Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Podívejte se, jak vypadala zrušená předělávka GoldenEye 007

  16:46aktualizováno  16:46

Studio Rare v roce 2008 pracovalo na modernizaci klasické střílečky GoldenEye 007, která původně vyšla pro konzoli Nintendo 64. Titul měl umožňovat přepínání mezi původní a vylepšenou grafikou, zahrnovat nové úrovně pro síťovou hru a zobrazovat 60 snímků za sekundu.

Výsledek měl vyjít prostřednictvím služby Xbox Live Arcade. Microsoftu se však nepodařilo uzavřít dohodu s majitelem práv, tedy firmou Nintendo.

Autor:


Témata: Nintendo, Microsoft, Xbox

Nejčtenější

Jaké porno se líbí hráčům videoher: s Pokémony, D.Va a Mileenou

PornHub cílí i na hráče. A hráčky.

Koukají na porno více hráči na Xboxu, nebo Playstationu? A jakou postavu z videoher by lidé nejraději viděli svlečenou?

Vývojář po 27 letech odpustil fanouškovi, který upirátil jeho hru

Richard Garriott na fotografii z roku 1992, z archivu firmy Origin.

Při vzpomínání na staré dobré herní časy se Joshua Dudley na Twitteru přiznal k tomu, že miloval šestý díl série...



Nejočekávanější akční hry roku 2018

Far Cry 5

Největší žně letos budou mít, alespoň co se her týče, fandové akcí. Pojďme se podívat na první várku těch...

Engine Unity v novém demu ukazuje, jak by hry mohly vypadat za pár let

Technologické demo enginu Unity Book of the Dead

Vývoj jde dopředu a hry jsou čím dál hezčí. Nová ukázka z enginu Unity sice dnes vypadá téměř nereálně, ale představte...

Jaký je váš největší herní rest?

The Last of Us Remastered

Jaký je váš největší herní rest, ať už z minulosti, nebo současnosti? Napište nám do diskuze pod článkem.

Najdete na iDNES.cz