Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hra Killzone Shadow Fall ve skutečnosti neběží ve slibovaném rozlišení

  16:20aktualizováno  16:20
Konzole Xbox One oproti PlayStationu 4 ztrácí body za hry, které nezobrazuje v rozlišení 1080p. Server Digital Foundry odhalil, že PlayStation 4 exkluzivní titul Killzone Shadow Fall to navzdory vývojářským slibům také nesplňuje.

Killzone Shadow Fall - televizní reklama

Tedy alespoň částečně. Hra totiž v avizovaném rozlišení běží v rámci sólo kampaně, pro vykreslování síťové hry je ale situace jiná. Ohlášené rozlišení má být 1920x1080 pixelů, ve skutečnosti je to však 960x1080 pixelů roztažených na 1080p.

Fotogalerie

Autoři hry na situaci reagovali příspěvkem na oficiálním blogu. "V sólo i síťové hře Killzone Shadow Fall přehrává na plné nezvětšené (rozlišení) 1080p až s šedesáti snímky za vteřinu," řekl producent hry Poria Torkan.

"Přirozené (1080p) se často využívá pro označení obrazu, který není zvětšený. V tomto ohledu je to přirozené," tvrdí Torkan. Vysvětluje však, že v síťové hře využívají techniku zvanou temporal projection. Ta kombinuje body z řady snímků v menším rozlišení, aby vytvořila 1080p obraz.

"Pokud přirozené znamená, že všechny části generujeme z 1080p, pak tato technika přirozená není," dodává producent. Zároveň ale upozorňuje, že "většina her" pro rozličné prvky využívá odlišná rozlišení. Jako příklad uvádí vykreslování částic či světla.

"I to je zpravidla nazýváno přirozeným 1080p. Systém v Killzone Shadow Fall však jde o krok dále a polovinu pixelů vytváří z předchozích snímků." Producent hry tak do budoucna slibuje, že studio bude o rozlišení mluvit přesněji.

Podrobnější popis technologie lze objevit v oficiálním prohlášení.

Autor:


Témata: Playstation 4


Nejčtenější

Tekken 7
Lidé chtějí tutoriály, ale pak je ani nehrají, říká producent Tekkena

Jak donutit hráče, aby se vaši hru opravdu naučili, když se jim nechce trénovat? Nejlépe speciálním příběhovým módem, myslí si Katsuhiro Harada, producent...  celý článek

Naughty Dog
Herní vývojář nařkl svého zaměstnavatele ze sexuálního obtěžování

Ani videoherní průmysl není osvobozen od kauz sexuálního obtěžování. Vývojář David Ballard zveřejnil nařčení, že byl v prestižním studiu Naughty Dog vystaven...  celý článek

Divinity Original Sin 2
Divinity Original Sin 2 je kandidát na RPG roku. Sežere ovšem moře času

Hry na hrdiny jsou si často podobné jako vejce vejci, zvlášť ty z ranku fantasy. Vznešení elfové, věčně nabručení trpaslíci a k tomu hromada kostlivců, draků a...  celý článek

Middle-earth: Shadow of War
RECENZE:Tolkienův svět utopený v krvi. Shadow of War hraje na jistotu

Pokračování výborné řežby na motivy Tolkienova Pána prstenů se drží při zdi a příliš změn nepřineslo. To však neznamená, že by nebylo zábavnou hrou.  celý článek

The Evil Within 2
Hororová událost roku. Recenze The Evil Within 2

Tvůrce série Resident Evil nám servíruje další výpravný a skvěle hratelný horor, který nadchne i příznivce her Silent Hill nebo Dead Space. Pro fanoušky žánru...  celý článek

Další z rubriky

Wolfenstein II: The New Colossus
S PC verzí Wolfensteina II budete velmi spokojeni, slibuje vývojář

Koncem října se vrátí B.J. Blazkowicz, aby konečně vyhnal z Ameriky nacisty, kterým se v alternativní realitě podařilo vyhrát druhou světovou válku. Vývojáři...  celý článek

Tekken 7
Lidé chtějí tutoriály, ale pak je ani nehrají, říká producent Tekkena

Jak donutit hráče, aby se vaši hru opravdu naučili, když se jim nechce trénovat? Nejlépe speciálním příběhovým módem, myslí si Katsuhiro Harada, producent...  celý článek

Naughty Dog
Herní vývojář nařkl svého zaměstnavatele ze sexuálního obtěžování

Ani videoherní průmysl není osvobozen od kauz sexuálního obtěžování. Vývojář David Ballard zveřejnil nařčení, že byl v prestižním studiu Naughty Dog vystaven...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.