Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Robin Hood - 2. část průvodce hrou

  12:00aktualizováno  9. prosince 10:35
Hra Robin Hood: Legend of Sherwood si bezesporu zaslouží velkou pozornost. Jako jeden z nevydařenějších klonů Commandos si jistě zaslouží, abychom ji popsali nejen obsáhlou recenzí, ale nabídli vám i tipy a triky a kompletní návod na všechny mise. Ve dnešní druhé části se podíváme – jak bylo slíbeno – na mise 9 - 25.

Setkání s králem Janem
Marian dokázala zařídit Robinovi setkání s králem, ale je třeba se dostat přes spoustu šerifových mužů, kteří ho hlídají. Nejprve obejděte dva strážné u brány a omračte chlapíka, který sedí vedle hradeb vpravo, i s dívkou, se kterou si vyšel. Zaplaťte žebrákovi a omračte postupně oba strážné u brány (nejprve jednoho, rychle ho odneste, svažte, pak druhého tak, abyste nevzbudili pozornost velké hlídky vlevo). Dále nás čeká oříšek v podobě zády otočených strážných. Nepřišel jsem na nic lepšího, než se jich pokusit co nejvíc omráčit zezadu a zbytek počastovat holí či Willovým bijcem, což jsou zbraně, které primárně nepřítele omráčí. Po troše zkoušení se mi to povedlo, aniž bych kteréhokoli z nich zabil.
Přečtěte si žebrákův svitek – dozvíte se něco o pohybu strážných na prvním nádvoří. Vyšplhejte nahoru a vydejte se po ochozu směrem doleva. Vždy počkejte, až se stráž otočí, a vrazte jí jednu pěstí. Dostaňte se tak až ke schodům dolů. Nádvoří vyčistit není vůbec jednoduché, já to vyřešil brutální silou – nejprve jsem nalákal prvního ze strážných u brány a omráčil ho Willovým bijcem, pak jsem omráčil Robinem zadní voj pětičlenné stráže a ve spolupráci s Willem a zbojníkem s dřeveným kyjem zbytek, pak přišel na řadu spící rytíř u schodů a zbývající lučištník na ochozu.
Pokud chcete udělat dobrý skutek (a to byste chtít měli, proč byste jinak chtěli být Robinem Hoodem, že?), pomozte ženě u schodů vpravo vyléčit jejího syna (umí to třeba Marian, léčivé byliny najdete povalovat se u zdi vlevo), odměnou vám bude čtyřlístek. Nechoďte hlavní branou, ale vejděte do malé vížky z pravého ochozu. Zbavte tento menší kruhový ochoz nepřátel, pokud možno tak, aby to nezaregistrovala hlídka dole (vždy je třeba vyběhnout, omráčit Robinem nepozorného strážného, popadnout ho, odnést do vížky a tam spoutat, postupně se takto dá vyčistit celý ochoz). Stráž dole je možné různými způsoby odlákat a postupně omráčit, můžete ji klidně omráčit i v boji – tady se ponechává prostor vaší kreativitě. Až budete mít velkou stráž zpacifikovanou, omračte ještě spícího rytíře na severní straně nádvoří a poraďte si s číhajícími (leč na druhou stranu se dívajícími, což se jim stane osudným) kušníky. Pokračujte po ochozu (rozhodně neslézejte dolů k rytířům) – narazit byste měli na několik dalších střelců, stačí vysledovat, jak přecházejí, a poradíte si s nimi bez problémů. Nevadí ani, když vzbudíte menší pozornost stráží dole – jen se nesmí za vámi rozběhnout.
Vejděte do dveří úplně vpravo a pomozte chudákovi, kterého tyranizuje pět zbrojnošů. Splníte tím jeden starší quest a také si zvýšíte reputaci v Leicesteru. Pak vyjděte nahoru, propližte se za velkou stráží s Robinem a Marian, omračte tři zbrojnoše na další věži a poslechněte si rozhovor zrádcovského krále Jana s nottinghamským šerifem. Pak se stejnou cestou vraťe zpátky, nepozorovaně, až do Sherwoodského lesa.

Setkání s Malým Johnem
Šerifovi muži plundrují osadu na okraji Sherwoodského lesa. Jeden z mužů se jim odvážil postavit a nyní leží na zemi omráčen a hrůzně zbit. Jeho záchrana je tak doslova Robinovou povinností. Nejprve Robinovou pěstí omračte stráže na mýtině vlevo – stačí je brát v pořadí odshora, na konec si nechte lučištníky. Svažte je a pokračujte na rozcestí. Zde by měl zaúřadovat Willův palcát či Haraldův kyj. Kousíček na jih najdete v lese zoufalou matku a kousek od ní čtyřlístek. V jihovýchodním rohu úrovně se nachází větší množství vojáků, pokud chcete, můžete si zabojovat a osvobodit dvě ženy z jejich zajetí. Pak se ale vydejte přímo nahoru. V obou lesících omračte všechny nepřátele, mělo by vám zbýt několik zbrojnošů vpravo a několik lučištníků vlevo a vpravo nahoře. Nejprve omračte Robinem dva zbrojnoše u zajatého muže. Pak rychle přeběhněte k lučištníkům nad nimi – mělo by se vám povést je všechny až na jednoho omráčit také, s tím posledním si to rozdejte na férovku a pošlete ho do říše snů. Pak urychleně pomozte Haraldem a Willem Robinovi vypořádat se s rytířem na koni – alespoň chvilkově ho omračte a pak rovnou zabijte, je příliš silný. Pak s Robinem zezadu přepadněte lučištníky v levé části vesnice a na závěr si to rozdejte se zbrojnošem uvnitř domu úplně vpravo. Pak už jen Robinem osvoboďte zajatce – do party se vám tak přidá velmi užitečný člen: Malý John. Ještě než i s ním opustíte mapu, seberte jeho úspory, které se nacházejí na střeše domku.

Konvoj
Lesem putuje podivný konvoj, který zřejmě obsahuje výtěžek z další ze šerifových plundrovacích výprav. Ale tyhle peníze to nottinghamské prase nedostane, o to se postaráme. Nejprve omračte strážného na rozcestí, pak pokračujte přes lesík a zaútočte na ochranku konvoje ze všech stran svými zbojníky. Ani by nemělo být třeba využít pastí – stačí když půjdete přednostně po lučištnících a silných zbrojnoších v plátovém brnění. Vykradněte 7 000 zlaťáků z vozu a vraťte se zpět do Sherwoodu.

Varování
Je třeba varovat lorda Ranulpha, ale nesmíte přitom zabít žádného jeho vojáka. Nejprve omračte dvě zády stojící stráže u potůčku a na molu, pak třetí u stromků a velkého muže s pláštěm, mělo by přiběhnout několik dalších stráží, na ně vyšlete Malého Johna a jeho hůl. Všechny pochopitelně svažte a ukryjte. Pokračujte směrem k malému městečku: nejprve omračte strážného u první chalupy, pak vyběhněte na pochodujícího muže s pláštěm, dvě stráže uprostřed a zbrojnoše otočeného zády na samém konci cesty od hradní brány. Měli by si vás všimnout dva strážní přímo u padacího můstku, ty omračte Malým Johnem ve férovém souboji. Těla nastrkejte do přilehlých chalup a zaplaťte žebrákovi za informaci.
Pokračujte dolů a omračte dva růžové bonzáky u první chalupy směrem napravo od cesty, svažte je a schovejte v domě. Totéž proveďte s osamoceným rytířem, který sem po chvíli dorazí po cestě. Až bude velká stráž, která chodí k druhé bráně, na cestě pryč, omračte s Malým Johnem dva zbrojnoše na rozcestí těsně před větrným mlýnem a kušníka, který tam vzápětí dorazí, také. Těla rychle odneste nahoru, než se hlídka vrátí, svažte je a ukliďte do domu. Posléze počkejte, až se hlídka bude opět otáčet na cestu k bráně, omračte rychle dva zezadu a ostatní v boji (Malý John rulez!), svažte je a odkliďte do větrného mlýna. Pak omračte čtyři strážné u domku, ze kterého vede tajná chodba do budovy vedle kostela uvnitř hradu. Ihned ji použijte. Muže nalevo od východu ze dvorku se nebojte, je to jen žebrák. Po chvíli k bráně přijde a krásně zády se k vám otočí velký muž s pláštěm – omračte ho a vtáhněte dovnitř. Pak omračte lučištníka na rohu a další stráž poblíž, nalákejte dolů také stráž z ochozu těsně u padacího mostu.
Následně vyběhněte do věže, kde spí dvě stráže – v klidu je uspěte ještě o něco málo více a seberte si pěkných 500 zlaťáků. Můžete si teď vytvořit další únikovou cestu přeseknutím obou lan. Vyjděte na ochoz a postupně omračte oba obcházející strážné. Projděte první stavbou navazující na ochoz dolů a zezadu omračte lučištníka. Všechna těla schovejte a vejděte do budovy nad velkou bránou. Tu zatím nespouštějte, ale až k ní dorazí dole pochodující zbrojnoš, omračte ho a schovejte. Pak se věnujte stráži u budovy za koncem ochozu. Upoutáte pozornost dvou stráží u kostela, ty omračte ve férovém boji. Následně omračte ještě strážného před schody vedoucími k hodovní síni. Všechna těla ukryjte.
Hrad by teď měl být zcela vyčištěn, pokračujte proto přímo do hodovní síně. Promluvte si v přilehlé místnosti s lordem, přislíbí svou pomoc. Nejprve je ale potřeba osvobodit lorda Godwina, který je vězněn ve svém vlastním hradě. To ale až později – nejprve omračte pět šerifových zbrojnošů ve věži a seberte červenou knihu – bez její pomoci bude král Jan těžko vybírat daně :o). Pak se již s nikým neobtěžujte a rychle doběhněte na místo, kde jste začínali, a skončete tím misi.

Královské peníze
Jeden z věrných vazalů krále Jana mu posílá své peníze – a to nemůžeme nechat jen tak. Nejprve přepadněte Willem a Haraldem či Malým Johnem rytíře na koni a nekompromisně ho zabijte, je příliš silný na nějaké pohrávání si a rychle se vzpamatuje z omráčení. Pak omračte strážného nad Robinem (skočte na kámen když se nedívá) a pokračujte na rozcestí. Tady se přiznávám, že jsem situaci řešil jednoduše obrovskou bitkou, která nepřátele nechá v uspaném stavu, protože Robin, Harald, Malý John i Will mají zbraně tupé, které rovnou nezabíjejí. Čtyři zbrojnoši přímo u povozu nedávají moc pozor, takže je snadné je všechny najednou omráčit. Seberte pěkných 7 000 a ukončete misi. Čekají na vás důležitější úkoly…

Záchrana lorda Godwina
Nejprve pomocí Malého Johna a Robina omračte tři stráže u domku, zaplaťte žebrákovi a dozvíte se, kde je vězněn lord Godwin. Pochopitelně je to v té nejhlubší kobce, takže cesta dovnitř nebude vůbec jednoduchá. Seberte čtyřlístek a pokračujte omráčením tří zbrojnošů za můstkem. Až se velká pochodující stráž o kus dál po cestě otočí, vyběhněte, omračte poslední dva a rychle je odneste – ostatní si toho ani nevšimnou a můžete si s nimi obdobným způsobem poradit o chvíli později. Pak omračte dalšího strážného úplně na jihu mapy a přelezte zeď na místě, kde jsou popínavé rostliny. Projděte po ochozu s Robinem a Stutleym a omračte a svažte všechny strážné. Shoďte velkou bránu a s ostatními charaktery vyčistěte první nádvoří. Upoutejte někým pozornost lučištníků na věži vlevo a zatím tam vyběhněte s Robinem a zezadu je omračte. Pak postupujte nahoru, omračte v boji dva rytíře a pokračujte s Robinem a Johnem do věže a hodovní síně.
Dostaňte se přes omráčené nepřátele až do místnosti, kde si rytíř brousí meč. Toho také odešlete do říše snů a seberte mu měšec s 2 500 zlaťáky. Pokračujte na věž a dveřmi do budovy, ve které je vězněn lord Godwin. Osvoboďte ho, bude ale ještě třeba vyčistit hrad od vojáků. Vezměte to nejprve na první nádvoří, pak přes ochoz a na závěr nejtěžší oříšek – druhé nádvoří, kde je zbrojnošů opravdu hodně a chytře rozestavených. Já to řešil akčně – skočil jsem tam s Malým Johnem, Willem a Haraldem a všechny jsem omráčil (asi na druhý pokus :o), můžete ale zkusit i tichou cestu. Můžete také využít služeb uvězněných vojáků lorda Godwina, ale ti zabíjejí a vy si určitě nechcete pokazit statistiku Spared Lives, což? :o)

Výběrčí daní
A máme tu zase jedno lesní přepadení. Až budou první zbrojnoši chyceni, pusťte se klidně rovnou po cestě a všechny muže, na které narazíte, omračte ráznou ranou pěstí či v případě, že dojde k boji, využijte služeb své věrné hole. U můstku doporučuji nejprve postřílet zdálky lučištníky, načež vylákat zbrojnoše a využít služeb skryté trojice hned za mostem. Na rytíře na koni jsou šípy neúčinné, tak jimi neplýtvejte, ale sražte ho holí. Pak už zbývá jen omráčit pěstí výběrčího a obrat ho o peníze.

Bratr Tuck ve vězení
Bratr Tuck souhlasil s tím, že bude dělat pro Marian špiona. Bohužel, byl odhalen a nyní se nachází ve vězení. Je na Robinovi, aby mu pomohl. Začněte tím, že omráčíte s Robinem a Johnem čtyři stráže ještě před branami hradu. Když budete rychlí, povede se vám to i bez boje (musíte k prvním dvěma přistoupit zboku a ne zezadu). Pokračujte na ochoz a postupně ho vyčistěte v obou směrech od lučištníků a kušníků. Dole na nádvoří je velká síla vojáků, i s tou si ale společnými silami poradíme. Seběhněte s Johnem a Stutleym po schodech vlevo dolů a jakmile se velká stráž otočí, omračte dva strážné pod první chalupou. Vyběhnou na vás dva další o kousek níž, ty omračte holí. Těla schovejte. Pak omračte dva strážné dole u brány, pak dvojici u studny a nakonec s pomocí Robina a Willa i celou velkou stráž. Zaplaťte žebrákovi, dozvíte se něco o jakési recepci, kterou pořádá místní lord. Kdo ví, koho si pozval, že jsou stráže bezmála ztrojnásobené…
Pokračujte na ochoz schody vpravo, Stutleym vypáčte dveře a opět se pokuste vyčistit ochoz. Když nalákáte nějaké stráže zespoda v menším počtu, jen dobře, uspěte je holí. Zbytku se zbavíte snadno – proběhněte se s někým po ochozu a upoutejte jejich pozornost, zatím s Robinem nebo Johnem seběhněte po schodech na opačné straně a omračte je. Vejděte do nejvíce vpravo položené věže a osvoboďte bratra Tucka, dozvíte se, že lord hostí krále Jana a spřádají spolu u večeře plány – bylo by dobré je vyslechnout a podle toho se zařídit. Začněte tím, že posbíráte všechny kýty a láhve kořalky, vyléčíte tím Tucka. Pak nad jídelnou omračte rytíře a seberte volně ležících 500 zlatých a dva šípy. Pokračujte po ochozu, rychle přeběhněte před zraky strážných a schovejte se v místnůstce nad hlavní branou. Někteří si vás všimnou, ty omračte po vstupu do zmiňované prostory Robinem či Johnem. Pak se stejným způsobem zbavte dvou stráží nad vámi a pokračujte po ochozu. Dejte hlavně pozor, abyste nevzbudili pozornost čtyř lučištníků dole, jsou zatraceně nebezpeční. Když se vám to nepovede, rychle seběhněte dolů s Johnem a Willem, kteří nezabíjejí, ale omračují, a pokuste se situaci vyřešit bitvou (věřte mi, jde to… vyzkoušel jsem si to na vlastní kůži… :o).
Pokračujte nahoru, kde můžete krásně s Johnem omráčit jednoho vojáka po druhém až na jednu výjimku, kterou prostě ubijte holí. Nezapomeňte na nejvyšší věži omráčit rytíře, který má u sebe lžičku, ze které byl polit korunovačním olejem Richard Lví srdce – vzhledem k tomu, že je to Janova oblíbená hračka, bude se vám velmi hodit. Pak už vejděte do jídelny a vyslechněte si plán.

Lord Godwin v ohrožení
Je třeba získat tři štítky pro pomoc lordu Godwinovi. Můžete je buď koupit (nejprve za 2, pak za 3 a 4 tisíce – tady se vám budou hodit všechna úspěšná přepadení), nebo vyměnit za své zbojníky nebo získat v misi. Tady nemá cenu se bůhvíjak děsit, prostě si štítky kupte, zatím byste měli mít peněz dost. Samotná mise je zbytečně zdlouhavá a peníze stejně na jiné účely nepoužijete…

Přepadení
Nejprve přepadněte Malým Johnem rytíře na koni a nekompromisně ho pak zabijte Willem, je příliš silný a rychle se vzpamatuje z omráčení. Pak omračte strážného nad Robinem (skočte na kámen když se nedívá) a pokračujte na rozcestí. Tady se přiznávám, že jsem situaci řešil jednoduše obrovskou bitkou, která nepřátele nechá v uspaném stavu, protože Robin, Malý John i Will mají zbraně tupé, které rovnou nezabíjejí. Je třeba se jen soustředit na nepříjemné lučištníky. Čtyři zbrojnoši přímo u povozu nedávají moc pozor, takže je snadné je všechny postupně omráčit. Seberte všechny peníze (celkem by to mělo být asi 7 500) a vraťte se do Sherwoodu.

Dobytí Derby
Můžete si nějaké štítky koupit, ale v této misi se vážně vyplatí jít natvrdo do akce. Je to jednoduché – se svou skupinou prostě projděte již určitě dobře známým hradem v Derby (navštívili jsme ho již dvakrát) a kde to půjde, omračte či zabijte červené vojáky. Pomohou vám v tom také vojáci lorda Randolfa. První tři štítky se nacházejí na prvním nádvoří, kde si dejte pozor hlavně na velký počet lučištníků na ochozech. Pokračujte přes druhé nádvoří (postup je asi následovný – vyčistěte ochoz vpravo, pak se rychle vraťte do centrální vížky a počkejte si, až vás sem budou pronásledovat vojáci zespoda a z levého ochozu. Zaveďte je na první nádvoří k armádám lorda Randolfa a máte vyhráno.), nezapomeňte také zpacifikovat vojáky na věži nad jídelnou (povedlo se mi je krásně jednoho po druhém obdařit ranou pěsti, když jsem jejich pozornost upoutal dole Robinem Hoodem a zatím za jejich zády po schodech vystoupal s Malým Johnem). Třetí nádvoří je větším oříškem, já nejprve omráčil všechny stráže až k vížce nad velkou bránou, pak jsem se v ní schoval a čekal na postupně přibíhající zbrojnoše zespoda a z levé strany ochozu, které jsem vždy omráčil Johnovou holí, jde je ale i zavést zpět k vojákům lorda Randolfa nebo postřílet Robinovým lukem. Cesta nahoru na střechy hlavních budov hradu je již procházkou růžovým sadem, nahoře se nachází jen asi pět, navíc hloupě rozmístěných lučištníků. Vystoupejte na věž a nechte Robina rozdat si to na meče s vazalem krále Jana. Až ho porazíte, měli byste mít v kapse všechny štítky a vyhranou devatenáctou misi hry.

Odveta
K obraně hradu v Derby před odvetným útokem krále Jana potřebujete jen tři štítky, takže doporučuji je buď koupit nebo vyměnit za zbojníky. Samotná mise by byla jen a jen ztrátou času.

Získáváme prostředky na válku
Tentokrát si dopřejeme jedno snadné přepadení muže, který se tváří jako výběrčí daní (to není v Sherwoodu moc moudré!), ale je to ve skutečnosti bohatý obchodník. Misi jsem řešil velmi rychle – s Robinem jsem vyskočil na kámen, přeběhl po cestě rovnou k obchodníkovi chráněnému čtyřmi vojáky, dva rychle omráčil, druhé dva praštil holí po hlavě zároveň s obchodníkem, obral ho o peníze a ukončil misi dřív, než ze mě lučištníci z rozcestí stihli udělat jehelníček.

V Sherwoodu to žije
Tentokrát jsem si pro přepadení vybral šerifův konvoj na dobře známé lesní křižovatce. Nejjednodušší je se s ním nepárat a proběhnout okolo zkoprnělých lučištníků číhajících v háječcích až k vozu, omráčit zde tři čtyři stráže, posbírat urychleně všechny měšce a ukončit misi dřív, než se z toho všeho nottinghamští zbrojnoši vzpamatují. Celkově mi toto přepadení nezabralo více než 5 minut.

Obchodníci nemají lehký život
Na stejném rozcestí se objevil další obchodník. Tentokrát jsem obešel horem první hájek směrem vpravo a omráčil zbrojnoše, který pozoroval křižovatku. Pak jsem přeběhl až nahoru a omráčil dva na samém konci severní cesty. Pak jsem prošel hájkem u chaty, skočil doprostřed mýtiny, kde stál obchodník, v boji omráčil lučištníky a rychle praštil pěstí obchodníka, obral ho o peníze a ukončil misi – rytíř na koni se ani nestačil pořádně rozjet… :o)

Výběrčí daní
Šerif, potažmo král, jsou pěkně hloupí, že pořád posílají lesem své výběrčí daní – ale budiž, aspoň máme stálý zdroj příjmů. Na tuto misi jsem nasadil Robina a Johna. Nejprve jsem Robinem omráčil jednu ze dvou stráží těsně pod sítí, která zaúřadovala na začátku mise, zbytek jsem pak odvedl na cestu směrem na sever a Johnem zezadu omráčil. Pak jsem nalákal stejným způsobem lučištníky a s Johnem omráčil holí zbylé zbrojnoše u výběrčího. Posledním krokem je zabavit Johnem rytíře na koni a rychle Robinem omráčit a okrást samotnou osobu výběrčího daní.

Malý konvoj
Na malé lesní křižovatce můžete zastihnout také šerifův konvoj s naloupenými penězi. Začněte tradičně omráčením vojáka nad kamenem, na který může Robin hned na začátku mise vyskočit. Pak vezměte Robina a Johna a pošlete každého z nich na jednoho z lučištníků. Když se vám podaří se jich rychle zbavit, zabavte Johnem všechny stráže, které se na vás sesypou, a Robinem zatím omračte chabé zbrojnoše u vozu, seberte peníze a dřív než John umře ukončete misi.

Tímto přepadením pro dnešek skončíme, příště se můžete těšit na poslední a úplně nejdelší díl průvodce hrou, kde se dočkáme popisu všech misí vedoucích k velkému finále v Nottinghamské katedrále.

Autor:




Nejčtenější

Divinity Original Sin 2
Divinity Original Sin 2 je kandidát na RPG roku. Sežere ovšem moře času

Hry na hrdiny jsou si často podobné jako vejce vejci, zvlášť ty z ranku fantasy. Vznešení elfové, věčně nabručení trpaslíci a k tomu hromada kostlivců, draků a...  celý článek

Mafia: The City of Lost Heaven
Legendární první Mafia je opět v digitální distribuci

Fanoušci nejpopulárnější české hry všech dob si konečně zase mohou koupit její digitální kopii.  celý článek

Call of Duty: WWII
Američan na webu prodával kradené kopie Call of Duty: WW2

V americké Indianě byl zatčen muž za přeprodávání fyzických kopií dosud nevydané hry Call of Duty: WWII.  celý článek

Grand Theft Auto 5
Jakým typem hráče jste?

Stejně jako se hry dělí do mnoha různých žárů, z nichž každý má svoje specifické publikum, dělí se do kategorií i hráči. Vzájemné nepochopení těchto skupin pak...  celý článek

Dungeon Keeper (2014)
Activision vymyslel způsob jak lidi motivovat utrácet za mikrotransakce

Firma Activision si nechala patentovat úpravu mechanismu, který se stará o to, aby se v multiplayerových hrách potkávali hráči na stejné výkonnostní úrovni....  celý článek

Další z rubriky

Fire Emblem Warriors
RECENZE: Ve Fire Emblem Warriors sekáte nepřátele po desítkách najednou

Ve Fire Emblem Warriors budete na bojišti rozsévat smrt jako nepřemožitelný hrdina nebo hrdinka. A to vše umocněné přepálenými animacemi zdrcujících úderů.  celý článek

Divinity Original Sin 2
Divinity Original Sin 2 je kandidát na RPG roku. Sežere ovšem moře času

Hry na hrdiny jsou si často podobné jako vejce vejci, zvlášť ty z ranku fantasy. Vznešení elfové, věčně nabručení trpaslíci a k tomu hromada kostlivců, draků a...  celý článek

Cyberpunk 2077
Práce v naší firmě není pro každého, brání se autoři Zaklínače nařčením

Firma CD Projekt Red nečekaně zareagovala na vlnu kritiky, která se na internetu objevila od údajných bývalých zaměstnanců.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.