Poprvé detaily o projektu Heavy Rain!

Asi všichni si pamatujete na šok, když Quantic Dream, tvůrci geniálního Fahrenheitu předvedli před dvěma roky ukázku ze svého chystaného titulu Heavy Rain. Záběry ženy, předvádějící filmovou scénu, byly zatím nejblíže fotorealismu ze všech her, o uměleckém dojmu ani nemluvě. Před několika měsíci o sobě hoši z Quantic Dream znovu nechali vědět, když předvedli ženskou tvář na svém engine, tvář, která v realtime překonávala mnohé CGI animace. Nyní konečně sám zakladatel studia David Cage promluvil o samotné hře.

VIDEO Z ROKU 2006

"Nechceme dělat velké, otevřené město, jako to znáte z GTA, protože tok našeho příběhu by bylo velmi těžké kontrolovat. Ale můžete se těšit na místa s vysokou zalidněností, jako jsou supermarkety, nebo metro. Z grafiky budou lidé v úžasu. Toto bude první skutečná NEXT GEN hra. Ale nám jde nejen o fotorealistickou grafiku, ale i o to, implementovat unikátní prvky," vysvětluje David.

Techdemo tváře z projektu

Gameplay? "Když jsme vydali Fahrenheita, dali jsme adventurám nový směr. Přinesli jsme nové cesty, nový slovník. A právě s Heavy Rain hodláme pokračovat. Příběh bude o normálních lidech, kteří se dostali do mimořádných situací. Chtěl jsem více osobní příběh. První věc, která mě napadla jako otce dvou malých synů, bylo udělat jako hlavní téma jednoduše otcovskou lásku. Tahle hra opravdu nebude o zachraňování princezny, nebo celého světa," směje se David Cage.

"Hlavní dějová linie se bude točit okolo čtyř různých charakterů, přičemž centrem bude jejich vnímavost. Otázky by se měly točit okolo toho, co je dobro a co je zlo. To je klíčový problém. Věřím na morální výzvy. Nakonec nejde o to být dobrý, nebo zlý, ale o nalezení správné rovnováhy," uzavírá šéf Quantic Dreams své vyprávění o PS3 only projektu.

Po pravdě, nebýt to právě stvořitelé Fahrenheita, asi bychom byli skeptičtí. Takhle tušíme, že za zdánlivě nepříliš poutavým námětem se bude skrývat cosi, co jsme dosud neviděli a co nás nadchne více, než kdysi famozní Fahrenheit.

Zdroj: kotaku