Autor největšího letošního hitu PlayerUnknown’s Battlegrounds Brian Greene včera odpovídal na dotazy čtenářů internetového portálu reddit. Vedle mnoha zajímavých informací o nejbližší budoucnosti tohoto trháku Brian konečně oficiálně odhalil, jak je to s případným zařazením příběhové kampaně pro jednoho hráče. Nebudeme chodit kolem horké kaše a rovnou řekněme, že se s tímto režimem zatím vůbec nepočítá.
Jakkoli by ji prý Brian do hry rád zahrnul, protože herní ostrov nabízí dostatečně variabilní prostředí prakticky pro jakýkoliv zážitek, nemá vývojářský tým Blue Hole na něco takového kapacity. Prioritou je hru dokončit v původně plánované podobě a opustit režim předběžného přístupu, teprve poté se uvidí.
Je to škoda, na druhou stranu hra něco takového snad ani nepotřebuje. Od března se jí prodalo již více než 10 milionů a láme prakticky každý dostupný žebříček. Snaha nejprve projekt dokončit a teprve poté do něj případně přidávat další nové funkce je navíc důkazem toho, že se Greene navzdory ohromnému úspěchu drží nohama pevně na zemi.