsidian - do studia vstupil o hodne neskor po jeho zalozeni v roku 2003. Sawyer bol v tom case (az do polky decembra 2003) stale v Black Isle Studios

0 0
možnosti

A17l46e21x 27K96o40l77l29e56r

11. 11. 2019 19:38

Mám PoE1 a až se tim jednou prokoušu tak jdu hned na PoE2. Jednou...

5 0
možnosti

O47n66d94ř73e83j 30M89a80c35h

11. 11. 2019 19:15

Já osobně PoE2 vidím jako takové největší "meh" celé této éry obrození cRPG. Prostě přišlo, ukázalo a zase odešlo. Vlastně s ním nebylo vůbec nic špatného, naopak, ale jako celek se hra moc nepředvedla. cRPG nejsou FPS, ty alespoň zaujmou akční zábavou, i když nic jiného nemají. Hry jako PoE, Baldur ́s gate nebo Divinity prostě musí něčím vyniknout, nebo naprosto zapadnou a nikdo po nich neštěkne (až na pár nostalgiků). Asi nejvíc to podtrhuje fakt, že když se kamarádů ptám na to, co si z PoE2 pamatují, většinou to je "byla tam loď". Nestačí už se jen vézt na vlně nostalgie, je potřeba sáhnout hlouběji do herních mechanik a systémů a vytvořit jedinečnou identitu.

Právě krásně je to vidět na Divinity:OS a PoE. Obě frančájzy zabodovaly prvním dílem, ale zatím co Larian se nebál kopnout do věcí, co úplně nefungovaly, některé mechaniky (třeba i s prvotní nelibostí fanoušků) úplně předělat atd., Obsidian dvakrát vkročil to téže řeky a asi se očekávalo, že zopakuje úspěch prvního dílu. Po řemeslné stránce dobrý, ale... (viz. článek :))

0 0
možnosti

J87a77r28e40k 62W13o44l80f

11. 11. 2019 19:06

Mě dvojka taky rychle přestala bavit, hlavně mi tak nějak nevoněl systém rozčlenění země na malé ostrůvky. Nic proti pirátskému nádechu, ale k RPG tohodle typu mě to prostě nepasuje... Jednička byla výborná, skoro jsem jí dohrál, nicméně člověk pak chvíli nemá čas na hraní a už se k takovýhle komplexní hře plné informací a souvislostí k zapamatování těžko vrací a je lepší ji rozehrát znova. :-)

1 0
možnosti

Jako fanousek zanru se rozhodne necitim prejeden, prestoze jsem PoE2 kupoval hodne dlouho po vydani a ve sleve. PoE1 mne totiz zklamala. Podle mne to zdaleka neni tak dobra hra jak naznacuji hodnoceni novinaru. Fanousci si toho samozrejme vsimli a proto dvojka selhala, prestoze byla paradoxne na vyrazne vyssi urovni.

Nastesti jsou tu i dalsi vyvojarska studia, kterym zrejme prodeje z prejedeneho zanru staci ke spokojenemu zivotu (Owlcat, Larian).

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us

novinky 24. 3. 2024 19

Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...

Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí

novinky 23. 3. 2024 22

Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně

novinky 22. 3. 2024 10

Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...

Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky

novinky 26. 3. 2024 20

Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova

novinky 27. 3. 2024 33

V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...

Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?

magazín 29. 3. 2024 3

Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...

Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák

novinky 28. 3. 2024 1

Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...

Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry

novinky 28. 3. 2024 6

Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...

Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost

novinky 27. 3. 2024 3

Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...

2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč

Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.