Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Přednáška přibližuje triky pro tvorbu realističtější grafiky

  13:04aktualizováno  13:04

Technika známá jako fotogrammetrie se stává jedním ze způsobů, jak se citelně přiblížit k realistické grafice. Kromě působivých výsledků navíc může čas potřebný pro tvorbu vizuálního obsahu zkrátit i na polovinu.

Jak to v praxi funguje, přiblížili zástupci studia DICE. To totiž postup využilo při vývoji loňské akce Star Wars Battlefront a efektivitu techniky mohlo porovnat s náročností práce na Battlefieldu 4.

Autor:


Nejčtenější

Na Steamu vyšla první necenzurovaná erotická hra. Tak jsme ji vyzkoušeli

Negligee: Love Stories

Hra Negligee: Love Stories se zásadně zapsala do historie. Ne však díky svým výjimečným kvalitám, ale proto, že jako...

Legendární PlayStation vyjde v mini verzi s dvacítkou her

PlayStation Classic

Připravovaná retro konzole od Sony se jmenuje PlayStation Classic. Vyjde letos v prosinci a obsáhne dvacet...



Soutěž o skutečný zlatý poklad skončila fiaskem. Příběh hry Swordquest

Obal hry Earthworld

Videohry jsou stále ještě poměrně mladým médiem, ale i tak už je jejich historie neuvěřitelně bohatá. V dnešním retru...

Špatná hra dostala horší pokračování. Super Seducer 2 vyniká trapností

Super Seducer 2

Jedna z nejhorších her letošního roku se překvapivě dočkala pokračování. Jak někoho skutečně sbalit vás Super Seducer 2...

Podívejte se, jak by vypadal kultovní Half-Life v enginu Unreal 4

Project Lambda

Project Lambda je fanouškovský pokus o převedení legendárního Half-Lifu do moderního Unreal Enginu 4. Sice nejspíše...



Najdete na iDNES.cz