Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Pokračování legendy Planescape: Torment je hitem komunitního financování

aktualizováno 
V prosinci ohlášené pokračování klasického titulu Planescape: Torment nabírá konkrétní podobu. Hru je totiž možné podpořit prostřednictvím komunitního financování a titul během jednoho dne získal více jak 33 milionů korun. Téměř dvojnásobně tak přesáhl minimální částku nutnou pro vývoj.

Torment: Tides of Numerea je neoficiálním pokračováním, vývoj však povede jeden z hlavních návrhářů původní hry. | foto: BW

Projekt se jmenuje Torment: Tides of Numerea a podpořit ho lze prostřednictvím serveru Kickstarter. Vývojářům se prý ke hře nepodařilo získat práva, a titul je tak neoficiálním pokračováním. Vývoj však vede jeden z hlavních návrhářů původní hry, jímž je Colin McComb.

I tentokrát půjde o hru na hrdiny soustředěnou výhradně na sólo hru a opět bude využívat izometrický pohled. Hrát půjde za jednoho konkrétního hrdinu, některé postavy se však mohou stát vašimi společníky. Hra se má soustředit zejména na příběh a využívat dialogový systém podobný jako v Planescape: Torment.

Ačkoliv se nejedná o přímé pokračování Planescape: Torment, hra by měla nabídnout srovnatelný zážitek. "Chceme, aby nový Torment byl výzvou, překvapením, zábavou i odměnou, stejně jako Planescape: Torment," píšou vývojáři na Kickstarteru.

Pro vývoj autoři důkladně prozkoumali předchůdce a stanovili čtyři hlavní pilíře vývoje. Jedním z nich má být propracovaný příběh. "Vaše slova, volby a akce budou vašimi hlavními zbraněmi," tvrdí vývojáři.

Titul má také nabízet unikátní fiktivní svět a individuální příběh. Společníci by měli mít své vlastní motivace a cíle, jimiž se řídí jejich činy.

Vývojáři rovněž slibují, že svět bude reagovat na hráčské volby, a hru tak při opakovaném průchodu půjde zažít zcela jinak. Zakončení hry by pak mělo vyplynout z herního stylu a vývojáři slibují, že vaše akce nebudou soudit. Neexistuje tedy něco jako dobrý a špatný konec. Zkrátka jen závěr, který odpovídá vašim činům.

Hlavním tématem hry má být otázka: "Záleží na životě jedince?" A průchod hrou hráčům pomůže najít vlastní odpověď.

Můžete například dospět k závěru, že správně vedený život jedince je vůbec tím nejdůležitějším. Možným přesvědčením také bude, že individuální život nic neznamená, ale život jako takový má smysl. A nebo lze usoudit, že život žádnou hodnotu nemá. Cílem bude nad touto otázkou přemýšlet.

Titul vzniká za vyžití technologie Unity, a k dispozici tak bude pro PC, Mac i Linux. Vývojáři slibují, že protipirátská ochrana nebude vyžadovat neustálé připojení k internetu. A jako předběžné datum vydání zmiňují prosinec příštího roku.

Autor:


Témata: Linux


Nejčtenější

Divinity Original Sin 2
Divinity Original Sin 2 je kandidát na RPG roku. Sežere ovšem moře času

Hry na hrdiny jsou si často podobné jako vejce vejci, zvlášť ty z ranku fantasy. Vznešení elfové, věčně nabručení trpaslíci a k tomu hromada kostlivců, draků a...  celý článek

Cyberpunk 2077
Práce v naší firmě není pro každého, brání se autoři Zaklínače nařčením

Firma CD Projekt Red nečekaně zareagovala na vlnu kritiky, která se na internetu objevila od údajných bývalých zaměstnanců.  celý článek

Middle-earth: Shadow of War
RECENZE:Tolkienův svět utopený v krvi. Shadow of War hraje na jistotu

Pokračování výborné řežby na motivy Tolkienova Pána prstenů se drží při zdi a příliš změn nepřineslo. To však neznamená, že by nebylo zábavnou hrou.  celý článek

The Evil Within 2
Hororová událost roku. Recenze The Evil Within 2

Tvůrce série Resident Evil nám servíruje další výpravný a skvěle hratelný horor, který nadchne i příznivce her Silent Hill nebo Dead Space. Pro fanoušky žánru...  celý článek

Tekken 7
Lidé chtějí tutoriály, ale pak je ani nehrají, říká producent Tekkena

Jak donutit hráče, aby se vaši hru opravdu naučili, když se jim nechce trénovat? Nejlépe speciálním příběhovým módem, myslí si Katsuhiro Harada, producent...  celý článek

Další z rubriky

Wolfenstein II: The New Colossus
S PC verzí Wolfensteina II budete velmi spokojeni, slibuje vývojář

Koncem října se vrátí B.J. Blazkowicz, aby konečně vyhnal z Ameriky nacisty, kterým se v alternativní realitě podařilo vyhrát druhou světovou válku. Vývojáři...  celý článek

Cyberpunk 2077
Práce v naší firmě není pro každého, brání se autoři Zaklínače nařčením

Firma CD Projekt Red nečekaně zareagovala na vlnu kritiky, která se na internetu objevila od údajných bývalých zaměstnanců.  celý článek

Blizzcon 2017 - bonusové in-game předměty
Koupíte si virtuální lístek na Blizzcon? Získáte tyto in-game předměty

Blizzcon je svátek všech fandů her od Blizzardu, který letos poběží od 3. do 4. listopadu. Podívejte se, jaké předměty do her získají majitelé virtuální...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.