Road to India - návod

  12:00aktualizováno  17. srpna 4:58
Adventura Road to India je sice až nepříjemně jednoduchou a krátkou, nicméně taky velice napínavou a zábavnou hrou. V případě, že byste měli s jejím hraním sebemenší problémy, nezdráhejte se obrátit na náš kompletní návod, jenž vám dozajista ukáže cestičku ven z každé šlamastiky.

Road to India

Sen # 1 - únos Anushy:

  • Pokuste se vejít do paláce, budete však muset vyřešit jednoduchý puzzle, v němž vám jeden kousek chybí.
  • Jděte doprava, kde z podlahy seberte flétnu.
  • Z terasy sejděte po schůdcích nalevo dolů a pokračujte rovně až ke zdi, kde seberte provaz.
  • Jděte na opačnou stranu, až dorazíte k pomerančovníku. Položte provaz pod strom a použijte na něj flétnu - provaz se tak vzpřímí. Vylezte do koruny stromu a seberte pomeranč.
  • Cestou ke stromu jste potkali opičku. Předejte jí pomeranč a ona upustí chybějící kousek puzzle, který seberte.
  • Zkompletujte puzzle před vchodem do paláce (klikněte na vchod) a vyřešte jej dle obrázku.
  • Vejděte do paláce, kde vás omráčí stráž…

    Skutečnost # 1 - únos Anushy:

  • Promluvte si s plačící matkou Anushy, která posléze uteče na dvorek svého domu a zamkne za sebou mřížovou bránu. Za branou naštěstí pro vás upustí klíček, který je však prozatím mimo váš dosah.
  • Před vchodem do domu seberte z květináče trs trávy a na protější straně ulice klacek.
  • Jděte na křižovatku ulic, kde si promluvte s malým klučinou (rozmění vám peníze).
  • Pokračujte doprava před kino, kde vhoďte mince do automatu na žvýkačky (získáte žvýkačku).
  • Vraťte se před mřížovou bránu u domu Anushy. V inventáři zkombinujte žvýkačku s klackem a výsledek použijte na klíč ležící na zemi, čímž ho získáte.
  • Klíčem odemkněte mříže a vejděte na dvorek, kde z oltáře seberte fotografii muže.
  • Znova si promluvte s klučinou na křižovatce ulic.
  • Pokračujte ulicí doleva až ke krávě, která blokuje cestu. Dejte jí trs trávy, čímž se jí zbavíte.
  • Za rohem boční uličky narazíte na starého žebráka, s nímž si promluvte. Aby vám pomohl, musí znát jméno vámi hledaného muže. Road to India
  • Na konci ulice naleznete bankomat. Prozkoumejte jej a vložte vaši platební kartu do slotu - získáte tím hotovost.
  • Vraťte se na křižovatku ulic. Nedaleko odtud je obchůdek s časopisy. Prozkoumejte výlohu a objevíte časopis o autech, na jehož přední straně je tentýž vůz, v němž byla Anusha unesena.
  • Promluvte si o obchůdku s klučinou na křižovatce a dejte mu peníze. Přislíbí vám, že vám z obchůdku časopis ukradne, ale musíte pro něj otevřít okno ve vstupních dveřích.
  • Jděte do tmavé uličky za starým žebrákem a z hromady odpadků seberte ramínko.
  • Prozkoumejte okno dveří obchůdku a použijte na něj ramínko - tím ho otevřete.
  • Oznamte to klučinovi, který vám za pár okamžiků kýžený časopis přinese.
  • V inventáři časopis prozkoumejte - zjistíte jméno majitele vozu.
  • Promluvte si se starým žebrákem, který vás zavede do tmavé uličky…

    Sen # 2 - únik z paláce:

  • Nejdříve se musíte dostat ven z vězení.
  • Zdvihněte postel a seberte z podlahy banán.
  • Prozkoumejte okno a pomocí banánu do cely přilákejte opičku.
  • Jakmile opička banán sní, seberte slupku, prozkoumejte zamřížované okénko ve dveřích a prohoďte jím slupku do místnosti se strážným.
  • Znova zdvihněte postel - rámus vzbudí strážného, který uklouzne po slupce a omdlí.
  • K získání klíče, jenž je položen na stole v místnosti se strážným, využijte chytrosti opičky.
  • Zadejte opičce posloupnost příkazů: Eek (dopředu), Gnee (vyskočit), HooHooHoo (otočit se doprava), Gnee (vyskočit) a WaHeeHee (sebrat klíč).
  • Po získání klíče jím otevřete dveře cely a ve strážní místnosti seberte mačetu, ležící na podlaze vedle omráčeného strážného. Road to India
  • Otevřete východové dveře a objevíte se v krátkém komplexu chodeb. Zde je vaším úkolem dostat se z tohoto podzemního komplexu do přízemí paláce. V cestě vám však stojí celkem tři strážní. Dva z nich je nutné zezadu omráčit mačetou, na třetího je musíte shodit vázu.
  • Vyjděte z vězení a na první křižovatce se dejte doleva. Po chvíli zahněte do chodbičky napravo a použijte mačetu na hlídače stojícího na vrcholku schodů. Seberte mu klíč.
  • Z výklenku na vrcholu protějšího schodiště seberte vázu.
  • Odemkněte klíčem zamčené dveře pod schody, na konci chodby za dveřmi vykoukněte z okna a na stráž stojící pod oknem shoďte vázu.
  • Komplexem chodeb projděte až do přízemí paláce a odtud ven k zahradám až ke slonovi.
  • Mačetou přesekněte provaz, kterým je slon přivázán ke kůlu, a nasedněte na něj.
  • Na zádech slona se vydejte ke zdi a tu prorazte.

    Skutečnost # 2 - v ulicích města Dillí:

  • Po probuzení si promluvte s malým klučinou o všem možném.
  • Vlezte pod přístřešek nalevo, kde z hromady harampádí seberte dřevěnou bedýnku.
  • Jděte ulicí a zahněte dvakrát doprava. Na konci uličky seberte náhrdelník a navštívenku.
  • Vydejte se druhou ulicí kolem spícího žebráka. Všimněte si, že má vaši peněženku. Sebrat mu ji ale zatím nemůžete.
  • Jděte o dvě lokace dál, kde seberte ze země ptačí pero. Pošimrejte perem spícího žebráka, který se posléze otočí a vy mu můžete sebrat svoji peněženku.
  • O lokaci dál za žebrákem vejděte na malý dvorek napravo a otevřete dveře č. 1D (jiné dveře otevřít nelze).
  • Uvnitř si promluvte s věštkyní o Dharmeshovi - věštkyně vám však odmítne dát jakékoliv informace.
  • Vraťte se na začátek ulice za mladým klučinou a promluvte si s ním - požádáte ho, aby za 5 minut zatelefonoval věštkyni. Ještě mu dejte nějaké peníze. Road to India
  • Utíkejte zpět k věštkyni. Po zazvonění telefonu seberte ze stolku účty, z nichž zjistíte Dharmeshovu adresu.
  • Na konci ulice čeká taxikář. Promluvte si s ním a pak mu předejte peníze. Odveze vás k Dharmeshově vile.
    Pozn.: V ulicích ještě můžete chytit krysu, která sice není potřebná k dokončení hry, ale v jedné z následujících částí hry s ní pak můžete klikat na obrazy v Dharmeshově vile, čímž se vám odhalí skryté fotografie tvůrců hry.
  • Pod přístřeškem na začátku ulice seberte klacek.
  • Vedle lavičky naproti spícího žebráka seberte rozbitou skleněnou láhev.
  • O pár lokací dál na stejné ulici musíte získat šňůru na prádlo visící nad ulicí. Pod sloupek postavte dřevěnou bedýnku, vylezte na ni a šňůru odřízněte rozbitou lahví.
  • Na konci hlavní ulice (před taxikářem) zahněte do úzké uličky nalevo. Na jejím konci položte pod okno bedýnku, nahlédněte do okna a z nitra domu seberte kus sýra.
  • V inventáři spojte dohromady provaz, klacek, sýr a bedýnku (tu musíte opět sebrat z místa, kam jste ji naposledy položili).
  • Zajděte do jedné z bočních uliček, kde se potulují krysy, a položte vyrobenou past na zem. Tím chytíte krysu.

    Skutečnost # 3 - u Dharmeshovy vily:

  • Jděte podél zdi Dharmeshovy vily, dokud nenarazíte na prasklinu v její horní části.
  • Cestou seberte klacek ležící v trávě u zdi. V inventáři spojte klacek s provazem a ten přehoďte přes prasklou zeď - tím se dostanete dovnitř areálu vily.
  • V zahradě se nejdříve vydejte doprava do budky s nářadím, kde seberte šroubovák a kleště.
  • Zahradou projděte k zadnímu vchodu do vily, kde naleznete nade dveřmi poplašný systém.
  • Položte na zem vedle dveří bedýnku a vylezte na ni. Šroubovákem odstraňte panel na krabičce s poplašným systémem a trčící dráty přestřihněte kleštěmi.
  • Za rohem otevřete okno do kuchyně a prolezte jím do vily.
  • Jídelnou projděte do vstupní haly a odtud protějšími dveřmi do knihovny. Road to India
  • Na konci knihovny je na stolku položená malá puzzle skříňka. Ta se skládá z mnoha odsuvných částí po všech svých stranách a vaším úkolem je všechny tyto části vysunout (viz obrázek). Po vysunutí všech částí objevíte ve skříňce klíček, který seberte.
  • Vraťte se na chodbu a vyjděte po schodech do patra. Zde odemkněte klíčkem v pořadí třetí dveře od schodů. Uvnitř si promluvte s dvojnicí Anushy, načež budete opět omráčeni Dharmeshovou ochrankou.

    Sen # 3 - vysvobození Anushy poprvé:

  • Uvnitř chrámu seberte z bočních stěn skleněná okna (celkem šest kousků).
  • Opusťte halu a sejděte po schodech dolů k velkým dveřím, z nichž seberte kliku.
  • Cestou zpět do schodů zahněte doleva - objevíte s v místnosti se zlatým předmětem v jejím středu.
  • Do místnosti pronikají paprsky světla z jediného okna. Přistupte k němu a vložte do něj tři skleněné tabule, na kterých se znázorněný obličej dívá přímo před sebe (barva trojlístku nad očima je modrá, zelená a červená).
  • Ve středu místnosti se objeví točité schodiště směřující do podzemního bludiště. Sejděte dolů.
  • V bludišti se orientujte podle cinkajícího zvuku a jděte stále za ním (cinká-li zleva - jděte doleva, cinká-li zprava - jděte doprava, cinká-li zleva i zprava - jděte rovně).
  • Na konci bludiště klikněte na světélkující stěnu, čímž probudíte vznášející se dvojnici Anushy.
  • Vraťte se bludištěm k točitým schodům a vyjděte až na hlavní schodiště. Zde vystupte o krok nahoru a zahněte doprava do mučírny, kde seberte řetěz.
  • Vystoupejte po schodech do hlavního sálu chrámu. V inventáři spojte kliku s řetězem a hoďte jím po páce za ohnivou propastí. Pak budete moci bez problému přejít přes propast ke své milované Anushe.

    Road to India

    Skutečnost # 4 - únik z Dharmeshovy vily:

  • Nejdříve se musíte dostat ven ze zamčené skříně.
  • Někde ve tmě nahmatejte krabičku sirek. V inventáři z krabičky vytáhněte jednu sirku a zapalte ji o krabičku - tím si vnitřek skříně na pár vteřin osvětlíte (tento proces můžete bez omezení opakovat).
  • Seberte z poliček hadr a plechovku oleje. V inventáři vsuňte hadr do plechovky a zapalte jej sirkou - tím získáte stálé světlo.
  • Prozkoumejte zámek na dveřích skříně a odemkněte jej.
  • Ze sklepení se dostanete tak, že u zamčených dveří odšroubujete šroubovákem oba panty.
  • V přízemní hale jděte ke dveřím do knihovny a promluvte si s Anushou, která je za nimi zamčená.
  • Vyjděte po schodech do patra a vstupte do Dharmeshovy pracovny. Uvnitř seberte z jednoho stolu jeho diář a z druhého klíče.
  • Vraťte se na chodbu a vstupte do protějších dveří, kde seberte z nočního stolku CD-mana.
  • Odsuňte obraz na stěně naproti dveří, objevený trezor odemkněte klíčkem a z jeho nitra seberte CD.
  • Na chodbě vejděte do místnosti, v níž stojí Anushina dvojnice. V inventáři vložte CD do přehrávače a ten pak předejte dvojnici. Hovořte s ní tak dlouho, dokud se na zahradě neobjeví průvod odnášející Anushu k obřadu do chrámu Kálí.

    Skutečnost # 5 - vysvobození Anushy podruhé:

  • Stojíte venku před vilou. Nejdříve zamiřte ke garáži, obejděte ji zleva a vstupní dveře odemkněte klíčkem.
  • V garáži seberte ovladač na dálkové startování auta a kriketovou pálku.
  • Vyjděte ven k oknu garáže, prozkoumejte ho a přes okno použijte dálkový ovladač na vůz. Tím přilákáte hlídače do garáže, kde po chvíli podlehne velkému množství zplodin z výfuku.
  • Vejděte do garáže a u ležícího těla strážného seberte z podlahy ID kartu.
  • Projděte zahradou až k obrovské soše bohyně Kálí. Na slot v podstavci sochy použijte ID kartu, čímž odkryjete tajný tunel. Vlezte do něj a objevíte se přímo před chrámem bohyně Kálí.
  • Jděte po stezce až ke chrámu, kde podřimuje strážný. Přetáhněte ho kriketovou pálkou a pak mu seberte jeho nůž.
  • Vystoupejte na terasu a použijte nůž na výčnělek ve stěně - tím odsunete kámen a dostanete se tak dovnitř chrámu.
  • V místnosti otevřete dřevěný poklop uprostřed a sejděte po točitých schodech dolů do labyrintu.
  • Labyrintem procházejte stále rovně, až dorazíte do místnosti s vaší milovanou Anushou.
  • Pokuste se s ní promluvit, v tom okamžiku se ale na scéně objeví Dharmesh. Hovořte s ním tak dlouho, dokud vám dvojnice Anushy nezachrání život a vy se tak nadobro zbavíte nebezpečí, jenž pro vás představovala bohyně Kálí a její uctívači The Thugs.

  • Autor:


    Témata: Banány, nůž, Socha

    Nejčtenější

    Nový přídavek k českému Kingdom Come je po všech stránkách trapný

    Kingdom Come: Milostné dobrodružství bodrého rytíře Pana Jana Ptáčka

    Nejlepší česká hra posledních let ani napodruhé nedostala takový přídavek, jaký by si zasloužila. Milostné...

    Herní rekordman má 1 720 platinových trofejí. Vypadá, jako kdyby nespal

    Herní rekordman Hakam "Hakoom" Karim

    Bahrajnec Hakam Karim, vystupující pod přezdívkou Hakoom, se stal oficiálním držitelem Guinnessova rekordu v počtu...



    Poslední Tomb Raider je ve slevě a autoři za to čelí vlně kritiky

    Shadow of the Tomb Raider

    Ani ne dva měsíce po vydání je hra Shadow of the Tomb Raider ve slevové akci. Někteří hráči nemohou unést fakt, že ji...

    Kvůli ukliknutí se ze hry stal nečekaný hit, vývojáři stejně nezbohatli

    Evolvation

    O tom, že i špatná reklama je stále reklama, se přesvědčili nezávislí vývojáři z nizozemského týmu HyperReuts. Poté, co...

    Sedm nejtypičtějších výmluv chudáka hráče

    Hráč na kokainu - ilustrační foto (Angry Gamer)

    Za okny pomalu vychází slunce, na krku spousta povinností a rozechvělé prsty ospalého hráče se jen velmi neochotně...

    Další z rubriky

    Další obětí nezájmu hráčů je střílečka Dirty Bomb, její vývoj končí

    Dirty Bomb

    Free 2 play střílečka Dirty Bomb už se žádného nového obsahu nedočká. Pro vývojáře je totiž ztrátová a tak svou...

    RECENZE: Astro Bot: Rescue Mission je jedna z nejlepších her pro VR

    Astro Bot: Rescue Mission

    Povedených her pro virtuální realitu je méně, než by si hráči, vývojáři i vydavatelé přáli. Kdo je všechny zachrání?

    Jade Raymondová opouští Electronic Arts

    Jade Raymondová

    Po třech letech ve společnosti Electronic Arts odchází Jade Raymondová bez bližšího vysvětlení. Na dosud neoznámený...



    Najdete na iDNES.cz