Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Autoři Maxe Payna a Alana Wakea pracují na dvou hrách, na E3 je neodhalí

  18:14aktualizováno  18:14
Přijetí jejich nejnovější hry Quantum Break bylo spíše vlažné, vývojáři z Remedy Entertainment však chystají další dva tituly. Minimálně jeden z nich je novou značkou a společnost nevylučuje ani pokračování příběhů Alana Wakea.

Společným znakem obou projektů však bude děj, který v nich bude hrát prim. Tvůrci se prý nechtějí nechat strhnout stávajícími trendy, kvůli kterým řada zavedených studií inklinuje k vývoji síťových her.

„Musíme se zlepšit v přidávání nových prvků a lépe odhadovat směřování trhu i to, co lidé chtějí hrát. Poznatky pak musíme zapracovat do příběhových zážitků, jejichž tvorbou jsme se proslavili,“ řekl pro server Polygon šéf PR Thomas Puha.

Firma v současnosti zaměstnává 130 lidí, a může tak pracovat na větším počtu titulů zároveň. „Konečně máme dva týmy, což pro Remedy byl dlouhodobý cíl,“ tvrdí obchodní ředitel Johannes Paloheimo.

Quantum Break
Quantum Break
Quantum Break

Quantum Break

„Nechceme s vývojem hry trávit pět let. Přerod na studio o dvou týmech byl dlouhý proces, ale nyní můžeme vyvíjet rychleji větší počet her,“ tvrdí Paloheimo.

Studio však detaily o projektech prozrazovat nechce. Načasování prý závisí na vydavatelích a minimálně na jednom z projektů spolupracuje s novým partnerem. Hlavním vydavatelem her od Remedy byl přitom dlouhodobě Microsoft. Nejnovější Quantum Break proto vyšel jen pro PC a Xbox One.

Studio navíc pro Quantum Break vytvořilo vlastní engine Northligth, který chce využít i pro další projekty. A i ty mají být zaměřené především na příběhovou složku.

Alan Wake

Alan Wake

Takové rozhodnutí však pro společnost představuje výzvu. Vývoj titulů pro jednoho hráče je totiž časově náročný a herní doba přitom bývá krátká. Studio proto musí hledat kreativní způsoby, jak zážitky prodloužit.

Prvním krokem v tomto ohledu byl Quantum Break, kde příběh lze ovlivňovat svými rozhodnutími. Titul díky tomu mohl lákat k opakovanému hraní.

Na informace o nových hrách od Remedy si však bude ještě třeba počkat. Vývojáři popřeli, že by je odhalili na akcích E3 a Gamescom.

Autor:



Nejčtenější

Jaké porno se líbí hráčům videoher: s Pokémony, D.Va a Mileenou

PornHub cílí i na hráče. A hráčky.

Koukají na porno více hráči na Xboxu, nebo Playstationu? A jakou postavu z videoher by lidé nejraději viděli svlečenou?

Zítra se probudíte ve hře, kterou jste hráli naposledy. Jak moc v háji jste?

Red Dead Redemption

Představte si, že se zítra probudíte ve hře, kterou jste hráli naposledy. Jak moc v háji jste? Nemáte přitom žádné...



Nejočekávanější akční hry roku 2018

Far Cry 5

Největší žně letos budou mít, alespoň co se her týče, fandové akcí. Pojďme se podívat na první várku těch...

Engine Unity v novém demu ukazuje, jak by hry mohly vypadat za pár let

Technologické demo enginu Unity Book of the Dead

Vývoj jde dopředu a hry jsou čím dál hezčí. Nová ukázka z enginu Unity sice dnes vypadá téměř nereálně, ale představte...

Jaký je váš největší herní rest?

The Last of Us Remastered

Jaký je váš největší herní rest, ať už z minulosti, nebo současnosti? Napište nám do diskuze pod článkem.

Další z rubriky

Engine Unity v novém demu ukazuje, jak by hry mohly vypadat za pár let

Technologické demo enginu Unity Book of the Dead

Vývoj jde dopředu a hry jsou čím dál hezčí. Nová ukázka z enginu Unity sice dnes vypadá téměř nereálně, ale představte...

Další skandál pro studio Quantic Dream. Prý zavírá oči před sexismem

Detroit: Become Human

Zaměstnanci francouzského studia Quantic Dream, které pracuje na netrpělivě očekávané hře Detroit, si interní poštou...

Remasterovaná Age of Empires vyjde už příští měsíc

Age of Empires: Defintive Edition

Kultovní strategie se po dvaceti letech od vydání již brzy vrátí. Defintive Edition nabídne kromě notně vylepšené...

Najdete na iDNES.cz