Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Ron Loo - česká šlechtická adventura

  12:00aktualizováno  20. června 4:35
Českých her, zvláště pak adventure, se na konec roku připravuje opravdu hodně. Ron Loo od týmu Peregridus je jednou z nich a zaujmout by nás měla zejména dvěma hlavními a celkem 20ti aktivními postavami. Pojďme se tedy podívat na první obrázky a informace přímo od tvůrců samotných.
Ron Loo

Snad všechny herně-vývojové týmy v České republice začínaly adventurou a ani první počin Peregriusů - Ron Loo - není výjimkou. Vzhledem k tomu, že česká hráčská obec však domácí adventury stále kupuje a vítá s nadšením, není třeba plakat nad stereotypními počátky domácích tvůrců (hlavně že vůbec nějaké jsou) a ani já zde nebudu hořekovat nad tím, že všichni začínají adventurama (které stejně v redakci všechny "vyžere" BigPeter a ostatní mají utrum) a raději přejdu plynule k popisu hry samotné.

Jejím hlavním hrdinou je mladý šlechtic Ron Loo (odtud název hry), na němž se osud opravdu krutě vyřádil. Nejprve jej zničil. Pak mu dal naději a opět mu ji vzal. No a nakonec mu dal nepředstavitelnou moc. Stručné? OK, trošičku to rozvedeme. Ron Loo se po smrti svého strýce ujímá úřadu vládce ostrovního království Arekan a má za úkol vyjednat smlouvy o vzájemné válečné pomoci čtyřech dominantních království. Až potud by bylo vše v pořádku, osud a hlavně tvůrci však chtěli tomu, že se Ron Loo z této cesty, na níž vyřeší spoustu zapeklitých problémů a zažije lásku i smrt, nikdy nevrátí.

Ron Loo

Autoři sami to komentují následovně: "Netradiční příběh na tradičním pozadí - to je oč tu běží. Motiv zvláštnosti doby před vypuknutím války patří sice mezi klišé žánru fantasy, ale v našem příběhu je toto jen pozadí. Stejně jako spousta dalších podobných věcí. Nemyslíme si, že máme patent na originalitu. Není takového člověka, který by dnes byl schopen přijít s něčím úplně novým. Myslíme si však, že originalitu je možno najít nejen v přidání zdánlivě nových prvků, ale zejména ve zvláštnosti pohledu na jednotlivé části celku a vyzdvižení těch aspektů, které jsou zdánlivě bezvýznamné a jinými autory často opomíjeny."

Ron Loo je a bude čistá point and click adventura. "Mění se jeho pohled na svět, jeho vztah k ženám i k sobě samému. Mění se i prostředí ve kterém se pohybuje. Tím se zákonitě mění i atmosféra. Jiná je v zalidněných městech, jiná v kamenných pustinách či mezi polorozpadlými zdmi, které pamatují i dějiny, jež lidstvo dávno zapomnělo," Ron Loo píší autoři a je fakt, že byste se tímto mohli nechat zmást (stejně jako já) a myslet si, že se ve hře objeví i prvky RPG, avšak vývoj postavy, o němž se autoři zmiňují, se bude odehrávat pouze na úrovni psychologické. "Mnoho lidí posuzuje kvalitu hry podle toho, jak dlouho průměrnému hráči trvá dostat se až k závěrečným titulkům. Nic proti tomu. U adventure žánru je to ale trošku složitější. Naše filosofie vychází z toho, že je lepší se deset hodin bavit, než se deset dnů nudit. Podle toho jsme také stanovili obtížnost úkolů, která se bude v průběhu testování ještě měnit. Stejně tak jsme omezili počet lokací, po kterých se budete moci pohybovat v rámci jedné kapitoly - nic nedokáže při hraní otrávit tak, jako putování po deseti lokacích, kdy většinu herního času zabere čekání, až postava dojde na druhý konec obrazovky," dodávají lidé z Peregriusu.

Jak to nakonec dopadne uvidíme. Hra má být v SVGA, což i přes zastaralost tohoto grafického rozhraní není na škodu, což dokazuje Ztracený ostrov, který je již hotov a čeká jen na to, až jej Bohemia Interactive vydá (mimochodem nevím, na co čekají, neboť červnový prodej se dal v pohodě stihnout). Na základě prvních obrázků si sice moc velkou představu o hře neuděláme, neboť jsou takové všelijaké a na screenshot jsem nikde nenarazil (nejvíce ho připomínají dva obrázky, které zveřejňujeme u této novinky, troufl bych si však odhadnout, že o screenshoty se však v tomto případě nejedná), snad nám však roušku tajemství odhalí demo, které by mělo být dokončeno počátkem prázdnin. A já už jenom dodám, že ve hře samotné bude 80 lokací, 20 aktivních (do děje zasahujících) a stejný počet neaktivních postav a dva hlavní hrdinové. Jak to nakonec dopadne uvidíme v prosinci, zatím to však vypadá, že se máme na co těšit.

Ron Loo

Autor:


Témata: Testování


Nejčtenější

Legacy of Kain
Bude nová hra ze série Legacy of Kain? Vývojáři něco naznačují

Majitelé práv na dlouho opuštěnou značku Legacy of Kain začali na sociální síti sdílet obrázky upíra Raziela. Mohlo by to znamenat nový díl?  celý článek

Hry z Xboxu, které fungují na Xboxu One
Třináct her z původního Xboxu lze nyní hrát na Xboxu One. A vypadají lépe

Od dnešního dne je možné na Xboxu One hrát třináct her, které vyšly na původní Xbox. Všechny běží v rozlišení 1080p, mají lepší snímkování a nahrávací časy.   celý článek

Cook, Serve, Delicious! 2!!
Ukažte Pohlreichovi, kdo je tady šéf. Recenze Cook, Serve, Delicious 2

Gastronomie už pomalu proniká i do her. Druhý díl originální akční hry Cook, Serve, Delicious! 2!! je tak povedený, že pobaví i toho, koho vařit vůbec nebaví.  celý článek

Grand Theft Auto Online
Rockstar vysvětlil, proč GTA 5 nedostalo žádné příběhové přídavky

Navzdory všem očekáváním nedostalo Grand Theft Auto 5 žádný příběhový přídavek a veškerá podpora autorů se soustředila pouze na on-line složku. Znamená to, že...  celý článek

South Park: Fractured but Whole
Pšoukání se časem omrzí i v South Parku. Recenze Fractured but Whole

Populární seriál Městečko South Park se vrací v ambiciózním herním zpracování a ani tentokrát své předloze ostudu nedělá. Kromě třaskavé nálože záchodového...  celý článek

Další z rubriky

Civilization III
Třetí díl kultovní Civilization je dočasně zdarma. Nepropásněte ho

Využijte časově omezené nabídky a zařaďte si starší, ale stále skvěle hratelný třetí díl Civilizace do vaší steamové knihovny úplně zdarma.  celý článek

Dungeon Keeper (2014)
Activision vymyslel způsob jak lidi motivovat utrácet za mikrotransakce

Firma Activision si nechala patentovat úpravu mechanismu, který se stará o to, aby se v multiplayerových hrách potkávali hráči na stejné výkonnostní úrovni....  celý článek

Call of Duty: WWII
Američan na webu prodával kradené kopie Call of Duty: WW2

V americké Indianě byl zatčen muž za přeprodávání fyzických kopií dosud nevydané hry Call of Duty: WWII.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.