Společnost Loot Drop žádá komunitu o financování tradiční tahové hry na hrdiny.

Společnost Loot Drop žádá komunitu o financování tradiční tahové hry na hrdiny.

Návrháři Doom a Wizardry žádají peníze na vývoj tradiční hry na hrdiny

  • 10
Poctu hrám na hrdiny ze staré školy slibuje společnost Loot Drop odměnou za financování projektu. Studio vede spoluzakladatel id Software John Romero, autorka série Wizardry Brenda Brathwaitová a Romerův kolega z id Software, kterým je Tom Hall.

Projekt zatím označují jako Old-School RPG neboli jako hru na hrdiny ze staré školy. Titul chtějí hradit prostřednictvím komunitního financování Kickstarter (stránka projektu). A jako minimální částku na vývoj požadují jeden milion dolarů. Tedy přes 19 milonů korun.

Kdo je kdo?

John Romero spoluzkladatel id Software, podílel se na vývoji titulů Wolfenstein 3D, Doom 1 i 2, Quake 1 či Daikatana.

Brenda Brathwaithová návrhářka série Wizardry

Tom Hall jako návrhář pracoval na titulech jako Commander Keen, Wolfenstein či Anachronox.

Výměnou za to slibují herní svět, jenž půjde brázdit se čtyřmi postavami volitelných ras a profesí. Jednat se má o tahovou hru, jejímž hlavním hrdinou je James Conelly. Ten pracuje pro společnost Shaker, která vytváří most mezi světy i v čase.

Zaměstnanci této korporace na sebe navíc mohou brát různé podoby a to v závislosti na aktuální misi. Podobu postav však vybírají hráči a rozpětí je značné. Volba tak může padnout třeba na tradičního lidského válečníka nebo na kyborga s paranormálními schopnostmi.

Vývojáři plánují i řadu vylepšení, která zapracují, jen pokud financování přesáhne minimální částku. V úvahu tak připadají například dodatečné parametry postav jako věk, hodnost a náhodně generovaná povaha.

Pokud vývojáři vyberou přes 1,9 milionu dolarů, vzniknou dvě samostatné hry. Jednu bude vyvíjet Brenda Brathwaitová, druhé bude šéfovat Tom Hall. Druhá hra má být pokračováním.

Za příspěvek na vývoj hráči získají přístup na fóra, kde autoři hry popíšou jeho průběh. Hráči také získají prostor pro zpětnou vazbu a autoři některá rozhodnutí založí právě na názorech komunity.

Hra samotná by měla vzniknout v průběhu dvanácti měsíců a její tvůrci slibují absenci protipirátské ochrany.