Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Prvních pět let virtuální reality bude šílenství, tvrdí ředitel studia

  18:05aktualizováno  18:05
Studio CCP Games uspělo i na poli, kde většina tvůrců selhala. Tím jsou on-line hry se stálým světem, kde jejich projekt EVE Online úspěšně existuje již třináct let. Firma přitom prozkoumává i virtuální realitu, pro kterou vytvořila jeden z úvodních titulů Eve: Valkyrie.

EVE: Valkyrie | foto: CCP Games

Šéf společnosti Hilmar Pétursson však tvrdí, že je k virtuální realitě třeba přistupovat s respektem a ještě pár let potrvá, než se dostaví její masové rozšíření. Podle Péturssona je výdělečný vývoj pro platformu spíše maratonem než sprintem.

„Máme plán na deset let,“ řekl Pétursson pro server Polygon. „Věříme, že prvních pět let bude utahaných, velmi chaotických, spousta věcí se bude měnit a řada projektů selže. Ale v dalších pěti letech uvidíme rapidní expanzi, jakou svět ještě neviděl. Od roku 2016 však potrvá pět let, než se věci usadí.“

Pétursson také věří, že zákazníci momentálně mají neúměrná očekávání. Předpokládají například, že se na trhu okamžitě objeví řada odlišných přileb pro virtuální realitu. Ve skutečnosti jich však vzniká jen několik.

„My si myslíme, že prvních pět let bude šílenství a připravujeme firmu na to, abychom v tom blázinci dokázali uspět,“ vysvětluje ředitel studia.

Letošní rok tak pro CCP Games probíhá podle očekávání. Pro platformu je to rok pomalého růstu a postupného získávání respektu.

Autor:




Nejčtenější

Layton's Mystery Journey
Nová hrdinka, stará a dobrá hratelnost. Recenze Layton's Mystery Journey

Další díl z hádankářské série Professor Layton vyměnil hlavního hrdinu za hrdinku, je o něco víc „casual“, jinak ovšem zachovává všechny dobré stěžejní prvky....  celý článek

Naughty Dog
Herní vývojář nařkl svého zaměstnavatele ze sexuálního obtěžování

Ani videoherní průmysl není osvobozen od kauz sexuálního obtěžování. Vývojář David Ballard zveřejnil nařčení, že byl v prestižním studiu Naughty Dog vystaven...  celý článek

Cuphead
RECENZE: Nesnesete pomyšlení na to, že prohráváte? Cuphead není pro vás

Kdyby ve 30. letech existovaly videohry, určitě by byly dvourozměrné a zatraceně těžké. Stejně jako Cuphead.  celý článek

Hajime Taniguchi aka Tokido
Na každém detailu záleží. Profík sedí přesně 80 centimetrů od obrazovky

Legendární hráč vystupující pod přezdívkou Tokido pobavil na turnaji všechny přihlížející, když vytáhl z kapsy metr a odměřil si ideální vzdálenost od...  celý článek

The Evil Within 2
Hororová událost roku. Recenze The Evil Within 2

Tvůrce série Resident Evil nám servíruje další výpravný a skvěle hratelný horor, který nadchne i příznivce her Silent Hill nebo Dead Space. Pro fanoušky žánru...  celý článek

Další z rubriky

Blizzcon 2017 - bonusové in-game předměty
Koupíte si virtuální lístek na Blizzcon? Získáte tyto in-game předměty

Blizzcon je svátek všech fandů her od Blizzardu, který letos poběží od 3. do 4. listopadu. Podívejte se, jaké předměty do her získají majitelé virtuální...  celý článek

Clash Royale
V Clash Royale je nový režim, zmizely však truhly zdarma

Vyšla dosud největší obsahová aktualizace mobilní pay 2 win strategie Clash Royale.  celý článek

Cyberpunk 2077
Práce v naší firmě není pro každého, brání se autoři Zaklínače nařčením

Firma CD Projekt Red nečekaně zareagovala na vlnu kritiky, která se na internetu objevila od údajných bývalých zaměstnanců.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.