Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Reklama na BonusWebu - ukažte co umíte!

  12:15aktualizováno  18. ledna 2002 1:19
Podmínky a ceny reklamy na stránkách herního magazínu BonusWeb platné od 1. ledna 2001.

Reklama na serverech Mobil.cz, BonusWeb.cz a dalších projektech naší společnosti je nejefektivnější cestou, jak cíleně oslovit velkou skupinu uživatelů internetu.

Podle výsledků výzkumu společnosti ARBOmedia z podzimu 2000 je typickým čtenářem Mobil serveru muž mezi 18 a 30 lety s nadprůměrným příjmem (okolo 20.000,- Kč měsíčně) a s nadprůměrným, obvykle vysokoškolským vzděláním. Čtenář zpravodajského serveru BonusWeb, který se zaměřuje na herní software a hardware, je v průměru mladší (15 - 28 let) a jeho příjem se pohybuje mezi 15.000,- a 18 .000,- Kč měsíčně.

Reklama na serverech společnosti Mobil Media a.s. je vhodná jak pro cílené kampaně zaměřené na prodej konkrétních produktů, tak na zvyšování a udržování povědomí o značce („brandu“) vaší firmy nebo produktu. Zavolejte nám nebo pošlete e-mail a dohodněte si konkrétní podmínky reklamy. Osobní přístup, lákavé množstevní slevy včetně kumulace objemů za jednotlivé servery a reklamní kampaně na klíč nabízí obchodní oddělení společnosti Mobil Media a.s.

Podmínky a ceny reklamy pro server BonusWeb.cz platné od 1. ledna 2002

Reklamní prostor je na BonusWebu dělen do několika částí odlišených rozměrem reklamního pruhu i systémem plateb, který je na reklamní pruh aplikován.

Full Banner
Nejžádanější velikost reklamního pruhu 468 x 60 bodů v horní pozici stránky vždy viditelná ihned po jejím načtení, mnohdy ještě před načtením samotného textu, bude i nadále prodávána výhradně podle počtu shlédnutí - impresí. Tento systém inzerentovi dovolí velmi přesně naplánovat, jak velkou skupinu lidí a jak intenzivně ji chce oslovit. U systému podle počtu impresí není také důvodem dělit reklamní balíky podle toho, zda je pruh vystaven na hlavních stránkách či na méně navštěvovaných stranách - reklamní software počítá skutečné zobrazení reklamního pruhu. Zákazník tak vždy dostane přesně to, co si zaplatil.

Jednotná cena za 1 000 shlédnutí je 590,- Kč bez DPH

Lze nakoupit libovolné množství impresí s tím, že minimum představuje 10 000 impresí reklamního pruhu. My Doporučujeme dva reklamní modely, kde reklama méně intensivní představuje objem 100 000 impresí na měsíc a reklama intensivní 300 000 impresí na měsíc. Toto doporučení vychází z našeho delšího studia počtu shlédnutých stránek, rozsahu naší čtenářské základny - sledováno je optimální rozložení reklamního pruhu v průběhu měsíce.

Reklamní pruhy 468 x 60 bodů mají maximální přípustnou velikost 20 KB. Tyto jsme schopni vám připravit, výroba reklamního pruhu stojí 1 000 Kč, vřazení zákazníkem dodaného reklamního pruhu zákazníkem je zdarma. U objednávek nad 20 000 Kč je v ceně jeden reklamní pruh. Kromě klasických obrázkových gifů je samozřejmostí také podpora tzv. richmedia bannerů, čili flashových i javascriptových reklamních pruhů.

Doporučujeme velmi důrazně, aby byl pro každý týden reklamní kampaně dodán nový reklamní pruh - účinnost reklamního pruhu po týdnu značně klesá.

V ceně je e-mailový report s výsledky reklamní kampaně doručený na předem udanou e-mailovou adresu - ten je rozesílán každý den nebo v termínech dle dohody. Součástí vyhodnocení reklamní kampaně jsou stránky poskytující informace o průběhu a účinnosti reklamní kampaně.

Square Banner
Stále oblíbenější reklamní proužek o velikosti 125 x 125 bodů umístěný ve střední pozici úvodní stránky BonusWebu a jeho jednotlivých sekcí a v horní pozici článkových stránek vybraných sekcí na BonusWebu. Tento systém inzerentovi dovolí velmi přesně naplánovat, jak velkou skupinu lidí a jak intenzivně ji chce oslovit. Zákazník tak vždy dostane přesně to, co si zaplatil.

Jednotná cena za 1 000 shlédnutí je 450,- Kč bez DPH

Tohoto banneru lze nakoupit, podobně jako v předchozím případě, libovolné množství impresí s tím, že minimum představuje 10 000 impresí reklamního pruhu.

Reklamní pruhy 125 x 125 bodů mají maximální přípustnou velikost 8 KB. Tyto jsme schopni vám připravit, výroba reklamního pruhu stojí 500 Kč, vřazení zákazníkem dodaného reklamního pruhu zákazníkem je zdarma. U objednávek nad 12 000 Kč je v ceně jeden reklamní pruh. Kromě klasických obrázkových gifů je samozřejmostí také podpora tzv. richmedia bannerů, čili flashových i javascriptových reklamních pruhů.

Super Banner
Representativní inzerce vhodná pro image reklamu či systematickou prezentaci určitého produktu. Jedná se tedy o jeden z pěti měnících se pruhů na každe straně BonusWebu vlevo pod menu. Cena Super banneru 100x180 bodů je počítána podle délky reklamní kampaně následovně:

  • 30 000 Kč při délce trvání kampaně 1 měsíc a více (cena je uváděna za jeden kalendářní měsíc)
  • 17 000 Kč při délce trvání kampaně 2 týdny
  • 9 900 Kč při délce trvání kampaně 1 týden

  • Výroba reklamního odkazu stojí 500 Kč. Součástí ceny je on-line vyhodnocení na našich stránkách.

    MaxiProfil banner
    Reklamní tlačítko 210 x 50 bodů na titulní stránce viditelné vždy (čili nerotující v jedné pozici s reklamním proužkem jiné společnosti) v měsíční ceně závislé na délce reklamní kampaně, která činí:

  • 35 000 Kč při objednávce reklamní kampaně na 1-2 měsíce
  • 33 000 Kč při objednávce reklamní kampaně na 3-5 měsíců
  • 30 000 Kč při objednávce reklamní kampaně na 6 a více měsíců

  • Součástí je on-line vyhodnocení reklamy na našich stránkách a emailový report. Výroba jednoho tlačítka stojí 500 Kč. Tato reklama je vhodná pro první seznámení s internetem nebo jako laciná upoutávka na zajímavou akci typu okamžitá sleva atd.

    Další reklamní formáty
    Kompletní seznam námi nabízených reklamních ploch včetně platného ceníku naleznete na této stránce.

    Jak postupovat při zájmu o reklamu?

    1. Vyberte si reklamní kit, který vyhovuje vašemu zájmu - v případě Master kitu také zauvažujte, kolik čtenářů je třeba oslovit nebo kolik peněz hodláte uvolnit.
    2. Kontaktujte nás, zda je ve vámi vybraném termínu zvolená kapacita zobrazení reklamy volná.
    3. Zvažte, zda jste schopni připravit reklamní pruh a připravte jej, nebo jej objednejte u nás.

    Pro uskutečnění reklamy potřebujeme znát:

    • reklamní pruh,
    • adresu, na kterou má směřovat,
    • časový harmonogram reklamy,
    • vaši e-mailovou adresu,
    • fakturační údaje pro vystavení daňového dokladu.

    Neváhejte nás kdykoliv kontaktovat: reklama@mobil.cz, tel: 02-96309092, fax: 02-96309091

  • Ondřej Turek, GSM: 0603-409445, email: Ondrej.Turek@mobil.cz
  • Jana Lidická, GSM: 0603-243562, email: Jana.Lidicka@mobil.cz
  • Jiří Sívek, GSM: 0606-218051, email: Jiri.Sivek@mobil.cz

    Ceny za inzerci jsou uváděny bez DPH! Tento ceník je platný od 1. ledna 2001.

  • Autor:


    Témata: seznámení, software


    Nejčtenější

    Mafia: The City of Lost Heaven
    Legendární první Mafia je opět v digitální distribuci

    Fanoušci nejpopulárnější české hry všech dob si konečně zase mohou koupit její digitální kopii.  celý článek

    Oficiálně neoznámená StarWars hra od Visceral Games
    Herní Star Wars v potížích. Electronic Arts zavřeli studio Visceral

    Autoři Dead Space už žádnou hru pod značkou Visceral Games nevytvoří. Slibovaná příběhová hra ze světa Star Wars, na které studio poslední roky pracovalo, bude...  celý článek

    Porsche v Gran Turismo Sport
    Unikátní edice Gran Turisma s opravdovým autem se už prodala

    Jediný kus sběratelské edice závodního Gran Turisma, která mimo jiné obsahovala i skutečné závodní auto, se prodal vskutku rychle. A to navzdory ceně...  celý článek

    Grand Theft Auto 5
    Jakým typem hráče jste?

    Stejně jako se hry dělí do mnoha různých žárů, z nichž každý má svoje specifické publikum, dělí se do kategorií i hráči. Vzájemné nepochopení těchto skupin pak...  celý článek

    The Orange Box
    Risk, který vyšel. Legendární The Orange Box oslavil desáté narozeniny

    Už je to deset let, co vyšel slavný The Orange Box od firmy Valve. Nápad vydat tři nové, zcela odlišné hry v jedné krabici, byl sice na první pohled šílený,...  celý článek

    Další z rubriky

    Wolfenstein II: New Colossus
    Šest nejočekávanějších her, které vycházejí v říjnu

    Říjen bude dobrý měsíc. Alespoň z pohledu fandů videoher, kterým už tradičně začínají Vánoce předčasně. Pro svého favorita nezapomeňte hlasovat pod článkem v...  celý článek

    Ovládání Oculus Touch v akci
    Autor Oculus Riftu chce robotickou ruku pro porno ve virtuální realitě

    Ve zvláštním diskusním pořadu se zakladatel firmy Oculus Rift, mladý kontroverzní miliardář Palmer Luckey, rozhovořil o tom, že budoucnost virtuální reality je...  celý článek

    Tracer z Overwatche
    Blíží se sportovní revoluce? Vše, co víme o chystané lize v Overwatch

    Již letos v prosinci začne zřejmě největší událost v historii progamingu. Blizzard spustí úvodní sezonu ligy ve hře Overwatch, která by časem mohla konkurovat...  celý článek

    Akční letáky
    Akční letáky

    Všechny akční letáky na jednom místě!

    Najdete na iDNES.cz



    mobilní verze
    © 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
    Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.