Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Polda 4 – 1. část návodu

  12:00aktualizováno  4. března 8:12
Tak jste se konečně dočkali doslova vymodleného návodu na čtvrtého Poldu od Zima Software, aktuálně nejlepší a také nejrozsáhlejší českou adventuru. Právě z toho důvodu jsme návod rozdělili na dvě části, z nichž ta první vás provede po Paříži roku 2001 a 2011 a čeká nás i výlet na Havajské ostrovy.

Konečně! Konečně jste se dočkali doslova vymodleného návodu na Poldu 4, aktuálně nejlepší a taky nejrozsáhlejší českou adventuru. Ano – teprve až při psaní těchto řádků jsem si uvědomil, jak moc je hra rozsáhlá a že návod na ni je téměř dvakrát tak dlouhý, jako návod na předchozí díl! Proto také došlo k jeho rozdělení na dva díly. V tomto prvním se s Pankrácem projdeme po Paříži roku 2001 a 2011 a v příští části konečně začneme cestovat i hlouběji do minulosti.

Polda 4 Paříž, 2001:

Jak se dostat za Santusovem do divadla...

  • Nejdříve si pohovořte se všemi postavami, které se na náměstí vyskytují – tedy s harmonikářem u sochy, s dělníkem před knihkupectvím, s vrátným u divadla (přes vstupní dveře) a s prodavačem v obchůdku nalevo od divadla (přes okno). U všech vyčerpejte všechna témata.
  • Když se zeptáte prodavače na Santusova a pak kudy Santusov chodí, dozvíte se, že vychází z divadla zadním vchodem v uličce mezi divadlem a obchůdkem. Ulička je ale kvůli uzamčené bráně nepřístupná. Povšimněte si ale otevřeného kanálu v této uličce, který prozkoumejte (důležité!!!).
  • Promluvte si s dělníkem o kanálech – řekne vám, že jeden z kanálů se nachází i pod haldou dřeva nedaleko od něj. Zeptejte se ho dále i na haldu, kterou ale pro vás dělník odhází jedině za 100 franků. Ty ale samozřejmě nemáte.
  • Od prodavače si kupte jeden croque-monseur (použijte peníze na okno obchodu) a snězte jej – zbudou vám po něm v inventáři noviny. Tyto si pročtěte a naleznete v nich telefonický kontakt na potenciálního kupce haldy dřeva. Abyste mu ale mohli z telefonu před divadlem zavolat, potřebujete nějaké drobné.
  • Pokuste se sebrat mince z harmonikářovy misky, ale neuspějete.
  • Před knihkupectvím seberte z haldy šroubovák a z bedny pod výlohou knihu (kurzy svahilštiny s výukovou kazetou).
  • Předejte knihu vrátnému v divadle, kterého tímto rozčertíte a on s ní špelí o zem. Kazeta se rozbije a vypadne z ní páska, kterou seberte.
  • V inventáři obmotejte šroubovák páskou a použijte jej na generátor vedle dělníka, čímž šroubovák zmagnetizujete.
  • Použijte zmagnetizovaný šroubovák na harmonikářovu misku – získáte jednu minci.
  • Vhoďte minci do telefonního automatu, načež zavoláte inzerentovi z novin a nabídnete mu koupi haldy. Chlapík si pro ni v mžiku přijede.
  • Prozkoumejte nyní již přístupný kanál před knihkupectvím a pokuste se ho otevřít, leč marně. Hodilo by se vám nedaleko ležící páčidlo, ale v jeho sebrání vám zabrání dělník.
  • Promluvte si s dělníkem a obviňte ho ze zlodějiny – vydřete z něj nějaké peníze. Ty mu ale obratem nabídněte zpět výměnou za páčidlo, které takto získáte.
  • Otevřete poklop páčidlem a vlezte do nitra kanálu. Daleko se ale nedostanete, protože je zde velká tma. Budete muset sehnat nějaký zdroj světla.
  • Prohledejte odpadkový koš poblíž knihkupectví, v němž naleznete vybitou svítící hadici. Tu použijte na vyhřátý podstavec sochy na náměstí, čímž ji nabijete.
  • Opětovně vlezte do kanálu a projděte až před zamčenou mříž, kterou bude třeba odemknout. K tomuto účelu musíte nejprve sebrat kus drátu na ulici před divadlem a ten pak v inventáři páčidlem zohnout. Ohnutým drátem můžete mříž odemknout a projít až před zadní vchod do divadla.
  • Zadními dveřmi vstupte do divadla a po zeleném koberci se vydejte do hlediště.

    Polda 4

    Jak najít Santusova v divadle...

  • Promluvte si s kulisákem – ten vám slíbí, že vás zavede za Santusovem, ale nejdříve po vás bude chtít, abyste za něj sestavili kulisy a spravili osvětlení.
  • Nejdříve se pustíme do kulis. Z chodby divadla se vydejte po točitých schodech na pódium a klikněte na rozložené kulisy křižníku – na obrazovce se vám objeví klasické skládací puzzle, které složte tak, abyste získali výsledný obrázek (viz screenshot) (pro přeskočení mezihry zadejte na klávesnici „poskakujunalince“ a posléze stiskněte F3).
  • Ještě je třeba spravit reflektor. K tomuto účelu vyjděte ven na dvorek divadla a seberte ze země kleště. Vraťte se do hlediště, kde prozkoumejte reflektor v pravé části pódia a použijte na něj kleště, čímž ho opravíte.
  • Promluvte si s kulisákem a ten vám poví, kudy se k Santusovi dostanete (zpět na pódium a z něj doprava ke schodům). Dostanete se tak až na půdu, kde se konečně setkáte s profesorem Santusovem a ten vás po delším dialogu vyšle na první cestu strojem času, a to do Paříže roku 2011.

    Paříž, 2011:

  • Jakmile dorazíte do budoucnosti, zapněte televizi – úryvek ze zpráv vás přesvědčí o tom, že svět skutečně padl do rukou stoupenců rudé hvězdy. Proto již víte vše, co potřebujete, a tak v inventáři použijte návratový ovladač. Jenže ten se porouchal...

    Jak otevřít zadní východ z divadla...

  • Z pódia seberte kladivo, na půdě pak ulomte anténu z televize, seberte kovovou trubku opřenou o sloup, ze stolu se svěrákem uzměte olejničku a z podlahy zdvihněte starý nástěnný kalendář.
  • Trubku upněte do svěráku a praštěte do ní kladivem, čímž ji zohnete. Zohnutou trubku ze svěráku vyjměte.
  • Sejděte do přízemí k zamčeným dveřím a nadzdvihněte je ohnutou trubkou. Pod dveře vložte starý kalendář, klíčovou dírku promažte olejem a vsuňte do ní anténu, čímž klíč vytlačíte ze zámku ven a on upadne na kalendář. Klíč seberte, odemkněte jím dveře a vyjděte ven na dvorek.

    Jak se dostat do knihovny...

  • Na náměstí si promluvte s prodavačem, kupte si od něj jeden piroh a zeptejte se ho na informace – odkáže vás na knihovnu v Leninově ulici.
  • Přes mapu města se vydejte na ulici a vejděte do knihovny. Promluvte si se slečnou knihovnicí a zeptejte se jí na vstup a na staré noviny – zjistíte, že ke vstupu do knihovny potřebujete průkaz.
  • Znova si promluvte s prodavačem u divadla, tentokráte o muži před knihovnou – zjistíte, že je to jistý Kowalski, obchodník s knihami.
  • Promluvte si s Kowalskim před knihovnou - slíbí vám půjčení svého knihovního průkazu, pokud mu ale seženete nějakou starou knihu.
  • Prodavače u divadla se zeptejte na staré knihy, načež budete odkázáni na divadlo. V divadle se pokuste prohledat nápovědu na pódiu, avšak kvůli tmě je to marné.
  • Na náměstí u divadla si promluvte s policajtem, který hlídá vchod do prosklené budovy. Zeptejte se ho hlavně na místní poměry - dozvíte se něco o pískání v kanálech.
  • Před knihovnou prozkoumejte hromadu písku (seberete kámen), lavičku (získáte hřebík) a v recepci knihovny velkou kytku (utrhnete z ní dutý stonek). V inventáři použijte hřebík na stonek, čímž vyrobíte píšťalku.
  • Na dvorku divadla vlezte do kanálu a projděte jím až pod druhý východ (nelezte nahoru, nebo vás policista odstřelí!!!). Použijte na otvor píšťalku a jakmile se v něm objeví policista, hoďte po něm kamenem – upadne mu baterka, kterou pohotově seberte.
  • Baterkou si posviťte na nápovědu na pódiu divadla a nalezenou starou knihu předejte Kowaskému před knihovnou – dostanete od něj slíbený průkaz.
  • V knihovně ukažte průkaz knihovnici, čímž si zajistíte vstup mezi poličky.

    Polda 4
  • Ze všeho nejdříve je nutné vrátit průkaz Kowalskému, takže vyjděte do horního patra knihovny, odtud zamiřte dozadu k otevřenému balkónu a vyhoďte průkaz ven na ulici.

    Kde v knihovně najít staré noviny...

  • Vámi hledané staré noviny jsou uskladněny ve skříni v chodbičce v přízemí knihovny. Skříň je ale bohužel zamčená.
  • V horním patře knihovny prozkoumejte staré hodiny, přičemž z nich seberete klíček. Tímto se pokuste odemknout skříň v přízemí, ale nepůjde to – klíč bude nutné trochu připilovat.
  • Pokuste se odejít z knihovny, ale knihovnice vás zastaví a bude chtít znova vidět váš průkaz.
  • Promluvte si s knihovnicí o povolení k odchodu, načež vás požádá o pomoc. Pomůžete jí tak, že v horním patře knihovny přehodíte cedulky s literárními žánry. Jedna cedulka se nachází na stěně za lampou, druhá na nejbližší skříni s knihami. Obě seberte a vzájemně prohoďte.
  • Informujte knihovnici o výměně cedulek, načež budete mít cestu ven volnou.
  • V přízemí divadla seberte ze zeleného kbelíku pilník. Na půdě vložte klíč do svěráku, trochu ho zbruste pilníkem a zbroušený klíček ze svěráku vyjměte.
  • V knihovně odemkněte zbroušeným klíčkem velkou skříň a prohledejte její obsah. Jakmile Pankrác ukořistí tu pravou složku, v inventáři ji prohledejte. Zjistíte však, že vámi hledané noviny v ní chybí.
  • Promluvte si o chybějících novinách s knihovnicí a ta vám prozradí, že je použili dělníci na podlepení tapet v horním patře knihovny.
  • V patře knihovny jděte k balkónu a ze závěsu u okna seberte bambuli. Vydejte se mezi poličkami ke stěně s vázou. Stěnu nejdříve prozkoumejte, pak namočte bambuli ve váze a použijte ji na zeď – pod tapetou se objeví noviny, které si přečtěte. Zjistíte, že jsou příliš staré a že ty, co hledáte, by měly být o kousek vpravo. Použijte tedy mokrou bambuli na zeď zhruba v místě pod visícím obrazem. Jakmile se noviny objeví, pokuste se je přečíst, ale tapeta rychle vyschne a obraz novin zmizí.
  • Na ulici před knihovnou přelepte lepící páskou (seberete ji na pódiu v divadle) ceduli s nápisem „FOTO“ a následně si promluvte s fotografujícím Japoncem a pořádně ho zmáčknete, výsledkem čehož bude zabavený fotoaparát.
  • V knihovně opět namokřete bambulí tapetu na zdi a zobrazené noviny rychle vyfotografujte – dozvíte se, že Santusov je zadržován ve věznici v centru Paříže.
  • Na ulici před knihovnou si ještě promluvte s Kowalskim a zeptejte se ho na věznici. Nyní se k ní můžete vypravit přes mapu.

    Polda 4
  • Promluvte si s mužem ve vrátnici (přes okénko) – zjistíte, že Santusov je skutečně ve vězení, ale bohužel nejsou návštěvní dny.

    Jak se dostat do věznice...

  • Promluvte si se staříky, co postávají na trávníku před věznicí a nabídněte jim pomoc – musíte pro ně získat kouli, která se jim zakutálela za plot na psem hlídaný dvorek. Ještě staříky obviňte, abyste zjistili, že mají ve věznici známého dozorce.
  • Pro získání koule je třeba vyrobit prak. Na chodníku před knihovnou seberte kus gumy (na místě, kde stál Japonec) a z hromady písku další kámen. Na dvorku u divadla prohledejte popelnici – získáte kousek skla a provázek. V inventáři spojte gumu s provázkem a vzniklý prak nabijte kamenem.
  • Přistupte k plotu věznice, skládací holí odstrčte nepořádek u kanálu, psovi hoďte piroh (koupíte u prodavače před divadlem) a na kouli v zadním rohu dvorku použijte prak. Koule se odkutálí na kanál, kde ji seberte a předejte staříkům.
  • Znova si promluvte se staříky a tentokráte je poproste o pomoc vy – zajistí vám volný přístup do věznice.

    Jak se dostat k Santusovi do cely...

  • Promluvte si s dozorcem, ale ten vám poví, že k Santusovi pouští jen lidi z patentového úřadu (sídlí na náměstí) a k tomu ještě s platným povolením.
  • Vstup do patentového úřadu na náměstí (velká prosklená budova) ale hlídá policajt a ten po vás bude chtít propustku.
  • Ve věznici seberte dozorci ze stolu koblihu, v jejímž nitru naleznete žiletku. Na dvorku za divadlem seberte z hromady cihel plechovku.
  • Když se pokusíte vejít do knihovny, protizbraňová ochrana odhalí, že máte u sebe žiletku. Proto vložte žiletku do plechovky a z ulice ji hoďte na balkón knihovny.
  • V horním patře knihovny svoji plechovku s žiletkou zase seberte.
  • Na jedné z poliček leží otevřená kniha vzorů smluv a povolení. Vyřízněte z ní jeden list žiletkou a ten zrovna zkopírujte na kopírce.
  • Knihovnici v přízemí seberte ze stolu tužku, kterou propustku (již zkopírovanou!) vyplňte, a nakonec si nechte propustku orazítkovat od dozorce ve vězení.
  • Když však ukážete propustku policajtovi před patentovým úřadem, nebude spokojen s razítkem. Proto propustku namočte do kaluže na náměstí, čímž razítko rozmažete. Pak ji znova ukažte policajtovi a vstup do patentového úřadu bude volný.
  • Uvnitř se ale daleko nedostanete, navíc brečící ženě není zrovna do hovoru. Proto na pódiu divadla použijte kus skla na závěs s portrétem Lenina a tento kousek předejte brečící ženě jako kapesník – dozvíte se od ní, že bude pořádán konkurz na jisté místo v úřadě.
  • Na půdě divadla seberte sluchátko, před divadlem prozkoumejte telefonní automat a získaný drát spojte v inventáři se sluchátkem.
  • Vlezte do kanálů, kde na stěně otevřete rozvodnou skříňku. Na dráty ve skříňce použijte sluchátko, načež vyslechnete důležitý telefonní hovor. Následně budete automaticky přijati na volné místo v patentovém úřadě.
  • Po přijetí spěchejte do věznice, kde ukažte svůj průkaz patentového úředníka dozorci (čiňte tak vždy, když se budete chtít dostat za Santusovem).
  • Vstupte do cely a se Santusovem si promluvte – zjistíte, že k jeho přesunu z věznice do úřadu bude zapotřebí lejstro podepsané šéfem úřadu Dubovem, který je ale na dovolené na Havaji...

    Polda 4
  • V kanceláři na úřadě si promluvte s kolegou, pak prozkoumejte modrou krabičku s léky na poličce a pokuste se je sebrat.

    Jak se dostat na Havaj...

  • Ve věznici si promluvte o léku se Santusovem a pak s jeho spoluvězněm, co na chodbě zametá – bude po vás chtít lék přinést.
  • Zajděte do knihovny, z dřevěné skříně seberte lepidlo a sprej (pokud jste tak již neučinili dříve). V horním patře použijte sprej na poletující mouchu. Mrtvou mouchu pak seberte.
  • Ve vstupní hale úřadu seberte ze stolku pravítko, v inventáři potřete mouchu lepidlem a přilepte ji na pravítko.
  • V kanceláři prozkoumejte podivný přístroj na okně napravo a zeptejte se na něj kolegy – zjistíte, že je to laserový likvidátor hmyzu.
  • V inventáři použijte pilník na fotoaparát, čímž z něj vyndáte baterie. Ty vložte do podivného přístroje na okně. Nyní již zbývá jen použít pravítko s mouchou na lék na poličce, který po zásahu laserem upadne na zem. Seberte ho.
  • Ve vězení ukažte lék lékárníkovi – poví vám, že se užívá proti alergii, mimo jiné na vavřín.
  • Je na čase uvařit svému kolegovi vavřínový čajíček. V cele profesora Santusova seberte hrnek, na půdě divadla otrhejte vavřínový věnec na podlaze a vavřínový list vložte do hrnku. Hrnek pak předejte prodavači u divadla a poproste ho o horkou vodu.
  • Hotový vavřínový vývar předejte v kanceláři svému kolegovi, který okamžitě odpadne a vaše cesta na Havaje je tak zařízená.

    Havajské ostrovy, 2011:

    Kde najít na ostrově šéfa...

  • Vejděte do hotelu a v pravé části vestibulu si promluvte s recepčním o ubytování a o tom, kam se tu dá v okolí vyrazit.
  • V levé části vestibulu si promluvte s barmankou Mucovovou o všem možném, hlavně se jí zeptejte na šéfa – poví vám, že ho najdete na pláži.
  • Vyjděte ven z hotelu a jděte směrem dolů k pláži. V jejím centru spatříte svého šéfa, tak si s ním zkuste promluvit, ale jeho instruktor vám to zatrhne.

    Jak se zbavit instruktora a dostat se tak k šéfovi...

  • Promluvte si s instruktorem nejen o šéfovi, ale hlavně o člunu.
  • Pokuste se otevřít bednu v zadní části člunu na pláži, ta je ale zamčená.
  • Z palmy na pláži seberte suchá vlákna a ze stolku v hotelovém vestibulu uzměte sirky a popelník. Prohledejte též popelník na cigarety u stěny – naleznete v něm staniol. V inventáři popelník obalte staniolem a vložte do něj suchá vlákna. Ty pak zapalte sirkami a získáte popelníkovou dýmovnici.
  • Na pláži vložte čoudící popelník do člunu a běžte oznámit instruktorovi, že mu hoří člun.
  • Ve svém pokoji v hotelu seberte rádio a v inventáři ho rozeberte – získáte magnet.
  • Jděte na pláži k boudě s půjčovnou potápěčského vybavení. Prozkoumejte okýnko – zjistíte, že je uvnitř klíček. Použijte na okýnko magnet, čímž si klíček přitáhnete.
  • Klíčkem odemkněte bednu na člunu (u člunu musí stát instruktor) – získáte nářadí a kleště.
  • Nyní je ten pravý čas vyzpovídat šéfa Dubova, ten je ale nabroušený a odmítne vám dokumenty podepsat.

    Jak přimět šéfa k hovoru...

  • Po rozhovoru s Dubovem se před hotelem objeví saniťák. Promluvte si s ním a pak mu předejte nářadí – za odměnu dostanete rajský plyn.
  • Ve svém hotelovém pokoji seberte ze stolku papír a v inventáři ho vložte do papírů pro šéfa.
  • V inventáři nasaďte šnorchl (naleznete ho v písku před půjčovnou na pláži) na hůl a použijte jej na větrák, který zahnutý konec šnorchlu usekne.
  • V inventáři nasaďte uražený šnorchl na bombičku s rajským plynem a výsledek použijte na šéfa na pláži, načež se šéf rozpovídá a prozradí vám, že je zamilovaný do soudružky krupiérky.

    Jak dohodit krupiérku šéfovi...

  • V hotelu zamiřte do kasina (vchod vedle baru), kde si promluvte s krupiérkou – zjistíte, že žádné dopisy od Dubova nedostala.
  • Pohovořte si o poště s recepčním a pak s Mucovovou u baru – zjistíte, že právě ona dopisy krupiérce nedoručila, protože má na Dubova sama zálusk.
  • Znova si o problému s dopisy promluvte s recepčním - poradí vám, jak na Mucovovou vyzrát. Vysvětlete situaci svému šéfovi, který prozatím přišel do vestibulu. Požádá vás o získání dopisů.
  • Ve svém hotelovém pokoji seberte další čistý papír a předejte ho šéfovi, ať napíše ještě jeden dopis krupiérce. Tento předejte recepčnímu.
  • Dnes už toho bylo na vás dost, proto jděte do hajan (ve svém pokoji klikněte na postel).
  • Ráno sejděte do vestibulu, kde budete svědky konfrontace barmanky Mucovové s vaším šéfem, jejímž výsledkem bude nutnost sehnat pro Mucovovou 1.000 dolarů.

    Polda 4
  • Nejdříve před hotelem ulomte klacek z palmy. Tím prošťárejte chaluhy na pláži, načež naleznete vlasec s háčkem.

    Jak sehnat peníze pro Mucovovou...

  • Ve svém pokoji prozkoumejte skříňku u oken a pokuste se zpoza ní vytáhnout žetony. Rukou to nepůjde, a tak použijte vlasec a žetony budou vaše.
  • V kasinu použijte žetony na krupiérku, první hru skořápek ale prohrajete. Bude to chtít slečnu krupiérku nějak zbavit pozornosti.
  • V kasinu ze stolku úplně napravo seberte skleničku a z nočního stolku ve svém pokoji léky. V inventáři vhoďte léky do skleničky a tu pak nabídněte krupiérce. Znovu si s ní zahrajte skořápky (použijte na ni žetony) a tentokráte je výhra vaše.
  • Předejte vyhrané peníze Mucovové, výměnou dostanete zpět šéfovy dopisy.
  • Předejte dopisy slečně krupiérce. Pak odejděte z hotelu a zase se vraťte. Uvidíte, že šéf už drží slečnu krupiérku v náručí. Nastala nejvhodnější doba dát mu papíry k podepsání...

    Paříž, 2011:
  • Po příletu si to zamiřte rovnou do věznice, v inventáři tužkou vyplňte podepsaný papír a vzniklý příkaz k přemístění předejte dozorci. Poté si odvedete profesora Santusova na půdu divadla, kde se pustí do spravování záložního stroje času.
  • Santusov si vyžádá šálek čaje, takže mu pro něj skočte k prodavači před divadlem. Čaj profesorovi předejte a promluvte si s ním – musíte mu ještě sehnat nějaký zdroj energie.
  • Na dvorku divadla slezte dolů do kanálů a jděte až k rozvodné skříni. Kleštěmi v ní odpojte generátor a seberte jej.
  • Předejte generátor profesorovi, který následně nastaví vaši cestu časem na rok 1996. V okamžiku přesunu ale vrazí do divadla agenti KGB a jejích zásah způsobí, že místo do roku 1996 se přenesete až do pravěku...

    Ale o tom až příště...

  • Autor:




    Nejčtenější

    The Evil Within 2
    Hororová událost roku. Recenze The Evil Within 2

    Tvůrce série Resident Evil nám servíruje další výpravný a skvěle hratelný horor, který nadchne i příznivce her Silent Hill nebo Dead Space. Pro fanoušky žánru...  celý článek

    Cyberpunk 2077
    Práce v naší firmě není pro každého, brání se autoři Zaklínače nařčením

    Firma CD Projekt Red nečekaně zareagovala na vlnu kritiky, která se na internetu objevila od údajných bývalých zaměstnanců.  celý článek

    Divinity Original Sin 2
    Divinity Original Sin 2 je kandidát na RPG roku. Sežere ovšem moře času

    Hry na hrdiny jsou si často podobné jako vejce vejci, zvlášť ty z ranku fantasy. Vznešení elfové, věčně nabručení trpaslíci a k tomu hromada kostlivců, draků a...  celý článek

    Porsche v Gran Turismo Sport
    Unikátní edice Gran Turisma s opravdovým autem se už prodala

    Jediný kus sběratelské edice závodního Gran Turisma, která mimo jiné obsahovala i skutečné závodní auto, se prodal vskutku rychle. A to navzdory ceně...  celý článek

    Hajime Taniguchi aka Tokido
    Na každém detailu záleží. Profík sedí přesně 80 centimetrů od obrazovky

    Legendární hráč vystupující pod přezdívkou Tokido pobavil na turnaji všechny přihlížející, když vytáhl z kapsy metr a odměřil si ideální vzdálenost od...  celý článek

    Další z rubriky

    The Evil Within 2
    Hororová událost roku. Recenze The Evil Within 2

    Tvůrce série Resident Evil nám servíruje další výpravný a skvěle hratelný horor, který nadchne i příznivce her Silent Hill nebo Dead Space. Pro fanoušky žánru...  celý článek

    Naughty Dog
    Herní vývojář nařkl svého zaměstnavatele ze sexuálního obtěžování

    Ani videoherní průmysl není osvobozen od kauz sexuálního obtěžování. Vývojář David Ballard zveřejnil nařčení, že byl v prestižním studiu Naughty Dog vystaven...  celý článek

    Oficiálně neoznámená StarWars hra od Visceral Games
    Herní Star Wars v potížích. Electronic Arts zavřeli studio Visceral

    Autoři Dead Space už žádnou hru pod značkou Visceral Games nevytvoří. Slibovaná příběhová hra ze světa Star Wars, na které studio poslední roky pracovalo, bude...  celý článek

    Najdete na iDNES.cz



    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.