Před třemi lety přišel Superhot s nesmírně originálním konceptem, který vycházel z primitivní myšlenky, že se čas kolem hráče hýbe, pouze pokud se hýbe hráč sám.
Šlo o skvělou a zábavnou hru (viz naši recenzi), která sklidila úspěch jak u kritiky, tak u hráčů. Jenže k opravdovému úspěchu ještě „něco“ chybělo. Tím něčím se nakonec ukázala podpora virtuální reality, pro kterou je tato hříčka díky své schematické grafice jako dělaná.
Superhot VR se nakonec prodává lépe, než jeho „obyčejná“ verze, což je vzhledem k faktu, jak málo jsou dosud rozšířené přilby pro virtuální realitu, poměrně překvapivé. Autoři se pochlubili 800 000 prodaných kopií, což je na hru malého nezávislého studia opravdu solidní úspěch. Jde tak o jednu z nejprodávanějších VR her vůbec, byť na český hit Beat Saber stále nemá. Ten již totiž prodal kopií přes milion a navíc získal ocenění Česká hra roku.