Obrovská popularita virtuálního online světa Second Life přitáhla pozornost byznysmanů všeho druhu. V roce 2006 vstoupilo do Second Life množství společností včetně Coke či Nike, které investovaly tisíce dolarů, aby si zařídily online přítomnost v Second Life. Všechny později kapitulovaly.
Zjistily, že reálný svět dosud není připraven na nepříliš intuitivní menu ve virtuální realitě a nešikovný navigační systém, stejně jako pionýrské doby intelektuálního vlastnictví a komerce v něm. Jednou ze společností byla i zpravodajská agentura Reuters, která podávala ve svém zpravodajství informace z dění v Second Life.
Nepravidelná frekvence zpráv z tohoto virtuálního světa však donutila Reuters k odchodu. Jak komentují zasvěcenci, je zázrak, že zde vydržela tak dlouho. Mluvčí Reuters dodala, že část zpravodajství ze Second Life bude pokračovat, pravidelné skončilo 30. listopadu o půlnoci. Cynicky poznamenáme, že zkrátka pro zpravodajskou agenturu ve virtuálním světě chybí skandály okolo politiků a filmových hvězd, stejně jako zločin či katastrofy.
Zdroj: 1up