„Ehm, jedli jsme a mluvili o tom, jak žádnou cenu určitě nevyhrajeme,“ napsala na Twitteru šéfka programátorů Innes McKendricková, když se tým o ceně dozvěděl.
Během vyhlašování tak vznikl trapný moment. Cenu měl předávat Tim Schafer, který opakovaně tvůrce hry vyzval k jejímu převzetí. Když bylo zřejmé, že si pro ni nikdo nepřijde, v zastoupení ji převzal právě Schafer.
Tým No Man’s Sky se přitom akce zúčastnil a vrátil se do hlediště po udělení ceny, kterou vyhráli. Situaci zpětně označil za trapas.
Tvůrci prý předpokládali, že by se o výhře dozvěděli předem. A s ohledem na kritiku po vydání hry nevěřili, že by sošku skutečně mohli získat. No Man’s Sky totiž bylo pod palbou hráčů za nesplněné sliby a stereotypní náplň. I hodnocení od většiny novinářů se zpravidla pohybovalo mezi průměrem a podprůměrem.
„Není to zábava, jež by vás pohltila na několik hodin v kuse, na druhou stranu nikdy nepřestane překvapovat. Bohužel nejen pozitivně,“ napsal Jan Srp v recenzi na Bonuswebu a udělil hře hodnocení 65 % (čtěte text).
Vývojáři však na titulu pracují i nadále a některé z chybějících prvků přidali prostřednictvím aktualizací.