Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Sanity - válka psioniků

  12:00aktualizováno  10. července 9:33
Na vylepšeném enginu LithTech chystá Monolith third person střílečku, kde v roli vládního agenta bojujete s šílenými psioniky - lidmi, kteří nejdřív začali pořádně používat své mozky a pak se z toho zbláznili.
Sanity

Monolith oprášil svůj LithTech engine a po samých first person střílečkách na něm připravuje něco z perspektivy třetí osoby. S 3D akcí Sanity se přeneste o třicet let dopředu, kdy na Zemi dochází k prapodivným událostem (výjimečně bez přičinění mimozemských civilizací). Malé, ale nezanedbatelné procento lidí dokázalo posunout hranice lidských možností o kus dál tím, že se naučilo využívat víc než obvyklých 10% mozkové kapacity. Jejich nové mentální schopnosti z nich ale dělají nevyzpytatelné jedince, co se kdykoliv můžou změnit v běsnící zvířata. Žádné vládě na světě by se pochopitelně nelíbilo mít ve svém státě takové občany, a tak jedna z nich vytvořila speciální tým odborníků, kteří svůj život zasvětili boji s takzvanými psioniky. Jedním z agentů se stanete vy, přijmete-li jméno a identitu Nathaniela Caina - psionika trénovaného od dětství v ohňových disciplínách. S psioniky totiž mohou bojovat zase jedině psionici a teprve při souboji tváří v tvář se ukáže, kdo v mládí trénoval víc. Až se probijete 25 úrovněmi, které jsou pro vás připravené, čeká vás setkání s finálním nepřítelem - bytostí z jiné dimenze stylově pojmenované Abel.

Sanity

Přestože začínáte jen s ohnivými schopnostmi (jako je vrhání fireballů, kouzlení ochranných ohnivých barikád nebo vyvolávání démonů), během hry se naučíte i dvanáct dalších druhů psionických útoků. Abyste novou disciplínu zvládli, musíte nejdřív najít po úrovních roztroušené speciální totemy, a pak ještě porazit psionika, který už ji ovládá. Potíž s používáním těchto mentálních praktik leží v tom, že když se na ně spoléháte moc často, začnete být nepříčetní. Kromě ukazatele života bude na obrazovce i ukazatel vašeho psychického stavu a každé použití psionických sil z něj kousek uhryzne. Klesne-li stupnice pod určitou hranici, naskytne se vám pohled na efektní výbuch přepracovaného mozku. I když se připravuje kolem stovky různých typů útočných i obranných psionických kousků, chtějí autoři po vydání hry uveřejnit ještě další, které by si zájemci mohli stáhnout z internetu. Engine od dob Bloodu 2 doznal některých změn, především přibyly věci jako motion capturing, částicové efekty a větší počet polygonů na postavách.

Autor:




Nejčtenější

Naughty Dog
Herní vývojář nařkl svého zaměstnavatele ze sexuálního obtěžování

Ani videoherní průmysl není osvobozen od kauz sexuálního obtěžování. Vývojář David Ballard zveřejnil nařčení, že byl v prestižním studiu Naughty Dog vystaven...  celý článek

Cuphead
RECENZE: Nesnesete pomyšlení na to, že prohráváte? Cuphead není pro vás

Kdyby ve 30. letech existovaly videohry, určitě by byly dvourozměrné a zatraceně těžké. Stejně jako Cuphead.  celý článek

Hajime Taniguchi aka Tokido
Na každém detailu záleží. Profík sedí přesně 80 centimetrů od obrazovky

Legendární hráč vystupující pod přezdívkou Tokido pobavil na turnaji všechny přihlížející, když vytáhl z kapsy metr a odměřil si ideální vzdálenost od...  celý článek

Age of Empires: Defintive Edition
Legendární strategie Age of Empires v nové grafice se vrátí až příští rok

Nečekaný odklad na poslední chvíli postihl modernizovanou verzi kultovní strategie Age of Empires. Navíc to vypadá, že hra bude k dispozici pouze přes...  celý článek

Layton's Mystery Journey
Nová hrdinka, stará a dobrá hratelnost. Recenze Layton's Mystery Journey

Další díl z hádankářské série Professor Layton vyměnil hlavního hrdinu za hrdinku, je o něco víc „casual“, jinak ovšem zachovává všechny dobré stěžejní prvky....  celý článek

Další z rubriky

Wolfenstein II: The New Colossus
S PC verzí Wolfensteina II budete velmi spokojeni, slibuje vývojář

Koncem října se vrátí B.J. Blazkowicz, aby konečně vyhnal z Ameriky nacisty, kterým se v alternativní realitě podařilo vyhrát druhou světovou válku. Vývojáři...  celý článek

Assassin’s Creed 4: Black Flag
Blíží se konec Denuva? Protipirátská ochrana padla během jediného dne

Aktuální hit Shadow of War nevydržel pirátům odolávat dlouho. Navzdory použití „neprolomitelné“ ochrany Denuvo se objevil funkční crack do 24 hodin od vydání.  celý článek

Tekken 7
Lidé chtějí tutoriály, ale pak je ani nehrají, říká producent Tekkena

Jak donutit hráče, aby se vaši hru opravdu naučili, když se jim nechce trénovat? Nejlépe speciálním příběhovým módem, myslí si Katsuhiro Harada, producent...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.