Druhý díl Watch Dogs může experimentovat s působivými koncepty

  14:06aktualizováno  14:06
Tvůrci Watch Dogs přiznávají, že vlastní hry lze objektivně posoudit až nějaký čas po jejich vydání. S odstupem je prý jasnější, kam by se značka měla ubírat.

Ilustrační obrázek ze stahovatelného obsahu Bad Blood | foto: Ubisoft

O plánech s Watch Dogs 2 pro server GamesTM hovořil kreativní ředitel Jonathan Morin. Watch Dogs podle jeho názoru potvrzují koncept, ve kterém i dění v sólo kampani utvářejí ostatní hráči. První díl prvek využíval jen ve velmi omezeném množství, pokračování by na něm však mohlo stavět více.

Tvůrci proto zvažují, že v příštím díle řadu příběhových momentů předem nedefinují. Záviset bude jednoduše na výsledku konkrétních střetů mezi hráči. „Chceme fanouškům umožnit, aby (náš titul) hráli s odlišným stavem mysli. Nechceme pro ně ty koncepty vymezovat,“ tvrdí Morin.

„Hráči zbožňovali nápad, že ostatní lidé mohou vytvářet alternativní svět a tahle znalost nám otevírá řadu možností, kam se s on-line hraním vydat.“

Hlavním cílem však nebude náprava chyb prvního dílu. Půjde především o to, aby se značka vydala novým směrem. „Neřekl bych, že jsou Watch Dogs perfektní. Vždy zůstává hodně prostoru pro vylepšení,“ říká Morin.

„Ale někdy to po vydání nevidíte. Vydáváme naši vizi toho, čím by značka v tu chvíli měla být.“ Pak ale po dovolené a delší pauze od vývoje začnou být určité chyby zjevné.

„To vám umožní vaši vizi posunout na novou úroveň. A tentokrát do toho zahrnujete fanoušky, čímž to podle mého začne být opravdu zajímavé.“

Ačkoliv zatím hra nebyla oznámena, její vývoj prý nepotrvá tak dlouho jako u prvního dílu. Ten totiž vznikal pět let.

Bonusweb první díl Watch Dogs hodnotil 88 %. Emanuel Svoboda o titulu napsal: „Jde o vážně povedenou městskou akci s řadou zajímavých nápadů a ve velmi dobrém provedení. Že nejde o revoluci, vám z recenze již došlo. Ale je to extratřída, kterou nelze opomenout.“ (čtěte recenzi)

Autor:


Témata: Watch Dogs

Nejčtenější

Herní rekordman má 1 720 platinových trofejí. Vypadá, jako kdyby nespal

Herní rekordman Hakam "Hakoom" Karim

Bahrajnec Hakam Karim, vystupující pod přezdívkou Hakoom, se stal oficiálním držitelem Guinnessova rekordu v počtu...

Kvůli ukliknutí se ze hry stal nečekaný hit, vývojáři stejně nezbohatli

Evolvation

O tom, že i špatná reklama je stále reklama, se přesvědčili nezávislí vývojáři z nizozemského týmu HyperReuts. Poté, co...



Sedm nejtypičtějších výmluv chudáka hráče

Hráč na kokainu - ilustrační foto (Angry Gamer)

Za okny pomalu vychází slunce, na krku spousta povinností a rozechvělé prsty ospalého hráče se jen velmi neochotně...

RECENZE: Call of Duty: Black Ops 4 je pro sérii přelomovým dílem

Call of Duty: Black Ops 4

Veleúspěšné Call of Duty letos poprvé odvrhlo kampaň pro jednoho hráče a láká fanoušky na svoji verzi populárního módu...

Pět nadějně vypadajících komiksových her, z nichž se vyklubaly propadáky

Superman: The New Superman Adventures

Doufalo se v hodně, dostali jsme málo. Připomínáme pět komiksových videoher, které to projely na plné čáře.

Další z rubriky

Fear the Wolves by chtěl být multiplayerovým Stalkerem. Ale není

Fear the Wolves

Kombinace fantastického světa kultovního Stalkera a populárního žánru battle royale vypadá jako geniální nápad....

Carmack ukončil jeden soudní spor se společností ZeniMax, druhý ještě běží

John Carmack

Legendární vývojář podle vlastního vyjádření nadobro ukončil spory se společností ZeniMax, která mu údajně dlužila přes...

Chystaná hra Tin Hearts vypadá jako Lemmings s cínovými vojáčky

Tin Hearts

Tým Rogue Sun složený ze zkušených vývojářů bývalé společnosti Lionhead chystá variaci na kultovní „lemíky“ pro...



Najdete na iDNES.cz