Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Autoři Maxe Payna a Alana Wakea pracují na dvou hrách, na E3 je neodhalí

  18:14aktualizováno  18:14
Přijetí jejich nejnovější hry Quantum Break bylo spíše vlažné, vývojáři z Remedy Entertainment však chystají další dva tituly. Minimálně jeden z nich je novou značkou a společnost nevylučuje ani pokračování příběhů Alana Wakea.

Společným znakem obou projektů však bude děj, který v nich bude hrát prim. Tvůrci se prý nechtějí nechat strhnout stávajícími trendy, kvůli kterým řada zavedených studií inklinuje k vývoji síťových her.

„Musíme se zlepšit v přidávání nových prvků a lépe odhadovat směřování trhu i to, co lidé chtějí hrát. Poznatky pak musíme zapracovat do příběhových zážitků, jejichž tvorbou jsme se proslavili,“ řekl pro server Polygon šéf PR Thomas Puha.

Firma v současnosti zaměstnává 130 lidí, a může tak pracovat na větším počtu titulů zároveň. „Konečně máme dva týmy, což pro Remedy byl dlouhodobý cíl,“ tvrdí obchodní ředitel Johannes Paloheimo.

Quantum Break
Quantum Break
Quantum Break

Quantum Break

„Nechceme s vývojem hry trávit pět let. Přerod na studio o dvou týmech byl dlouhý proces, ale nyní můžeme vyvíjet rychleji větší počet her,“ tvrdí Paloheimo.

Studio však detaily o projektech prozrazovat nechce. Načasování prý závisí na vydavatelích a minimálně na jednom z projektů spolupracuje s novým partnerem. Hlavním vydavatelem her od Remedy byl přitom dlouhodobě Microsoft. Nejnovější Quantum Break proto vyšel jen pro PC a Xbox One.

Studio navíc pro Quantum Break vytvořilo vlastní engine Northligth, který chce využít i pro další projekty. A i ty mají být zaměřené především na příběhovou složku.

Alan Wake

Alan Wake

Takové rozhodnutí však pro společnost představuje výzvu. Vývoj titulů pro jednoho hráče je totiž časově náročný a herní doba přitom bývá krátká. Studio proto musí hledat kreativní způsoby, jak zážitky prodloužit.

Prvním krokem v tomto ohledu byl Quantum Break, kde příběh lze ovlivňovat svými rozhodnutími. Titul díky tomu mohl lákat k opakovanému hraní.

Na informace o nových hrách od Remedy si však bude ještě třeba počkat. Vývojáři popřeli, že by je odhalili na akcích E3 a Gamescom.

Autor:



Nejčtenější

Hardcore hra na přežití simuluje pocení, růst svalů i vypadané zuby

SCUM

Online hra SCUM se snaží o maximální realismus. Budete se muset starat i o takové detaily, jakými jsou pocení, množství...

VR Kanojo je zatím nejambicióznější porno hra pro virtuální realitu

VR Kanojo

O spojení virtuální reality a pornografie už se mluví dlouho. Bude japonská podivnost VR Kanojo znamenat průlom, nebo...



Grafická revoluce, nebo zbytečný přepych? Jaké je dnes hraní ve 4K

Final Fantasy XV, Ansel težim

Rozlišení 4K nabízí čtyřnásobný počet detailů oproti dnes běžně rozšířenému FullHD. Jenže abyste v něm vůbec dokázali...

Turnaj o milion dolarů ovlivnil odpojený ovladač

Odpojený ovladač ovlivnil turnaj o milion dolarů

Profesionálnímu hráči hry Halo 5 se odpojil xboxový ovladač v ten nejnevhodnější okamžik. Jeho tým ztratil vedení a...

Bývalý herní závislák radí lidem, jak seknout s videohrami

Cam Adair, zakladatel portálu Game Quitters

Závislost na počítačových hrách je vážná věc. Na první pohled sice není tak nebezpečná jako například drogy, alkohol...

Další z rubriky

VIDEO: Rozbalujeme a zkoušíme stavebnici Labo. Nintendo to s dětmi umí

Testujeme Nintendo Labo

V pátek se začne oficiálně prodávat stavebnice Nintendo Labo, která propojuje výtvory z kartonu s konzolí Switch....

Skvělá strategie Satellite Reign je dočasně zdarma. Připomíná Syndicate

Satellite Reign

Až do sobotní sedmé hodiny večer můžete z obchodu Humble Store zdarma stahovat skvělou akční strategii Satellite Reign....

Po devíti letech od vydání umožňuje Starcraft 2 prodávat modifikace

Starcraft 2: Legacy of the Void

Měly by být modifikace vždy zdarma, nebo si jejich autoři zaslouží také podíl ze zisků, které přinášejí autorům hry?...



Najdete na iDNES.cz