Red Alert: Jak to všechno vlastně začalo

Red AlertMagazín PC Gamer se před vydáním RTS Red Alert 3 rozhodl zjistit, jak to vlastně s úplným počátkem série C&C: Red Alert bylo. Westwood Studios, které C&C začaly, sice již neexistují, ale podařilo se mu promluvit si s tehdejším designérem hry Adamem Isgreenem. "Na ten nápad přišel Brett Sperry. Měli jsme hotový engine a chtěli jsme lehce vydělat peníze tím, že na něm uděláme hru z období 2. světové války. Ale jak jsme nad tím seděli, říkali jsme si, že to nikoho nebude bavit, hra, kde bude nutné zásobování palivem a zkrátka příliš realismu. A tak jsme se rozhodli použít i celou filosofii C&C. A to je vlastně úplný počátek Red Alertu." Kdepak iluze o touze týmu vytvořit alternativní historii, motivací bylo co nejsnadněji vydělat peníze :-)

Zdroj: pcgamer