Project Eternity od hráčů získal čtyři miliony dolarů.

Project Eternity od hráčů získal čtyři miliony dolarů.

Autor Project Eternity: hra nemusí být úspěšná, lidé ji už zaplatili

  • 7
Komunitní financování fantasy titulu Project Eternity vývojáře zbavilo rizika. Rozpočet titulu totiž představují peníze vybrané prostřednictvím serveru Kickstarter. A vývojáři tak předem vědí, jak rozsáhlou hru s tím mohou vytvořit.

V rozhovoru pro server Gamasutra to odhalil herní návrhář Chris Avellone, jenž je kreativním ředitelem v Obsidian Entertainment. Tedy ve společnosti, která Project Eternity vyvíjí.

"Nezáleží na tom, jestli hra selže. Ačkoliv věřím, že se tak nestane. Na Kickstarteru je skvělé, že za to lidé již zaplatili," řekl Avellone.

"Cokoliv se stane po vydání je skvělé, ale známe svůj rozpočet. A z praktického hlediska se soustředíme na to, že 'uděláme hru za takovouto částku'." Avellone jako výhodu vnímá předchozí zkušenosti společností Obsidian a Black Isle.

Druhé jmenované studio se v roce 2003 rozpadlo a řada jeho vývojářů přešla právě do Obsidianu. Vývojáři tak mají zkušenost například s prací na sérii Baldur's Gate, které by se Project Eternity mohl blížit.

Hra prostřednictvím serveru Kickstarter získala čtyři miliony dolarů. Tedy více než 75 milionů korun. Titul je fantasy hrou na hrdiny, která má vyjít v roce 2014. A nahlížet na ni budeme z izometrického pohledu (více o hře).