Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Počet snímků za sekundu v The Last Guardian se na PS4 propadá pod 30

  10:36aktualizováno  10:36

Titul Last Guardian na standardním modelu PlayStationu 4 nezvládá držet stabilní počet snímků za sekundu. Situaci řeší teprve model Pro, se kterým je snímkování vyvážené i v rozlišení 4K.

Na situaci v technickém rozboru upozornil projekt Digital Foundry.

Autor:


Témata: Playstation 4

Nejčtenější

Za dvě stovky kupa her. Aktuální nabídka potěší fanoušky strategií

Empire: Total War

Na obchodu Humble Bundle se objevila nová nabídka. Ve velké slevě můžete dočasně získat balík strategií, mezi nimiž...

Hardcore hra na přežití simuluje pocení, růst svalů i vypadané zuby

SCUM

Online hra SCUM se snaží o maximální realismus. Budete se muset starat i o takové detaily, jakými jsou pocení, množství...



Nikdo ji ještě nehrál, ale už autorům vynáší 100 tisíc dolarů měsíčně

Phoenix Point

Chystaná tahová strategie Phoenix Point útočí na nostalgické vzpomínky hráčů legendárního X-COMu. Ti tak zaplavují její...

Zabiják bohů je zpátky v plné síle. Recenze řežby God of War

God of War (2018)

Jedna z nejoblíbenějších exkluzivit konzole PlayStation se vrací, nicméně nebýt stejného hlavního hrdiny, ani bychom ji...

Grafická revoluce, nebo zbytečný přepych? Jaké je dnes hraní ve 4K

Final Fantasy XV, Ansel težim

Rozlišení 4K nabízí čtyřnásobný počet detailů oproti dnes běžně rozšířenému FullHD. Jenže abyste v něm vůbec dokázali...



Najdete na iDNES.cz