Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Reklama na Call of Duty vyděsila britské děti. Rodič si stěžoval

aktualizováno 
Televizní propagace střílečky Modern Warfare 3 prý u dětí vyvolala šok. Ty totiž nebyly schopné rozlišit, že jde o reklamu, a válečné záběry z New Yorku či Londýna tak považovaly za skutečnost. Nevhodný vysílací čas pak na základě stížnosti potvrdila agentura Advertising Standards Authority, placená přímo reklamním průmyslem.

Call of Duty: Modern Warfare 3

Reklama se na obrazovce televize Sky Sports 1 objevila loni 6. listopadu během fotbalového zápasu anglické Premier League. Podle britského Eurogameru pak jeden z diváků oznámil, že propagace vyděsila jeho dvě děti ve věku dvou a čtyř let. Reklama ostatně měla povolené vysílání jen během programů, které nejsou určené či nesousedí s pořady pro lidi mladší šestnácti let.

Propagace zobrazuje útok na různá města, ve kterých se pohybuje i bojová technika. "Svět, který jste znali, je pryč. Jak daleko zajdete, abyste ho vrátili zpět?" doprovází obraz hřímající hlas. Poté však následuje pobídka k předobjednání hry a logo s věkovým doporučením pro hráče starší sedmnácti let.

Vydavatelská společnost Activision prohlásila, že zařazení reklamy do vysílání fotbalového zápasu splňuje podmínky pro její vysílání. Agentura Advertising Standards Authority však krok vnímala jako nepatřičný.

"Ačkoliv jsme zaznamenali, že reklama proběhla pouze během fotbalového zápasu, dospěli jsme k názoru, že vysílání během dne bylo nevhodné," napsala agentura. Reklama se tak již nikdy nesmí vysílat před půl osmou večer.

Autor:


Témata: Call of Duty


Nejčtenější

Call of Duty: WWII
Američan na webu prodával kradené kopie Call of Duty: WW2

V americké Indianě byl zatčen muž za přeprodávání fyzických kopií dosud nevydané hry Call of Duty: WWII.  celý článek

Porsche v Gran Turismo Sport
Unikátní edice Gran Turisma s opravdovým autem se už prodala

Jediný kus sběratelské edice závodního Gran Turisma, která mimo jiné obsahovala i skutečné závodní auto, se prodal vskutku rychle. A to navzdory ceně...  celý článek

Grand Theft Auto 5
Jakým typem hráče jste?

Stejně jako se hry dělí do mnoha různých žárů, z nichž každý má svoje specifické publikum, dělí se do kategorií i hráči. Vzájemné nepochopení těchto skupin pak...  celý článek

Fire Emblem Warriors
RECENZE: Ve Fire Emblem Warriors sekáte nepřátele po desítkách najednou

Ve Fire Emblem Warriors budete na bojišti rozsévat smrt jako nepřemožitelný hrdina nebo hrdinka. A to vše umocněné přepálenými animacemi zdrcujících úderů.  celý článek

The Orange Box
Risk, který vyšel. Legendární The Orange Box oslavil desáté narozeniny

Už je to deset let, co vyšel slavný The Orange Box od firmy Valve. Nápad vydat tři nové, zcela odlišné hry v jedné krabici, byl sice na první pohled šílený,...  celý článek

Další z rubriky

Tekken 7
Lidé chtějí tutoriály, ale pak je ani nehrají, říká producent Tekkena

Jak donutit hráče, aby se vaši hru opravdu naučili, když se jim nechce trénovat? Nejlépe speciálním příběhovým módem, myslí si Katsuhiro Harada, producent...  celý článek

Hajime Taniguchi aka Tokido
Na každém detailu záleží. Profík sedí přesně 80 centimetrů od obrazovky

Legendární hráč vystupující pod přezdívkou Tokido pobavil na turnaji všechny přihlížející, když vytáhl z kapsy metr a odměřil si ideální vzdálenost od...  celý článek

Call of Duty: WWII
Američan na webu prodával kradené kopie Call of Duty: WW2

V americké Indianě byl zatčen muž za přeprodávání fyzických kopií dosud nevydané hry Call of Duty: WWII.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.