Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Autor úspěšné hry: Pokud vás nebaví, přestaňte ji hrát a nestěžujte si

aktualizováno 
Šéf vývoje titulu Rust vzkazuje, že lidé s tisíci odehraných hodin budou vždy znudění. Tvůrcům by prý zjednodušilo život, kdyby takoví jedinci s Rustem přestali trávit čas. Neustálá snaha reagovat na hráčské komentáře prý komplikuje dokončení hry.

Rust | foto: Facepunch Studios

Rust je totiž od konce roku 2013 dostupný v předběžném přístupu. A tvůrci projekt prý několikrát zásadně upravili v reakci na zpětnou vazbu. A komunita i přesto zůstává nespokojená.

„Zůstáváme ve smyčce. Vydáme aktualizaci, vy ji měsíc milujete, začne vás to nudit, kritizujete systém, měsíc prudíte, pak vydáme další aktualizaci... a celé se to opakuje,“ píše šéf vývoje Garry Newman na Redditu.

Newman v souvislosti s tím vyjadřuje obavu, že se situace nikdy nezmění. „Nikdy se nedostaneme do bodu, kdy řeknete: Jo, už nic neměňte. Nechte věci tak, jak jsou,“ konstatuje Newman. Věří totiž, že úpravy nejsou lepší či horší než původní řešení. Jen jiné. A hráče na nich těší jejich novost.

„Mám proto návrh. Pokud vás hra nudí, jednoduše ji přestaňte hrát. Ale než se naštvete, zamyslete se nad tím, jestli jste za poslední tři roky za svých 20 eur získali dostatek zábavy,“ píše Newman.

Jako šéf vývoje se prý snaží být pragmatický. „Pokud vás hra stále zajímá, hrajete ji pravidelně a baví vás, rozhodně nás váš názor zajímá. Obzvlášť radostné je poslouchat vaše příběhy, sledovat vaše videa, obrázky i kresby. To všechno je ale v této sekci Redditu vzácné,“ objasňuje Newman svůj postoj.

Přerušit zacyklení je údajně klíčem k opuštění předběžného přístupu. Tvůrci mají jasný plán, jak toho dosáhnout. „Ale hra kvůli ničemu z toho nebude zábavnější pro lidi, kteří strávili posledních tisíc hodin tím, že ji nenávidí,“ uzavírá Newman.

Autor:



Nejčtenější

Hardcore hra na přežití simuluje pocení, růst svalů i vypadané zuby

SCUM

Online hra SCUM se snaží o maximální realismus. Budete se muset starat i o takové detaily, jakými jsou pocení, množství...

VR Kanojo je zatím nejambicióznější porno hra pro virtuální realitu

VR Kanojo

O spojení virtuální reality a pornografie už se mluví dlouho. Bude japonská podivnost VR Kanojo znamenat průlom, nebo...



Nikdo ji ještě nehrál, ale už autorům vynáší 100 tisíc dolarů měsíčně

Phoenix Point

Chystaná tahová strategie Phoenix Point útočí na nostalgické vzpomínky hráčů legendárního X-COMu. Ti tak zaplavují její...

Grafická revoluce, nebo zbytečný přepych? Jaké je dnes hraní ve 4K

Final Fantasy XV, Ansel težim

Rozlišení 4K nabízí čtyřnásobný počet detailů oproti dnes běžně rozšířenému FullHD. Jenže abyste v něm vůbec dokázali...

Turnaj o milion dolarů ovlivnil odpojený ovladač

Odpojený ovladač ovlivnil turnaj o milion dolarů

Profesionálnímu hráči hry Halo 5 se odpojil xboxový ovladač v ten nejnevhodnější okamžik. Jeho tým ztratil vedení a...

Další z rubriky

Něco pro sváteční hráče. Electronic Arts dočasně rozdávají skvělý Peggle

Peggle

Na postřeh a odhad zaměřená hra Peggle je dočasně k mání zdarma. Sice se hodí spíše na mobily než na PC, ale i tak se u...

Mafia 4 se měla odehrávat v Las Vegas, přednost dostala jiná značka

Mafia 3

Podle bývalých zaměstnanců studia Hangar 13 se měl čtvrtý díl legendární série Mafia odehrávat v americkém Las Vegas....

Bývalý herní závislák radí lidem, jak seknout s videohrami

Cam Adair, zakladatel portálu Game Quitters

Závislost na počítačových hrách je vážná věc. Na první pohled sice není tak nebezpečná jako například drogy, alkohol...



Najdete na iDNES.cz