RealGirls Strip Poker - nahota na prodej

• 12
Svlékací verze pokeru jsou takovým průvodcem počítačovou historií. Pokrok v technologii umožňuje stvořit v počítači lepé děvy jako živé. Nechcete si také jednu svléknout? Já jsem je připravil o šaty všechny a o tom, jestli to vůbec stálo za tu námahu, se dočtete v naší recenzi. Vítejte ve světě hazardu a krásných žen.

Strip Poker Hra, která má v názvu Strip, na devadesát šest procent zaujme každého chlapa. Hry s příchutí erotiky prostě máme rádi a svědčí o tom i dosud nepřekonaný počet přístupů na článek o hře Erotic Island, přestože to nakonec byl neuvěřitelný propadák. Ostatně právě Strip Poker je dodnes asi nejslavnější erotickou hrou. Teď myslím ten původní, který grafickou nedokonalost nahrazoval novostí takového druhu zábavy. Byli jsme tehdy ještě velmi mladí.

Pravidla pokeru se s časem naštěstí nemění, ale na nových strojích už přeci jen ty staré dobré verze strip pokeru nechodí. To je poměrně dobrý důvod, proč přijít s novou hrou na toto téma. Real Girls Strip Poker je tedy pokusem vyrovnat se klasice a ukojit dvě mužské touhy: touhu po výhře, hazardu a touhu po krásných dívkách, po sexu. Určitě si už sami představujete ten boj mezi vámi a děvčaty. Boj dívek se studem a jejich hráčskou vášní, která je po prohře všech peněz nutí prodat část svého oděvu za dalších sto dolarů. Vidíte před očima, jak pomalu pod sukní rolují kalhotky ke kolenům, aby je poté nervózně odkoply stranou. Chcete? Vážně chcete? Až do naha?

Nebojte, dočkáte se. Samotné herní cédéčko vám nabídne čtyři "kamarádky", které jsou svolné dát si s vámi partičku pokru o peníze. Hrát můžete buď s jednou nebo se dvěma děvčaty zároveň, více by se vám jich nevešlo do zorného pole. Po výběru soupeřek se jen pohodlně posadíte na koberec, krásky před vás Strip Poker a začnete hrát. Pravidla pokeru vás učit snad nemusím, najdete je určitě někde na internetu a když na to tak myslím, tak i přímo ve hře je nápověda, která vám prozradí, jaké karty je dobré mít v ruce. Pokud budete hrát chytře nebo spíš budete mít štěstí, jistě brzy soupeřky přivedete na mizinu a přinutíte je, aby svlékly další kousek oblečení.

Abyste se při čekání na správnou kartu tak úplně nenudili, máte tři možnosti, jak si ukrátit dlouhou chvíli. Ne, nemyslíme masturbaci. Místo toho můžete dívce nabídnout pivo a bavit se její stoupající opilostí nebo se naopak urazit, když odmítne. Alkohol v krvi navíc může ovlivnit rozhodovací schopnosti dívek. Další možností je osahávání, ale to je vhodné kombinovat až s určitým stádiem opilosti, i když virtuální pohlavek zas tolik nebolí. Pokud si opravdu troufáte, můžete začít tu slečnu na monitoru i olizovat, ale jenom virtuálně, jinak byste mohli dostat pěknou pecku díky elektrostatickému výboji. Až se vám podaří svléknout "svlečnu" do Evina roucha, přibude vám ještě jedna hračka, pohled lupou. Děvčata si vás prostě pustí trochu blíž k tělu a trochu se sama se sebou pomazlí nebo alespoň pronesou nějakou úžasně svůdnou větu o tom, že si s vámi rády zase někdy zahrají.

Až sem to vlastně vůbec nezní špatně. Jenže není všechno zlato, co se třpytí. Real Girls Strip Poker jsou hrou, která měla potenciál být kvalitní zábavou. Ten potenciál ale promrhla hned na několika frontách. Asi jste si už všimli, že s obrázky kolem recenze není něco v pořádku. Bílé obdélníky působí poněkud Strip Poker rušivě, a hlavně to vypadá, jako by ve hře snad ani žádné dívky nebyly. Ale jsou. Jen nějaký génius ve společnosti Pokai Software si totiž usmyslel, že opravdové dívky budou ve hře představovat videoklipy ve formátu Quicktime. Správně, zrada! Nemám celkem nic proti společnosti Apple, i když jsou chvíle, kdy bych pracovního iMaca nejraději vyhodil z okna. Proti použití videí ve formátu quicktime v recenzované hře mám však hned několik argumentů. Tím prvním je fakt, že na konfiguraci s Geforce2MX a Windows XP Pro po skončení videa zůstane na obrazovce místo posledního snímku bílý obdélník, což působí velice rušivě. A to nemluvím o tom, že jsem místo instalace Quicktime na CD musel stáhnout novější verzi z webové stránky Applu a posléze jí ještě přeinstalovat s volbou full install. A to pomíjím mé zhnusení nad nutností instalovat na počítač další zbytečný kus software (neplatí pro Macy, na kterých hra funguje také). Druhým argumentem je mizerné rozlišení videí a tím i celé hry. K čemu mi je monitor zvládající bez obtíží rozlišení 1600x1200, když hra běží v malém okně zvíci 640x480? Třetím problémem spojeným s volbou technologie je fakt, že se koťátka až příliš často opakují. Stále ty stejné animace, stále ty samé řeči...

Když už jsme u těch řečí. Některé průpovídky vašich protihráček jsou skutečně komické. Nejlepší je, když dívku svléknete do kalhotek, následně prohrajete dva dolary a ona začne jásat, jak snadná výhra to byla a jak z ní tímhle způsobem dostanete další kousek oblečení jen těžko. Ani samotná herní inteligence dívek není nijak vysoká. Blafovat neumí a svléknout je jen otázkou investovaného času. Jediné, co si snad v oblasti hratelnosti zaslouží pochvalu jsou skrytá videa, ke kterým se dostanete, Strip Poker pokud úplně nahé dívce nabídnete ve správném pořadí všechny čtyři hračky. Pokud vás to skutečně zajímá, na webových stránkách http://www.pokai.com/rgsp/rgspfaq.html najdete seznam těchto "sexyfatalit".

Když už jsme probral inteligenci dívek, asi by se slušelo zhodnotit i jejich jiné kvality. No, není to žádná sláva. Neříkám, že jde o ošklivé dámy, ale nemohu se zbavit dojmu, že jde o osoby poněkud odkvetlé. A rozhodně to nejsou žádné sexbomby, spíš takový ten typ americké "housewife". Inu, někdo to rád starší. K dispozici jsou kromě dívek dodávaných přímo ve hře i dalších osm na dvou CD. Na jednom z přídavků najdete kromě těch obyčejných děvčat ze sousedství také dominu Racquel. Pokud vás bere latex, je to pro vás jasná volba, jen ji nezkoušejte osahávat. Překvapivě, za každé cd s dívkami navíc budete muset zaplatit zvlášť. S distribucí v Čechách se zatím podle našich informací nepočítá, možností je objednání přes internet. Problém je jinde: cena hry se čtyřmi dívkami je 45 USD. Za každý "opponent pack" zaplatíte dalších 25 babek. Když to zjednoduším, pravděpodobně je lepší využít těchto financí přímočařejším způsobem a v nějakém příjemném klubu se podívat na reálný striptýz.

RealGirls Strip Poker
Výrobce: Pokai Software
Vydavatel: Pokai Software
Distribuce v ČR: není rozhodnuto
Minimální konfigurace: procesor 150 MHz, 32 MB RAM
Doporučená konfigurace: procesor 500 MHz, 128 MB RAM
Verdikt: Já měl Strippoker rád. Vážně jsem rád hrával karty s lepými děvami na počítači, jenže to už je pár let zpátky. Tahle hra se ale té staré nevyrovná, tudíž je úplně zbytečná a zaslouží opovržení. Pokud jste mlád, pln života a bez milostných zkušeností: give it a try.
Hodnocení 40%