Autoři hry již prostřednictvím komunitního financování získali 39 milionů dolarů, tedy zhruba 780 milionů korun. Star Citizen je díky tomu v rámci komunitního financování nejúspěšnějším projektem. Vývojáři však za další dva miliony dolarů slibují ještě velkolepější hru.
Chtějí totiž najmout tým, který vytvoří systém pro procedurální generování. Jinými slovy variaci náhodného generátoru, jehož produktem jsou smysluplně vytvořené planety. Takové, ve kterých dveře nevedou do zdí, místnosti na sebe navazují a prostředí vypadá zajímavě.
"Mezi nejčastěji žádané prvky jsou souboje v atmosféře a pěší prozkoumávání. To jsou dvě nejzásadnější věci, které do titulu chceme zahrnout. Ale víme, že je nemůžeme nabídnout hned s vydáním. Náš svět je ohromný a vytváření stovek stávajících prostředí je již dostatečná výzva. Vytváření všech kontinentů a prostředí v atmosféře by zabralo celý život. Tady přichází na řadu procedurální generování," vysvětluje šéf projektu, kterým je Chris Roberts.
Cílem pro Star Citizen je ostatně udržet hru naživu po deset i více let. A za zmínku stojí, jakým tempem finance na vývoj přibývají. Za posledního půl roku se rozpočet z 18 milionů vyšplhal na 39. Je tedy více než dvojnásobný.
Vesmírné pornoStar Citizen má být vesmírnou hru s takovými možnostmi, že se jí někdy přezdívá vesmírné porno. Herní návrhář Chris Roberts se zkrátka rozhodl, že vytvoří tu nejlepší vesmírnou simulaci všech dob. A neustále rostoucí rozpočet k tomu vytváří vhodné podmínky (více o titulu). |