Zní to poněkud absurdně, ale skutečně se to zvažovalo. Vývojáři z Valve přemýšleli o tom, že by logickou hru Portal 2 vytvořili s minimálním využíváním zbraně, otevírající portály. Místo toho chtěli využít gravity gun a zcela nové systémy.
Zvažovali to šéf projektu Josh Weier a scénárista Erik Wolpaw. Důvodem prý bylo, že se ve Valve cítili znudění portály. Naštěstí pro hráče jim to prý rozmluvili testeři. Tvrdí to magazín PC Gamer.
"Chtěli jsme do hry dát zcela nové mechanismy, které samozřejmě nebudeme zmiňovat, protože je ještě hodláme využít," uvedl Wolpaw. Cílem prý bylo, aby místo portálů zaujaly nové puzzle.
"Testeři nám ale řekli: jo, je to dobrý, ale kde máme portálovou zbraň? A všichni chtěli více a více portálů, nové mechanismy vzbudily málo zájmu," dodal Wolpaw. Některé z těchto mechanismů ale ve hře uvidíme, ale díky testerům za to, že portály nadále zůstávají hlavním zdrojem zábavy. Portal bez portálů, to je poněkud padlé na hlavu.
Zdroj: PC Gamer