Byl to dlouho utajovaný projekt, obklopený mnoha spekulacemi. Nyní konečně víme některé detaily o titulu L. A. Noire. Potvrdilo se, že hra bude opravdu zasazená do Los Angeles, perfektně rekonstruovaného podle roku 1947, kdy se děj odehrává. Ačkoliv však jde o otevřený svět, v žádném případě nečekejte styl Grand Theft Auto a střelbu po všech, co se namanou.
Hrajete detektiva Cole Phelpse, který řeší kriminální případy, takže hra nabízí směs průzkumu a hledání důkazů, výslechů a rozhovorů. Samozřejmě o akci patrně nebude nouze. Na scéně zločinu nebudou žádné na sebe upozorňující stopy, pěkně si vše budete muset pečlivě prozkoumat a dedukovat. Vývojářská firma Team Bondi používá údajně revoluční techologii pro dialogy mezi postavami.
Ta spočívá v tom, že motion capturing u herců, podle kterých jsou tvořené postavy, se soustředil na tváře. Výsledkem ve hře je pak nutnost sledovat výrazy obličejů a uhodnout, zda vám podezřelí lžou, nebo něco tají. Dialogy pak probíhají podobným systémem výběru otázek a reakcí jako u Mass Effectu. Zatím není nic jasného o přestřelkách, či využívání vozidel.
Zdroj: ign