Reuters opouští Second Life

  • 4
Po dvou letech zpravodajství přímo z virtuálního světa Second Life opouští agentura Reuters toto online prostředí.

Second LifeObrovská popularita virtuálního online světa Second Life přitáhla pozornost byznysmanů všeho druhu. V roce 2006 vstoupilo do Second Life množství společností včetně Coke či Nike, které investovaly tisíce dolarů, aby si zařídily online přítomnost v Second Life. Všechny později kapitulovaly.

 Zjistily, že reálný svět dosud není připraven na nepříliš intuitivní menu ve virtuální realitě a nešikovný navigační systém, stejně jako pionýrské doby intelektuálního vlastnictví a komerce v něm.Second Life Jednou ze společností byla i zpravodajská agentura Reuters, která podávala ve svém zpravodajství informace z dění v Second Life.

 Nepravidelná frekvence zpráv z tohoto virtuálního světa však donutila Reuters k odchodu. Jak komentují zasvěcenci, je zázrak, že zde vydržela tak dlouho. Mluvčí Reuters dodala, že část zpravodajství ze Second Life bude pokračovat, pravidelné skončilo 30. listopadu o půlnoci. Cynicky poznamenáme, že zkrátka pro zpravodajskou agenturu ve virtuálním světě chybí skandály okolo politiků a filmových hvězd, stejně jako zločin či katastrofy.

Zdroj: 1up


Témata: virtuální