Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Pokémon Go ztratil okolo 12 milionu hráčů. O čem to svědčí?

  16:55aktualizováno  16:55
Přijít během měsíce o dvanáct milionů uživatelů by pro řadu aplikací i her znamenalo naprostou zkázu. Pokémon Go však v době největší popularity přilákal 45 milionů lidí, a tento úbytek proto nepředstavuje vážnější problém.

Pokémon Go | foto: Bonusweb.cz

Zájem o aplikaci se naopak vytrácí pomaleji, než je v mobilním světě běžné. Zmiňovaných 12 milionů představuje úbytek uživatelů za posledních třicet dnů.

Hra je přitom dostupná téměř dva měsíce a za toto období většina mobilních aplikací ztratí 70 - 90 % uživatelů. Pokémon Go oproti tomu přišel zhruba o čtvrtinu lidí a počet každodenně aktivních hráčů se pohybuje okolo 33 milionů.

Pokémon Go je rekordmanem na poli mobilních her, který téměř dvojnásobně překonal předchozího držitele první příčky. Tím byla hra Clash Royale, u níž tržby za prvních třicet dnů dosáhly 120 milionů dolarů. Příjmy z Pokémonu Go se oproti tomu pohybovaly okolo 200 milionů dolarů.

Aplikace je tedy kromě přetrvávajícího zájmu úspěšná i z finančního hlediska. Hráči jí však vyčítají eventuální stereotyp. Chybí prý výraznější herní prvky, díky kterým by titul bavil i po delší době. Vývojáři však projekt slibují i nadále rozšiřovat.

Statistiky zveřejnila analytická firma Apptopia.

Vývoj počtu uživatelů Pokémon Go v prvních týdnech po vydání

Vývoj počtu uživatelů Pokémon Go v prvních týdnech po vydání

Autor:


Témata: Pokémon Go


Nejčtenější

Wolfenstein II: New Colossus
Nacisti, spousta krve, sex a hlášky. Nový trailer na Wolfensteina baví

Jedna z neočekávanějších her letošního roku na sebe upozorňuje novým trailerem. A ten je doopravdy podařený. Fanoušci Quentina Tarantina budou nadšení.  celý článek

Tomb Raider film
První trailer filmového Tomb Raidera s Alicií Vikander jako Larou Croft

Netrpělivě očekávaná ukázka z chystaného filmu na motivy herní série Tomb Raider je konečně venku. Ať už si o něm myslíte cokoli, musíte uznat, že to hlavní...  celý článek

Xbox One X
A pak že to nejde. Epic nakrátko propojil všechny platformy. Prý omylem

Definitivní důkaz, že po technologické stránce propojení hráčů na všech platformách nic nebrání, se podařil hře Fortnite. Jenže stav, kdy se mohli utkat hráči...  celý článek

Příprava týmu Fnatic před profesionálním zápasem. Hráči mají i týmové dresy.
Esportovci jako celebrity? Musí zapracovat na svém chování

S tím jak se stále zvyšuje popularita e-sportů, množí se i skandály jednotlivých sportovců. Nebudou nakonec největší překážkou pro získání masové oblíbenosti...  celý článek

Call of Duty: WWII
Transporty smrti a zákopové peklo. Kampaň v Call of Duty bude velkolepá

Nový trailer na Call of Duty láká na kampaň hry pro jednoho hráče. Vypadá to, že po dlouhé době tu konečně budeme zase mít skvělý příběh z 2. světové války.  celý článek

Další z rubriky

Hra Karemin od výrobce spodního prádla Wacoal
Výrobce spodního prádla udělal hru o správném výběru podprsenky

Japonsko je země počítačovým hrám zaslíbená. Firma Wacoal, zabývající se výrobou dámského prádla, pojala průvodce výběrem té správné podprsenky jako tzv....  celý článek

Battleborn
Smolný Battleborn půjde do důchodu, žádný nový obsah už nebude

Zvláštní kombinace střílečky a strategie Battleborn se v těžké konkurenci nedokázala prosadit, a proto bude její další vývoj brzy ukončen. Servery hry ještě...  celý článek

Výstava Game On už obletěla celý svět
Již příští týden otevře své brány výstava počítačových her Game On

Výstava Game On obletěla již celý svět a vidělo ji více než čtyři miliony návštěvníků. Nyní se konečně dostala i nám. Na co se můžete těšit?   celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.