Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Po kritice jsou hrdinové ve Star Wars Battlefront 2 levnější o 75 procent

  11:50aktualizováno  11:50
O víkendu se na tvůrce akce Star Wars Battlefront II snesla ostrá kritika za pomalé odemykání hrdinů a na to navázané mikrotransakce. Vývojáři zareagovali aktualizací, díky níž jsou slavné postavy výrazně dostupnější. Zamlčeli ovšem jinou změnu, která už pro hráče tak pozitivní není.

Star Wars Battlefront II | foto: EA

O co šlo? Bouři rozpoutal komentář na Redditu (psali jsme zde), který poukazoval na obecnější problém, a to velmi pomalé odemykání hrdinů. Příklad: odemčení ikonického Darth Vadera ještě v pondělí stálo 60 tisíc kreditů. Jenže za vyhraný Galactic Assault, což je bitva pro čtyřicet hráčů, jsem nikdy nedostal více než 500 kreditů. Stejná měna se přitom používá i pro kupování beden s výbavou a kosmetickými předměty. 

Ze strany EA šlo o zřejmý záměr popostrčit hráče k mikrotransakcím. A i když se budeme zaklínat, že si nic navíc nekupujeme, poslední finanční zprávy napříč všemi velkými společnostmi ukazují trend, kdy firmy více vydělávají právě na mikrotranskacích a season passech než na vlastním prodeji digitálních verzí her. Nejenže se jich tak ve hrách nezbavíme, ale budou čím dál častější. 

Takto nastavený systém ovšem už více připomínal free 2 play hru než placený titul (ano, je zde i daily login bonus). Kritika, byť poněkud ostřejší, tak byla naprosto oprávněná. Tvůrci naštěstí rychle zareagovali a tuto nejkřiklavější část napravili. Top hrdinové jako Luke Skywalker a Darth Vader nyní stojí 15 tisíc kreditů. Palpatine, Chewbacca a Leia vyjdou nově na 10 tisíc a Iden na pět tisíc kreditů. To už je s kredity za splnění různých „mezníků“ (třeba za první zahrání Galactis Assault je 500 kreditů atd.) celkem rozumné. 

Jenže: zveřejněný dopis, který napsal producent hry John Wasilczyk, už neříká, že se například snížila odměna za dohrání kampaně. Ještě včera jsem získal 20 tisíc kreditů, dnes by to ovšem bylo jen pět tisíc. Proto dnes recenzujeme pouze příběhovou kampaň, s recenzí multiplayeru počkáme do ostrého startu. 

Autor:



Nejčtenější

Hardcore hra na přežití simuluje pocení, růst svalů i vypadané zuby

SCUM

Online hra SCUM se snaží o maximální realismus. Budete se muset starat i o takové detaily, jakými jsou pocení, množství...

VR Kanojo je zatím nejambicióznější porno hra pro virtuální realitu

VR Kanojo

O spojení virtuální reality a pornografie už se mluví dlouho. Bude japonská podivnost VR Kanojo znamenat průlom, nebo...



Nikdo ji ještě nehrál, ale už autorům vynáší 100 tisíc dolarů měsíčně

Phoenix Point

Chystaná tahová strategie Phoenix Point útočí na nostalgické vzpomínky hráčů legendárního X-COMu. Ti tak zaplavují její...

Grafická revoluce, nebo zbytečný přepych? Jaké je dnes hraní ve 4K

Final Fantasy XV, Ansel težim

Rozlišení 4K nabízí čtyřnásobný počet detailů oproti dnes běžně rozšířenému FullHD. Jenže abyste v něm vůbec dokázali...

Turnaj o milion dolarů ovlivnil odpojený ovladač

Odpojený ovladač ovlivnil turnaj o milion dolarů

Profesionálnímu hráči hry Halo 5 se odpojil xboxový ovladač v ten nejnevhodnější okamžik. Jeho tým ztratil vedení a...

Další z rubriky

Croteam láká trailerem na nový díl Serious Sama

Serious Sam 4: Planet Badass

Podívejte se na první trailer čtvrtého dílu oblíbené bezhlavé akce Serious Sam. Superdrsný hrdina a nekonečné zástupy...

Šeptanda: Call of Duty: Black Ops 4 nebude mít příběhovou kampaň

Black Ops IIII

Pokud se fáma potvrdí, letošní díl válečné střílečky Call of Duty nebude mít příběhovou kampaň. Namísto toho přinese...

VIDEO: Rozbalujeme a zkoušíme stavebnici Labo. Nintendo to s dětmi umí

Testujeme Nintendo Labo

V pátek se začne oficiálně prodávat stavebnice Nintendo Labo, která propojuje výtvory z kartonu s konzolí Switch....



Najdete na iDNES.cz