Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Rozhovor o hře UFO Afterschock

  11:00aktualizováno  11:07
Rozhovor o hře UFO Afterschock
Na naší fan-stránce CGM (czech.games.magazine) proběhl rozhovor s PR manažerem brněnského studia Altar Interactive, Jiřím Rýdlem. Řeč nebyla jen o jejich nové hře UFO Afterschock, ale také o historii a budoucnosti studia.

Mnoho lidí určitě nemá představu, jak velký tým jste a kolik lidí je potřeba pro vývoj takových her jako je Ufo: Aftershock. Jak velký tým jste? Kolik lidí čítá ALTAR interactive a jaké je rozložení profesí v týmu?

Jiří Rýdl: Možná bude jednodušší mluvit o projektu jako takovém, přeci jenom se na vývoji hry podílí spousta lidí a ne všichni u nás pracují. Zrovna nedávno jsme dávali dohromady titulky pro UFO: Aftershock a napočítali jsme asi 60 lidí. Jádro týmu je samozřejmě menší, řádově dvacet lidí, tak půl na půl programátoři a grafici, ale ještě jsou potřeba herní designéři, level designéři, zvukaři, hudební skladatel, technik, webmaster, testeři a samozřejmě někdo musí dohlížet na finance, smlouvy a další potřebné, ale s vývojem nesouvisející věci. Ještě dodám, že všichni máme alespoň dvě až tři funkce, takže podle vizitek by nás bylo ještě třikrát tolik :-)

Celý zajímavý rozhovor si přečtěte přímo na stránkách czech.games.magazine.
Autor:


Témata: UFO

Nejčtenější

KVÍZ: Poznáte nejslavnější herní padouchy?

Call of Duty: WW2 - Zombie Mode

Většina kladných herních hrdinů si je podobná jako vejce vejci. Zato u záporáků se mohou vývojáři daleko více vyřádit,...

Umělá inteligence od Elona Muska už teď poráží profesionály ve hře Dota 2

Organizace OpenAI slaví s vývojem umělé inteligence spoustu úspěchů.

Vývojáři projektu OpenAI, u jehož zrodu stál vizionář Elon Musk, představili umělou inteligenci, která je schopná...



Speedrunner dohrál nejtěžší hru loňského roku za 50 minut

Cuphead

Pouhých 50 minut stačilo hráči s přezdívkou TheMexicanRunner k tomu, aby pokořil neskutečně obtížnou skákačku Cuphead....

KOMENTÁŘ: Lezou vám krkem hry pro každého? Nejste sami, ale máte smůlu

Far Cry 5

Při pohledu na herní průmysl vynikne jeden zajímavý rozpor. Velcí vydavatelé se snaží hráčům zprostředkovat herní...

RECENZE: Erotický horor Lust for Darkness neděsí ani nevzrušuje

Lust for Darkness

Nezávislá polská hra slibovala kombinaci erotiky a hororu. Krve i nahých lidí je tu sice přehršel, ale přesto je...

Další z rubriky

World of WarCraft ztratil 1,3 milionu předplatitelů, nejvíce v Číně

World of WarCraft: Mists of Pandaria

Populární on-line hra na hrdiny World of WarCraft zaznamenala za čtvrt roku propad 1,3 milionu předplatitelů. Aktivní...

Electronic Arts zaštítí Star Wars hry. Vznikat budou například v DICE

Star Wars 1313

Společnosti Disney a Electronic Arts oznámily uzavření partnerské dohody. Na vývoji her ze světa Star Wars se tak bude...

Hru od autora Resident Evilu bude pohánět stejná technologie jako Doom 4

The Evil Within

The Evil Within je horor příští generace, a to obsahově i graficky. Titul totiž bude pohánět technologie id Tech 5, na...



Najdete na iDNES.cz