Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Puma Street Soccer

  10:51aktualizováno  30. ledna 2000 10:54
Puma Street Soccer
Puma Street Soccer
Před chvilkou jsem zažil šílené chvilky. Hrál jsem demoverzi na jeden fotbal zaregistrovaný značkou Puma. Otřesen - jinak se můj stav nedá popsat. Ale bože proč? Tak to si počtete.

Pařanský deník, 24. května 1999: Dnes jsem se stavil pro stáhnuté demo nějakého fotbalu od Pumy. Sám jsem zvědav jak toto dopadne. Po instalaci vcelku velkého dema (60 Mb instalační soubory, 63 Mb PO instalaci) jsem spustil danou hru. Zjistil jsem, že v demo nemůžu ovlivnit nijak grafické nastavení či herní nastavení, jediná věc o které by se takto podobně dalo zmínit je hudba. Menu nám sice ukazuje velké množství různých možností, funguje pouze nová hra a v dalším menu zápas. Po nesmyslném a zpomalujícím menu, kde jsem také navštívil výběr týmů (samozřejmě že jsem si jiný vybrat nemohl) a výběr plochy (nechce se mi opakovat předchozí tabulka), nad kterými jsem strávil pár minut hledáním něčeho, čím bych se dostal na další obrazovku. Narazil jsem na malinkatou skvrnu (ona to možná ani skvrna nebyla, kdo to má ale poznat) na kterou jsem najel myšítkem a stiskl ho. A přece to funguje... Další náročná obrazovka byla do modra zabarvená a bylo ta, všude Puma Street Soccer jsem zatvrdl u nápisu loading. Po úspěšně dlouhém čekání se na mě ukázala tabulka, kde bylo ovládání. Stiskl jsem pravou šipku jako že chci hrát za Anglii a výsledek se hned dostavil - nápis CPU se změnil na obrázek klávesnice. ENTER. Nic. ENTER, ENTER, ENTER, ENTER. Nic, nic, nic, nic. Promačkal jsem celou klávesnici a stále NIC! Huh, pro dnešek končím, jdu hrát Baldur's Gate.

Puma Street Soccer

Pařanský deník, 28. května 1999: S velkou nechutí se vracím k tomu šílenému fotbalu, kde jsem zakysl na 89. obrazovce. Zkušeně probíhám veškerými nástrahami, na které jsem si při minulé návštěvě zvykl. Dostávám se na nejzapeklitější obrazovku, ta tabulka s ovládáním.

Pařanský deník, 28. května 1999, o pár minut později: Nebudu komentovat posledních pár minut vzhledem k tomu, že by tento článek mohl někdo mladší osmnácti číst. Levé tlachátko myši!!! Vy parchanti, cokoliv by mě napadlo, jen tohle ne. No nic, na další obrazovce něco podobného, tam byla tabulka na které stalo Friendly Match. Levým tlachátkem jsem to oddělal a zjistil jsem, že už se dokonce hraje!!! Tak tohle byl první úspěch hry, dosáhl jsem začátku. Moji pozornost zabrali dvě věci - pod jedním hráčem v bílém drese byl nádherně renderovaný kosočtverec (rozhodně mnohem hezčí než všechno okolo) a ještě nahoře se hýbalo něco žlutého. Hrozně mi to připomínalo zaměřovač z Rainbow Six. He, co už se nějak hraje, jééé, óóóóóóó.

Pařanský deník, 28. května 1999, pozdě v noci: Přemístil jsem se do reálu a tak Vám mohu v NEklidu popovídat o hře. Po nečekaně rychlém pobíhání po hřišti jsem zjistil čím nahrávám. Zajímavé bylo, že stejnou klávesou jsem i střílel. Puma Street Soccer Při zmáčknutí se stalo, že hráč nahrál (teda tak se to stalo na každý druhý pokus!) a po delším držení hráč vystřelí ve směru kde stojíte, tedy přímo před sebe. Je tu ješě jedna zajímavá věc - když máte klávesu zmáčknutou, nemůžete kličkovat. Zkuste pak běžet přesně před brankou, vyhýbat se protihráčům a držet minimálně tři sekundy klávesu... Po další, hodně dlouhé době se mi podařilo zjistit další ovládací klávesu, tentokrát na obírání míče. No shrneme ovládání: Ve hře NIKDE není vypsáno, k demu není ani read-me, proto musíte složité ovládání zjišťovat sami, ovládání je jinak zastaralé a nedá se s ním kombinovat kvůli četným chybám.

Autoři hry nemohli přijít na to, jak zvýšit AI protihráčů a tak udělali krok, který je vůči hráčům velice nevýhodný - družstvo počítače je silnější a prostě lepší. Gól se Vám nepodaří vsítit jak kvůli tomuto aspektu, tak kvůli neschopnosti vhodně umístit kameru. Žádná z předdefinovaných kamer ani trochu nevyhovuje. Pokud by jsme se zde měli rozepisovat o dalších aspektech jako je například grafika či ozvučení, myslím, že by to stejně nikdo nečetl. Nechávám to proto na dalšímu ubožákovi, který bude psát recenzi. (to ještě nevíš, že za tak krásné preview to budeš ty :o) - by Vreco)

Autor:




Nejčtenější

Naughty Dog
Herní vývojář nařkl svého zaměstnavatele ze sexuálního obtěžování

Ani videoherní průmysl není osvobozen od kauz sexuálního obtěžování. Vývojář David Ballard zveřejnil nařčení, že byl v prestižním studiu Naughty Dog vystaven...  celý článek

Cyberpunk 2077
Práce v naší firmě není pro každého, brání se autoři Zaklínače nařčením

Firma CD Projekt Red nečekaně zareagovala na vlnu kritiky, která se na internetu objevila od údajných bývalých zaměstnanců.  celý článek

Porsche v Gran Turismo Sport
Unikátní edice Gran Turisma s opravdovým autem se už prodala

Jediný kus sběratelské edice závodního Gran Turisma, která mimo jiné obsahovala i skutečné závodní auto, se prodal vskutku rychle. A to navzdory ceně...  celý článek

Oficiálně neoznámená StarWars hra od Visceral Games
Herní Star Wars v potížích. Electronic Arts zavřeli studio Visceral

Autoři Dead Space už žádnou hru pod značkou Visceral Games nevytvoří. Slibovaná příběhová hra ze světa Star Wars, na které studio poslední roky pracovalo, bude...  celý článek

The Evil Within 2
Hororová událost roku. Recenze The Evil Within 2

Tvůrce série Resident Evil nám servíruje další výpravný a skvěle hratelný horor, který nadchne i příznivce her Silent Hill nebo Dead Space. Pro fanoušky žánru...  celý článek

Další z rubriky

Assassin’s Creed: Origins
První dojmy: nový Assassin’s Creed mnohé naštve, ale hraje se skvěle

Vydali jsme se do Londýna podívat se, jak se povedl restart už poněkud vyčpělé série Assassin’s Creed. Všechny fanoušky můžeme uklidnit, Origins jsou přesně...  celý článek

Assassin’s Creed: Origins
Královna Kleopatra a zrození asasínů. Velký speciál o Assassin’s Creed: Origins

Že letošní Assassin’s Creed bude zasazen do starověkého Egypta, nebylo žádným tajemstvím. Oficiální oznámení uskutečněné v rámci herního svátku E3 však...  celý článek

Ghost Recon: Wildlands
Další průšvih na spadnutí? Ghost Recon: Wildlands působí rozpačitě

O víkendu jsme se věnovali uzavřené betě očekávané střílečky Ghost Recon: Wildlands od Ubisoftu. Ale možná jsme se radši měli jít koulovat.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.