Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Quake oslavil dvacet let. Obrázky odhalily vzhled pracovní verze

  10:10aktualizováno  10:10

Akční klasika Quake původně vůbec neměla být střílečkou. Titul svou existenci začínal jako hra na hrdiny, původní koncept však byl příliš velkolepý, a vývojáři projekt přepracovali na frenetickou akci. Proto ostatně řada úrovní využívá gotickou stylizaci a ve hře bojujete například s rytíři.

Návrhář John Romero v rámci oslav 20 let Quake zveřejnil obrázky z raných fází vývoje. Spatřit tak můžete například draka, který se ve finální verzi neobjevil. Součástí příspěvku na Romerově webu je také textový dokument z 22. října 1995, který shrnuje tehdejší informace o konceptech a návrhu hry.

Obrázky z vývoje prvního dílu Quake
Obrázky z vývoje prvního dílu Quake
Obrázky z vývoje prvního dílu Quake

Obrázky z vývoje prvního dílu Quake

Autor:


Témata: dokument, John Romero

Nejčtenější

Jaké porno se líbí hráčům videoher: s Pokémony, D.Va a Mileenou

PornHub cílí i na hráče. A hráčky.

Koukají na porno více hráči na Xboxu, nebo Playstationu? A jakou postavu z videoher by lidé nejraději viděli svlečenou?

Vývojář po 27 letech odpustil fanouškovi, který upirátil jeho hru

Richard Garriott na fotografii z roku 1992, z archivu firmy Origin.

Při vzpomínání na staré dobré herní časy se Joshua Dudley na Twitteru přiznal k tomu, že miloval šestý díl série...



Nejočekávanější akční hry roku 2018

Far Cry 5

Největší žně letos budou mít, alespoň co se her týče, fandové akcí. Pojďme se podívat na první várku těch...

Engine Unity v novém demu ukazuje, jak by hry mohly vypadat za pár let

Technologické demo enginu Unity Book of the Dead

Vývoj jde dopředu a hry jsou čím dál hezčí. Nová ukázka z enginu Unity sice dnes vypadá téměř nereálně, ale představte...

Jaký je váš největší herní rest?

The Last of Us Remastered

Jaký je váš největší herní rest, ať už z minulosti, nebo současnosti? Napište nám do diskuze pod článkem.

Najdete na iDNES.cz