Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Pokec s autory Hidden & Dangerous 2

  7:00aktualizováno  10. června 7:58
Na letošní E3 byli autoři připravované válečné strategie Hidden & Dangerous 2 doslova v obležení desítkami novinářů a stovkami fanoušků. Rozhodli jsme se je proto pozvat do horkého křesla BonusWebu a nabídnout vám pokecat si s nimi alespoň virtuálně. A na co všechno jste se ptali?

Na letošní E3 byli autoři připravované válečné strategie Hidden & Dangerous 2 doslova v obležení desítkami novinářů a stovkami příznivců předchozích dílů této úspěšné hry, které se celosvětově prodalo přes půl milionu kopií. Rozhodli jsme se je proto pozvat do horkého křesla BonusWebu a předhodit je vám – tisícovkám našich čtenářů. Naše pozvání přijali hlavní grafici Martin Beneš a Peter Kubek, takže chcete-li, můžete jim položit jakoukoliv otázku týkající se vývoje Hidden & Dangerous 2, ale i vývoje počítačových her vůbec.

Martin Beneš - hlavní 2D grafik Peter Kubek - hlavní 3D grafik

To hlavní již víte a můžete přikročit k pokládání otázek, chcete-li se ale ještě chvíli rozmýšlet, pak klidně můžete a my vám mezi tím představíte jednotlivé aktéry zítřejšího chatu. Peter Kubek pochází ze Slovenska, konkrétně z Banské Bystrice a na projektu H&D 2 pracuje jako hlavní 3D grafik. Martin Beneš je původem z Prostějova a zastává funkci hlavního 2D grafika.

Hidden and Dangerous 2 je taktická strategie zasazená do období druhé světové války, pokračování úspěšného debutu brněnských Illusion Softworks, kteří s prvním dílem prorazili do světa a zaznamenali obrovský úspěch v podobě milionů fanoušků a více než půl milionu prodaných kopií hry. Systém hry v Hidden & Dangerous 2 zůstává stejný jako v prvním díle, hráč ovládá tým čtyř vojáků, mezi nimiž si může přepínat dle libosti a může jim dávat i jednotlivé rozkazy tak, aby co nejlépe splnil úkoly v jednotlivých misích. Bližší informace si můžete přečíst v naší novince či poslechnout v aktuálním E3 videopreview, kromě toho pro vás máme první a druhou (E3) sadu screenshotů, k tomu ještě E3 trailer a rozhovor s Petrem Vochozkou.

Kompletní záznam online rozhovoru s Martinem Benešem a Peterem Kubekem

Autor dotazu: Dušan Dvořák, odpovězeno: 22:07:00
Otázka: Mám takovou blbou otázku,ale docela mě to zajímá. Je zařazení hry na konec roku náhoda nebo je v tom nějaký taktický postup? Po slednutí kalendáře her jsem zjistil, že listopadu a v prosinci vychází ( měla by ) většina pecek na který se třesu ( mluvím za sebe, milovníka 3D akcí). Např. Wolf 2, HD2, Mafia, Max Payne, Soldier of Fortune 2 ......Díky za odpověď
Peter Kubek: Možno je to náhoda,ale vianočný trh je pre spústu publisherov vďačný z důvodu věčších prodejností než v priebehu roku.
Já i Martin vám všem děkujeme za otázky a doufáme, že jsme je alespoň z části zodpověděli podle vašich představ :-) a těšíme se někdy příště.
Martin Beneš: tak tak, mějte se.


Autor dotazu: Jirka P..., odpovězeno: 21:59:53
Otázka: Zdravím borce ze štatlu... Neplánujete nějakou gamesu, která by byla inspirovaná Brnem?? Třeba 3D akci, adventuru, rpg... Sem si představil GTA v Brně :-))) Jinak je super, že děláte dobrý jméno Brnu a České republice...
Martin Beneš: Toš zdar... My zme plánovali takovó gamesu, že bys jako mohl lovit suché hadr na dně Priglu, ale nakonec z toho sešlo. Opravdu :) Myslím, že taková hra by byla víc zábavná pro tvůrce, než pro hráče a navíc by byla mířená jen na domácí trh. A to nás bohužel neuživí. Jinak děkujeme za chválu (děláme dobré jméno i Slovensku), ale hlavně děláme co můžem, aby se HD2 líbil...


Autor dotazu: Fanda Trrotl, odpovězeno: 21:55:06
Otázka: Kde má všude IS pobočky? A má hodně zaměstnanců?Co potřebuji na to ,abych mohl pracovat jako vy?
Peter Kubek: Okrem Brna má IS pobočky v Praze, Bratislave a Zlíně a v súčastnosti má asi 120 zamestnancov.Naše požiadavky na prijatie grafika sú na www.illusionsoftworks.com alebo v každom čísle LEVELU.


Autor dotazu: Lukáš Cafourek, odpovězeno: 21:52:20
Otázka: Budeme ve hře moct létat v letdlech?
Martin Beneš: V HD2 bude možné létat v letadlech např. jako pilot, nebo střelec atd. Bude záležet jen na hráči jakou cestu si zvolí. K dispozici bude i jedna z prvních helikoptér. Pro ty, kteří mají strach z létání, tu ale vždy bude jiná (třeba více obrněná) cesta k cíli... :)


Autor dotazu: Fanda Trrotl, odpovězeno: 21:42:04
Otázka: Hej,možná sem blbej ,ale co to je to selfrolling demo a co ty www stránky?
Peter Kubek: Selfrolling demo je demo do ktorého nemůžeš zasiahnuť a testuje hardwarovu konfiguráciu tvojho počítača.Toto demo vydáme aby sme zistili na čom to beži a na čom nie a podľa ohlasov lidí budeme robiť optimalizácie.Ta adresa www.hidden-and-dangerous.com a niektoré jej časti sú ešte vo výrobe.


Martin Benes - lead 2D graphic

Autor dotazu: Tomáš Krajča, odpovězeno: 21:38:02
Otázka: Co takhle říci nám nějakou "příhodu z natáčení", během několika let vývoje her se vám přeci muselo stát spousta vtípných situací a příhod.
Martin Beneš: Veselých příhod se tu stalo dost, to je pravda. Hodně bylo i těch méně legračních, ale zatím jsme to vždy přežili ve zdraví. Já si například vedu takový sešitek :) a do něho si zapisuji všechny "hemzy" našeho hlavního designéra Tomáše Pluhaříka (kterému sám familierně přezdívám B´Elanna Torres, pro jeho košatou hřívu). Nutno podotknout, že on si (bestie) vede to samé o mně, což už právě zase tak legrační není. Co by vás ale mohlo zajímat, když už jsme u toho natáčení... Nedávno se nám ozval režisér nového českého snímku ZATRACENÍ. Líbil se mu první Hidden a tak by rád nechal dvojku ohřát na filmovém plátně. Nu - uvidíte :)


Autor dotazu: Fanda Trrotl, odpovězeno: 21:31:33
Otázka: Víte aspoň Ggy vydáte ňáký demo a jaký jsou oficiální stránky H&D 2.Esli to budete ještě prodlužovat tak se vydám po stopách fetišistů!
Peter Kubek: Do konca roku vydáme selfrolling demo, pak bude nasledovat multiplayer demo.


Autor dotazu: Pavel Kočí, odpovězeno: 21:27:11
Otázka: Sorry už sem to našel!!
Peter Kubek: Práve som to odoslal:-))


Autor dotazu: Pavel Kočí, odpovězeno: 21:26:25
Otázka: Chci se jenom zeptat na jednu otázku(jistě se vás na to ptalo již hodně lidí,ale já jsem se právě připojil) Gdy už to konečně vyjde a jaká budou minimální a doporučené nátoky? Díky!
Peter Kubek: Hra bude hotová do konca roku a od toho sa odvýja vydanie hry. Sme pred hardwarovym testingom ale bude to pravdepodobne Pentium 2 400-500MHz a 8-16MB VRAM.Samozrejme v hre budú prepínače detailov tak si hráč so slabšou konfiguráciou sám určí kompromis mezi detailnosťou grafiky a rýchlosťou hry.


Autor dotazu: Lukáš Cafourek, odpovězeno: 21:19:30
Otázka: Dobrý den, zdravím vás, chci vám popřát mnoho úpěchů a trpělivosti s vývojem her zeptat se na váš na názor na OPERATION FLASHPOINT vyvýjený BI Studios... (jakožto potenciálně konkurenční titul..i když krapet s jiným zaměřením)
Martin Beneš: Také zdravíme a děkujeme. A co se týká otázky OPERATION FLASHPOINT - mohu mluvit za celý náš tým, když řeknu, že jim všichni fandíme, protože to jistě bude titul se slušnou prodejností. Navíc se tu dá jen těžko mluvit o konkurenci, protože je to opravdu hodně odlišná hra.


Autor dotazu: Fanda Trrotl, odpovězeno: 21:11:09
Otázka: Vydal jsem se po stopách fašistů!Ale na to bych potřeboval H&D 2 protože všichni ostatní fašisti chcípli.Tak Gdy už si to budu moct koupit(v češtině)?
Peter Kubek: Jo ale aby si ako v Tele tele nakonec neobjevil fetišisty:-))V češtině hra výjde určite o dosť pozdeji než v angličtině, jestli vůbec vyjde(po skušenostech s H&D1).


Autor dotazu: Venca Soukup, odpovězeno: 21:03:38
Otázka: A co z toho vyplyva? Lepsi betatesting:))
Martin Beneš: Ano :) Budeme teď betatestovat, až se z nás bude kouřit. Rádi bychom věnovali testingu alespoň půl roku. První díl byl dobrá hra - bohužel chybová. To už se nesmí opakovat.


Autor dotazu: Petr Hložek, odpovězeno: 21:00:54
Otázka: tak pánové jak bude vypadat HD2 ??? co si od toho slibujete ??? kdy to vyjde ???
Martin Beneš: Tak pane... HD2 bude vypadat skvěle. Slibujeme si od toho hodně. Kopu peněz, ženské, doutníky a zasraně "velkou" televizi. (Petr Vochozka říkal, že vývojář nemá mluvit sprostě - tak jenom v uvozovkách velkou). A ostatní psal kolega Peter níže... :)


Autor dotazu: Radek Vlak, odpovězeno: 20:55:19
Otázka: Jakou podporu budete poskytovat multiplayer hre primo v CR? Uvazujete o zrizeni hernich serveru, ktere by podporovaly online hrani her vydavanych v rezii IS?
Peter Kubek: Podpora dedicated serveru bude vo svete zo strany většiny velkých zprostredkovateľov (Gamespy, Heatnet atď.)U nás nie je v tejto otázke zatiaľ rozhodnuté, ale chceli by sme ku hre prikladať zvláštnu utilitu pre založenie vlastného serveru k H&D2.


Autor dotazu: Venca Soukup, odpovězeno: 20:54:57
Otázka: Mozna jsem spatne informovany, ale nevim, jaky engine jste pro HD2 pouzili, rad bych to vedel, nebot HD melo moc chyb. Hra porad padala a proto bych byl rad, kdyby ted uz fungovala. Dekuji
Martin Beneš: Pro HD2 se původně používal vylepšený engin Insanity MK2, jehož tvůrcem byl Michal Bačík. Ten pak od IS odešel a spolu s bývalým členem týmu ing. Radkem Bouzkem (který odešel již před dokončením prvního dílu) vytvořili společnost Lonely Cat. Engine si vzali s sebou. Takže pak Petr Vochozka podepsal smlouvu z Phoenix Arts, kteří v současné době vyvíjí engine jak pro HD2 - tak pro Mafii (je to ten sám engine). Teď je z nich Illusion Praha, mimochodem se zabývají také konverzí obou titulů pro PSX2. Čili bychom se v druhém dílu měli setkat s úplně jinými chybami, než v tom prvním. :)


Autor dotazu: David Tejnecky, odpovězeno: 20:49:54
Otázka: Měl bych ještě otázku, kolik asi předpokládáte, že se prodá (legálně samozřejmě) hry, budou to desetitisíce, nebo statisíce, na kolik si věříte? :-)
Peter Kubek: Kedže sa jednotky predalo okolo 500.000 kopií predpokladáme aspoň dvojnásobný počet vzhľadom na to, že H&D2 vyjde aj na iných platformách než PC napr.Xbox,Playstation 2...


Autor dotazu: David Tejnecky, odpovězeno: 20:41:59
Otázka: Sorry, už se někdo ptal....omlouvám se, našel sem to až teď :-)
Martin Beneš: Nevadí :) Stane se...


Autor dotazu: David Tejnecky, odpovězeno: 20:41:37
Otázka: Ahoj, držím Vám palce, na čem bude hra běhat, mám ny mysli min. konfiguraci a pak optimální, abych to neměl wokuchaný :-) Díky. Mám Duron 800, 128MB, GeForce 256
Martin Beneš: Taky děkujeme :) Ostatní níže... :)


Autor dotazu: Andrej Novak, odpovězeno: 20:40:18
Otázka: Zaujimalo by ma: V com programujete pohyby a vlastne celu hru. Teda v com robite 3D obrazy atd...
Martin Beneš: Tak to vím náhodou naprosto přesně :) Programátorské jádro (LS3D engine - Praha) - Visual C++ a CodeWarrior, programátoři hry (jako takové) tady v Brně - Visual C++. No a jinak 3D - Max, Lightwave, 2D - Photoshop a animátoři Filmbox Kaydara (motion capture Ascension).


Autor dotazu: Andrew zalonnás, odpovězeno: 20:40:17
Otázka: Dobrej večír.Jak a kde jste začínali s proramováním/či se svou tvorbou/?
Peter Kubek: Dobrý večer.Tak ja som začínal s grafikou ešte na Slovensku ako grafik v DTP studiu,později som spolu s Michalom Bačíkom(potom hlavným a vlastne jediným programátorom na H&D1)vyvíjal v skromných pomeroch:-)logickú hru Lurid Land, ktorú vydal Illusion softworks ako hru vyrobenů čisto pre český trh...Samozrejme predchádzalo tomu mnoho neúspešne začatých a predčasne ukončených projektov.Po dokončení Lurid Land som ešte spolupracoval na Bránach Skeldalu od Napoleon games no a pak som už nastúpil v Illusion softworks ako 3D grafik. Martin Beneš má plné prstíky práce tak to napíšem za neho:-).Pracoval v Prostějově na svojom projektě REVIVAL no projekt ztroskotal a Martin prišiel pracovať do Illusionu ako 2D grafik.


Autor dotazu: Neznámý, odpovězeno: 20:29:00
Otázka: E3 trailer je ze hry nebo je renderovany?
Martin Beneš: Celý E3 trailer byl enginová záležitost - nic se nerenderovalo, pouze začátek a konec byl upraven postprodukcí. Viděli jste části opravdových levelů z HD2. Některé ještě prošly drobnými vylepšeními, některé se musely ještě hodně dodělat, ale jako grafik vám říkám - co se týká grafiky - máte se rozhodně na co těšit (a jinak taky :)).


Autor dotazu: Michael Vícha, odpovězeno: 20:19:27
Otázka: zdravím vás držím palce, ať se Vaše hra co nejvíc líbí a ať je supr, a chtěl sem se zeptat, jak to vypadá s datem vydání? PS. Pokud se Vám povede ji prodávat za cca. 900, tak to bude bomba..
Martin Beneš: Děkujeme - doufáme, že nikdo z těch (kdo se na HD2 těší) nebude zklamán. Projekt by měl být dokončen koncem roku, vše ostatní se odvíjí od toho. A bomba to bude určitě :)


Autor dotazu: Maxim Kucer, odpovězeno: 20:18:16
Otázka: Mohli by ste mi prosim poslat nejake screenshoty? Kolik bude v novem Hidden and Dangerous 2 misi? Budou zde nove moznosti, jako moznost zniceni vice predmetu? Bude se zde moci vyrazit dvere, vybit okno, vyrazit nepriteli zbran z ruky? Bude zde trénink, a jiné volby jako například týmova hra, nebo to bude jen ciste hra po misich? Peter Kubek - lead 3D graphic Chystate se udelat nejakou stranku, kde se budou moci stahovat patche atd.? Jak se chystate zamezit vypalovani hry? Tim myslim jestli se chystate udelat CD-Key jako je napriklad u her The Sims, Red Alert 2? A posledni dotaz, bude dalsi pokracovani Hidden and Dangerous 2, jake hry chystate do budoucna?
Peter Kubek: Nové screenshoty vypůšťame v určitých intervaloch a ty si ich možeš stiahnuť treba tu na Bonuswebu. V hre budeš moct rozstrielať skoro všetko(okná, dvere, nábytok),tiež bude možné vystreliť nepriateľovi zbraň alebo dokonca zostreliť helmu z hlavy niekedy aj s hlavou:-))..S tréningovou misiou sa počíta a týmovej hry sa dočkáš v multiplayeru.Prípadné patche budú hneď po vydaní na našich oficiálnych stránkach a určite tiež na fandovských stránkach.Jestli bude ďalšie pokračovanie Hiddna to neviem, teraz musíme hlavne dokončiť dvojku.Ale ja a ani Martin sa do ďalšieho pokračovania nehrnieme.Po H&D1,datadisku,Dreamcast verzii a H&D2 už máme druhej svetovej plné brýle:-)


Autor dotazu: Kryštof Poláček, odpovězeno: 20:14:27
Otázka: Dobrý večeer, chtel bych se zeptat, jestli sam VELKY Petr Vochozka pari Hidden and Dangerous 1 a 2 (tedy to, co je uz hotove).
Martin Beneš: Tak ta je také krásná. Ano - možná neuvěříte, ale sám ó náš velký, slunce naše jasné, sokol sivý - Petr Vochozka - s námi HD1 dokonce chvíli testoval. Nejen že si jej pak šel osobně koupit (čímž zvedl prodejnost v ČR o 50%), ale hrál ho a to samé provádí i s fragmenty druhého dílu. Stinnou stranou toho je, že pak nemá nic lepšího na práci, než chodit nás kritizovat. :)


Autor dotazu: Rondo Kroc, odpovězeno: 20:06:10
Otázka: Jaké bude mít hra minimální nárok na hardware?? Mám Durona 600 128MR-Ram a RivuTNT2 32MB a nevim jak mi to pujde.
Martin Beneš: To je dobrá otázka, bohužel na ni nemohu odpovědět úplně přesně. Hidden je zatím ve fázi, kdy je hardwarový testing jenom pozvolný. Mohu však klidně říci, že s uvedenou konfigurací by se měl hýbat bez problémů. Dost bude záležet na nastavených detailech. Této volitelné položce jsme věnovali dost času - takže HD2 by se měl umět hýbat i na starších počítačích. Druhou otázkou jsou pak ovladače... Pro zajímavost se nám podařilo ho rozjet na "starém" notebooku AMD/700 s 32/RAM bez 3D akcelerátoru. Sice 320x200 ale běžel :)


Autor dotazu: Neznámý, odpovězeno: 20:00:17
Otázka: 1.V cem se bude lisit H&D1 od H&D2?
2.V H&D se mi hodnekrat stalo, že mě němci
strefili na velkou vzdalenost a myslim si že je to dost nerealné. Nehodláte to snížit?
3.Bez urážky ale jak se můžou dva chlapy z Čech dostat tak vysoko a udělat tak kupovanou hru?
4.Když jste tu hru vymysleli,vytvořili jste jí celou vy nebo jste to dali tomu zahraničnímu týmu?A když ano jakto že to vzali? (určitě nevemou každou hru, kterou tam někdo přinese.
Peter Kubek: 1.Základný systém hry zostane stejný. Nový LS3D engine,možete sa tešiť na značne vylepšenú grafiku, AI, do hry bola zaimplementovaná balistika, po ohlasoch hráčov na taktické plánovanie akcií z H&D1 sme vylepsili a hlavne zprehladnili taktickú mapu,pribudlo rollmenu,podstatné vylepšenie budete vidieť v celkovej interakcii s prostredím atď.Hlavná zmena oproti jednotke je však v dosadení hlavného hrdiny do hry. 2.Oproti jednotke sa AI prebudovalo od základu, či už po stránke designu tak i programu a k takýmto situáciám už určite nebude dochádzať. 3.Bez urážky ale ja som zo Slovenska:-))Nezdá sa mi, že bysme boli nejak extra vysoko.Ja aj Martin sme vždycky chceli robiť hry a povedlo sa nám to...teraz hlavne nezaspať na vavrínoch:-) 4.Celú hru sme vytvorili my.Hru začalo robiť 5 lidí a s drobnými obmenami sme hru dokončili 4. Tím týmem asi myslíš našeho publishera TAKE 2.Tak oni to vzali z prostého důvodu...hra sa im líbila:-)


Autor dotazu: Tomas Blaho, odpovězeno: 19:53:32
Otázka: Ahoj Laco a Edo, H&D2 je opravdu "brutalni parba". Zrovna hraju misi Afrika1 z H&D2 a nemuzu se prostrilet az k barakum. Vzdycky me nekdo sejme :-( Zkousel jsem se krcit, schovavat za palmy a cisterny, docela to pomahalo, jenze ty smejdi fasounsky me vzdycky odnekud dostali ;-) Neporadite mi nejake cheaty ? Prosiiim !! Predem diky, Vas verny paran Woody. Jo a ten engine docela "frci". Mam ted cerstve AthlonaTB 1.3, 256MB DDR a GeForce3 64MB a nemuzu si stezovat! :o)
Martin Beneš: Vážení přátelé - tak tohle je prosím jeden z programátorů našeho pražského jádra (engine pro HD2). Podle otázky si dokážete představit, s čím tady musíme pracovat :)


Autor dotazu: Xyxyxao  , odpovězeno: 19:49:42
Otázka: Kolik bude v našich obchodech hra stát ????
Martin Beneš: To zatím není úplně jasné, ale dost se nám líbí cenová politika Altaru (OW), takže bychom se rádi pokusili podniknout kroky ve stejném směru - tzn. asi 900,-


Autor dotazu: Jam Sem, odpovězeno: 19:45:50
Otázka: 1. Bude ve hre nejakym zpusobem modelovan zpetny naraz zbrane? V E3 traileru nebylo moc presvedcive, kdyz pri strelbe z Brownigu vojak neucuknul ani o pid.. 2. Pro kolik hracu bude multiplayer?
3. Jak je na tom v H&D 2 AI? Doufam ,ze se nebude opakovat stejna vec jako v jednicce, kdy se kolikrat stalo ze vedle stojici vojak si nevsimal smrti sveho kolegy 2 metry pred nim a klidne stal dal :) Dekuji za odpovedi.
Martin Beneš: To je samozřejmost. V traileru jsou viditelné nedostatky na několika místech, ale to pouze z toho důvodu, že se připravoval 3 měsíce před E3 - takže tam chyběla spousta vlastností a některé tabulky nebyly ještě vyplněné, nebo neexistovaly. Otázka chování vojáků je závislá na AI, která je znatelně vylepšená, takže by se chyby prvního dílu neměly opakovat. Multiplayer by měl být zatím pro 30 hráčů.


Autor dotazu: pavel badla, odpovězeno: 19:31:26
Otázka: Ahoj Martine, jak to jde v Brne? vidim, ze se z tebe stava popularni osobnost :-)) jak se ti ted s odstupem nekolika let vzpomina na davne casy, kdy jsme vykecavali v pozdnich nocnich hodinach v male mistnosti na "Dvojce", kdes mi ukazoval sve prvni graficke vytvory? A co Revival, spatri nekdy svetlo sveta? Pavel (ty uz budes urcite vedet, ktery...)
Martin Beneš: Ahoj Pavle :) Na dávné časy se vzpomíná vždy dobře. S tou popularitou to není zase tak žhavé, ale přece jen - ta moje grafika vypadá dnes už drobet jinak, než tenkrát. Na Revival také nezapomenu, ale jak to s ním bude - to je ve hvězdách.

Autor:



Nejčtenější

Nejvtipnější chyby z českého hitu Kingdom Come: Deliverance

Kingdom Come: Deliverance

Kingdom Come je obrovská a propracovaná hra, ale její autory čeká ještě spousta práce při odlaďování mnoha chyb, které...

RECENZE: Kingdom Come naučí svět milovat českou historii

Kingdom Come: Deliverance

Nejočekávanější česká hra poslední dekády nezklamala. Je to sice o dost náročnější záležitost, než na jaké jsme si v...



Hrajete už Kingdom Come: Deliverance? Jak se vám zatím líbí?

Kingdom Come: Deliverance

Dnešní anketa je určena pro ty z vás, kteří už se ponořili do české hardcore hry na hrdiny Kingdom Come: Deliverance....

RETRO: Winter Challenge je i po 25 letech nejlepší herní olympiádou

Winter Challenge

Je to s podivem, ale i po čtvrt století od vydání zůstávají neoficiální zimní hry od Accolade tou nejlepší olympijskou...

Dosáhl maximální úrovně ve střílečce Call of Duty jen pomocí nožů

Call of Duty

Lidé se u počítačových her baví různými způsoby. Hráče s přezdívkou TheseKnivesOnly baví hrát střílečky bez toho, aby...

Další z rubriky

Jaký způsob ukládání her vám vyhovuje nejvíc?

Resident Evil 7 Biohazard – Banned Footage vol. 1

V další víkendové anketě se ptáme, který způsob ukládání vám ve hrách vyhovuje nejvíc. Na vaše zkušenosti a postřehy se...

Tactical Assault Commander Pro je mini klávesnice a myš k PlayStation 4

Tactical Assault Commander Pro

Tactical Assault Commander Pro je oficiálně licencované příslušenství k PlayStation 3 a 4, které výrazně usnadní hraní...

KOMENTÁŘ: Měsíční poplatky táhnou. Přejdou hry na model Netflixu?

Halo Wars 2

Úspěch filmové streamovací služby Netflix a jí podobných nezůstal bez ohlasu ani v herním odvětví. Se systémem...

Domácí chipsy pro děti
Domácí chipsy pro děti

Upečte si domácí chipsy, ale pozor, jsou velice návykové.

Najdete na iDNES.cz