Ten od dokončení předchozího projektu pracuje na dokumentu s herním návrhem, který má jeho vizi přiblížit. A postup naznačuje snahu o inovaci principů.
Koncept již představil šéfům vydavatelství Capcom, jenž značku Resident Evil vlastní, a ti se nyní rozhodují, jak s projektem naloží.
Resident Evil 2 se na rozdíl od předchozích dílů nikdy modernizace nedočkal. Zatímco nejnovější verze Resident Evil HD stavěla na aktualizované verzi pro konzole GameCube, předělávka druhého dílu by musela vycházet z původní podoby.
Hirabayashi na Facebooku napsal: „Hned po dokončení HD předělávky Resident Evil jsem začal dávat dohromady nápady pro tenhle Resident Evil 2 projekt. Právě jsem to vypulíroval a vydal se za svým šéfem, abych mu vysvětlil základní koncept...“
Pro hru však v současné době vzniká i fandovská předělávka Resident Evil 2: Reborn, která využívá technologie Unreal Engine 4.