Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Značky z konzole PlayStation za sedmnáct měsíců zavítají i na mobily

  17:03aktualizováno  17:03
Sony chce těžit z potenciálu mobilního trhu. Společnost proto v březnu 2018 údajně vydá hned několik mobilních her. Nejprve budou dostupné pouze v Japonsku a dalších částech Asie.

Mezi exkluzivní PlayStation značky patří například série Killzone. | foto: Ondřej Zach

V plánu je zprvu vydat pět titulů. Pokud však uspějí, lze očekávat i další značky z katalogu PlayStationu. Stejně tak na úvodním úspěchu bude záviset i vydání v ostatních teritoriích.

Sony na vstupu na mobilních trh zřejmě pracuje již delší dobu. V březnu firma ohlásila založení firmy ForwardWorks Corporation, která se soustředí výhradně na vývoj her z katalogu PlayStationu určených pro chytré telefony.

Zájmu o mobilní odvětví mohl napomoci úspěch titulu Pokémon Go. O tom se v minulosti zmínil i šéf Sony Kaz Hirai. Sony tak v reakci na Pokémon Go plánuje agresivní vstup na mobilní trh.

O sektor se začala zajímat také společnost Nintendo, jež hry ze svého katalogu dosud vydávala pouze pro vlastní zařízení.

Informace o plánech Sony přinesl web Nikkei.com.

Autor:




Nejčtenější

Age of Empires: Defintive Edition
Legendární strategie Age of Empires v nové grafice se vrátí až příští rok

Nečekaný odklad na poslední chvíli postihl modernizovanou verzi kultovní strategie Age of Empires. Navíc to vypadá, že hra bude k dispozici pouze přes...  celý článek

The Evil Within 2
Hororová událost roku. Recenze The Evil Within 2

Tvůrce série Resident Evil nám servíruje další výpravný a skvěle hratelný horor, který nadchne i příznivce her Silent Hill nebo Dead Space. Pro fanoušky žánru...  celý článek

Tekken 7
Lidé chtějí tutoriály, ale pak je ani nehrají, říká producent Tekkena

Jak donutit hráče, aby se vaši hru opravdu naučili, když se jim nechce trénovat? Nejlépe speciálním příběhovým módem, myslí si Katsuhiro Harada, producent...  celý článek

Hajime Taniguchi aka Tokido
Na každém detailu záleží. Profík sedí přesně 80 centimetrů od obrazovky

Legendární hráč vystupující pod přezdívkou Tokido pobavil na turnaji všechny přihlížející, když vytáhl z kapsy metr a odměřil si ideální vzdálenost od...  celý článek

Dungeon Keeper (2014)
Activision vymyslel způsob jak lidi motivovat utrácet za mikrotransakce

Firma Activision si nechala patentovat úpravu mechanismu, který se stará o to, aby se v multiplayerových hrách potkávali hráči na stejné výkonnostní úrovni....  celý článek

Další z rubriky

Dungeon Keeper (2014)
Activision vymyslel způsob jak lidi motivovat utrácet za mikrotransakce

Firma Activision si nechala patentovat úpravu mechanismu, který se stará o to, aby se v multiplayerových hrách potkávali hráči na stejné výkonnostní úrovni....  celý článek

Naughty Dog
Herní vývojář nařkl svého zaměstnavatele ze sexuálního obtěžování

Ani videoherní průmysl není osvobozen od kauz sexuálního obtěžování. Vývojář David Ballard zveřejnil nařčení, že byl v prestižním studiu Naughty Dog vystaven...  celý článek

Tekken 7
Lidé chtějí tutoriály, ale pak je ani nehrají, říká producent Tekkena

Jak donutit hráče, aby se vaši hru opravdu naučili, když se jim nechce trénovat? Nejlépe speciálním příběhovým módem, myslí si Katsuhiro Harada, producent...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.